REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mažas, vikrus ir taupus – bene idealus europietiško automobilio receptas. Tiesiog užtenka pažvelgti į naujų automobilių pardavimų statistika, kuri leidžia susidaryti Europoje gyvenančių vairuotojų skonį.
Miesto automobilių segmentas
Auganti kaina bei griežtėjantys taršos reikalavimai priverčia vis daugiau automobilių gamintojų iš naujo apsvarstyti ar verta gaminti itin mažą ir manevringą miesto automobilį. Nepaisant mažėjančios pelno maržos, šiuos automobilius vis dar mėgsta gausus būrys vairuotojų.












































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. Fiat Panda 105.534 + 14.5
2. 500 Fiat 100.150 -9.1
3. Toyota Aygo 51.479 + 1.5
4. Renault Twingo 44.374 -7.6
5. VW Up! 43.732 -14.2
6. Kia Picanto 41.497 + 8.9
7. Hyundai i10 38.375 -12.4
8. Peugeot 108 31.349 + 0.1
9. Opel Karl/Vauxhall Viva 30.030 + 15.4
10. Citroën C1 28.993 + 4.0
- Iš viso 603.925 -0.4

Mažas, vikrus ir taupus – bene idealus europietiško automobilio receptas. Tiesiog užtenka pažvelgti į naujų automobilių pardavimų statistika, kuri leidžia susidaryti Europoje gyvenančių vairuotojų skonį.
Miesto automobilių segmentas
Auganti kaina bei griežtėjantys taršos reikalavimai priverčia vis daugiau automobilių gamintojų iš naujo apsvarstyti ar verta gaminti itin mažą ir manevringą miesto automobilį. Nepaisant mažėjančios pelno maržos, šiuos automobilius vis dar mėgsta gausus būrys vairuotojų.












































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. Fiat Panda 105.534 + 14.5
2. 500 Fiat 100.150 -9.1
3. Toyota Aygo 51.479 + 1.5
4. Renault Twingo 44.374 -7.6
5. VW Up! 43.732 -14.2
6. Kia Picanto 41.497 + 8.9
7. Hyundai i10 38.375 -12.4
8. Peugeot 108 31.349 + 0.1
9. Opel Karl/Vauxhall Viva 30.030 + 15.4
10. Citroën C1 28.993 + 4.0
- Iš viso 603.925 -0.4

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mažų automobilių segmentas
Pagal europietiškus standartus – tai bene idealūs automobiliai. Tinkantys ne tik didmiesčių gyventojams.
„Renault“ šiame segmente neturi sau lygių. Net ir pardavinėdami senąjį, technologiškai atsilikusį modelį, prancūzai sugebėjo išlaikyti segmento lyderio poziciją. Galima tik įsivaizduoti kas bus, kai pardavimų statistikoje atsiras naujos kartos modelis.












































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. Renault Clio 185.517 + 0.9
2. VW Polo 146.344 -10.1
3. Ford Fiesta 125.795 -19.9
4. Peugeot 208 124.730 -5.5
5. Opel/Vauxhall Corsa 122.277 + 4.6
6. Dacia Sandero 121.442 + 5.8
7. Citroën C3 118.799 + 2.3
8. Toyota Yaris 116.469 +1,3
9. Skoda Fabia 86.485 -9,9
10. Mini 65.354 -6,7
- Iš viso 1.620.187 -5,9

REKLAMA

Mažų krosoverių segmentas
Automobilių tipas, dėl kurių europiečiai yra pamišę. Ir vėlgi – jame be didelės konkurencijos dominuoja senutėlis „Renault Captur“.
Antroj vietoje – dar vienas „Renault“ kūrinys – „Dacia Duster“, kuris per pastaruosius porą metų sugebėjo išsilaisvinti iš autsaiderių tribūnos.












































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. Renault Captur 120.363 -
2. Dacia Duster 115.477 + 17
3. Volkswagen T-Roc 111.081 + 58
4. Peugeot 2008 92.347 - 8
5. Citroen C3 Aircross 66.837 + 17
6. Ford EcoSport 63.795 + 15
7. Opel Crossland X 62.308 + 20
8. Seat Arona 56.180 + 26
9. Opel Mokka 53.857 - 26
10. Fiat 500X 52.191 - 7
- Iš viso 1.181.444 + 11

REKLAMA
REKLAMA

Kompaktinės klasės automobilių segmentas
Tai – vienas populiaruausių automobilių segmentas Europoje. Tokiu buvo ir, ko gero, tokiu išliks dar daugelį metų, nes SUV tipo mašinų paklausa po truputėlį pradeda blėsti.
Kaip ir praėjusiais metais, taip ir šiemet geriausią formą demonstruoja „Volkswagen Golf“. Ja ant kulnų lipa „Ford Focus“ bei „Škoda Octavia“, kuri netrukus sulauks naujos pamainos.












































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. VW Golf 206.785 -16,2
2. Ford Focus 128.087 +9,3
3. Skoda Octavia 118.425 -2,7
4. Mercedes-Benz A 100.631 +43,9
5. Peugeot 308 78.832 -11,2
6. Audi A3 73.012 -12,9
7. Seat Leon 72.729 -9,2
8. Opel/Vauxhall Astra 70.839 -20,1
9. Renault Mégane 70.122 -10,7
10. Toyota Corolla 51.959 -
- Iš viso 1.596.309 -8,0

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kompaktiškų krosoverių segmentas
Keletą metų iš eilės sparčiai augęs segmentas, panašu, priėjo liepto galą. Per pirmąjį šių metų pusmetį automobilių pardavimai paaugo vos 400 vienetų – iki 951.000, o tai sudaro 11,4 procento Europos naujų automobilių rinkos dalies.
Pažvelgus į šio segmento pardavimų statistiką, galima susidaryti laba įdomias išvadas. Štai – už dešimtuko ribų likęs „Jeep Wrangler“ džiaugiasi suradęs net 68 procentais daugiau pirkėjų (3.900), kai tuo tarpu „Lietuvos metų automobilio“ titulą pelniusi „Seat Ateca“ visoje Europoje surado tik 44.414 pirkėjų.












































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. Nissan Qashqai 116.344 - 14
2. Volkswagen Tiguan 115.512 - 7
3. Peugeot 3008 107.456 - 4
4. Ford Kuga 70.869 -18
5. Hyundai Tuscon 70.167 -6
6. Toyota CH-R 68.496 -1
7. Kia Sportage 59.370 -13
8. Renault Kadjar 58.156 -1
9. Škoda Karoq 54.047 +36
10. Opel GrandLand X 51.008 +28
- Iš viso 951.221 -

REKLAMA

Vidutinės klasės automobilių segmentas
Per pirmąjį 2019 metų pusmetį Europoje buvo parduota daugiau nei 500 tūkst. vidutinės klasės mašinų. Ir nors tai – 6,4 procento mažiau negu praėjusiais metais, tačiau kai kurie gamintojai sugebėjo atsipjauti didesnę pyrago dalį. Pavyzdžiui, „Volvo“ su naujos kartos „S60“ ir „V60“.
Už dešimtuko ribos liko „Jaguar XE“ (4.857), „Alfa Romeo Giulia“ (5.979), „Volkswagen Arteon“ (9.217), „Kia Stinger“ (2.015) ir „Lexus IS“ (1.748).












































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. VW Passat 65.646 -29,2
2. Mercedes-Benz C 60.475 + 0.9
3. Audi A4 56.265 -25,6
4. BMW 3 56.222 -1,7
5. Škoda Superb 37.842 -10,3
6. Tesla Model 3 37.227 -
7. Volvo S60/V60 34.056 +24,8
8. Opel/Vauxhall Insignia 26.175 -36,5
9. Ford Mondeo 20.829 -21,5
10. Audi A5 17.700 -19,3
- Iš viso 500.600 -6,4

REKLAMA

Vidutinės klasės SUV automobilių segmentas
Trys akivaizdūs lyderiai – būtent jie dominuoja visoje Europoje ir tai puikiai matyti bendro naudojimo keliuose.
Iš visų vidutinės klasės SUV automobilių reikėtų išskirti „Mitsubishi Outlander“, kuris šiemet užfiksavo spartų augimą.
Tuo tarpu didžiausiu nusivylimu reikėtų laikyti „Jeep Cherokee“, kurių Europoje buvo parduota vos 1.904 vienetai.












































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. Toyota RAV4 47.549 +24
2. Škoda Kodiaq 40.440 +2
3. Peugeot 5008 36.747 -18
4. Mitsubishi Outlander 25.290 +41
5. Volksagen Tiguan Allspace 20.385 -7
6. Honda CR-V 17.258 -
7. Seat Tarraco 11.546 -
8. Nissan X-Trail 10.019 -65
9. Renault Koleos 5.791 -50
10. Subaru Forester 4.607 -22
- Iš viso 221.660 -3

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Aukštesnės klasės automobilių segmentas
Automobilių klasė, kuriai europiečiai jaučia daugiausiai simpatijų. Būtent šis automobilių segmentas puikiai moka susidoroti su augančia SUV tipo mašinų paklausa.
Šiemet puikų spurtą demonstruoja naujos kartos „Audi A6“, kuri pradėjo lipti ant kulnų šios klasės lyderiui - 5 serijos BMW.
































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. BMW 5 47.363 -19,3
2. Audi A6 45.263 +13,5
3. Mercedes-Benz E 45.202 -8,9
4. Volvo S90/V90 20.442 -43,1
5. Mercedes-Benz CLS 5.354 +44,5
6. Audi A7 4.637 -10
7. Jaguar XF 4.234 -15
8. Lexus ES 1.712 -
9. Maserati Ghibli 981 -29

REKLAMA

Aukštesnės klasės SUV automobilių segmentas
Puošnūs ir brangūs SUV tipo automobiliai šiemet išgyvena ne pačius geriausius laikus. Praėjusiais metais demonstravo puikų tempą, šiemet aukštesnės klasės automobilių gamintojai turės susitaikyti su gerokai smukusia šio tipo automobilių paklausa.






































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. Mercedes-Benz GLC 52.983 -20
2. BMW X3 39.331 +47
3. Volvo XC60 38.827 -12
4. Audi Q5 32.646 -18
5. Land Rover Discovery Sport 17.372 -9
6. Alfa Romeo Stelvio 14.291 -17
7. Range Rover Velar 13.403 -6
8. BMW X4 13.152 +68
9. Porsche Macan 12.068 +9
Iš viso 260.552

REKLAMA

Prabangių automobilių segmentas
S klasė – sunkiai įveikiamas prabangos simbolis. Vis dėlto, susidaro įspūdis, jog į S klasę žvelgiantys pirkėjai suprato, jog kitąmet pasirodysiantis modelis bus visomis įmanomomis prasmėmis pranašesnis, tad kam pirkti S klasę dabar, jeigu galima palaukti iki kitų metų?
Įdomų pokytį galima įžvelgti „Tesla Model S“ pardavimuose. Panašu, kad spartų augimą pakeitė spartus kritimas.








































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. Mercedes-Benz S 5.226 -23,0
2. BMW 7 5.175 -7,2
3. Porsche Panamera 4.391 -28,2
4. Tesla Model S 4.242 -44,7
5. Audi A8/S8 2.748 -18,3

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prabangių SUV automobilių segmentas
Jeigu S klasės sedanas laikomas prabangos simboliu, šie, gerokai masyvesni automobiliai iš dalies atliek tą pačią funkciją. Ypač, jeigu tai „Range Rover“ markės automobiliai.
Britų bendrovei pirmasis šių metų pusmetis buvo sėkmingas. Atnaujinti bei modernizuoti modeliai padėjo atsilaikyti prieš vis stiprėjančią armiją iš Vokietijos.












































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. BMW X5 20.557 +10
2. Range Rover Sport 15.484 +7
3. Volvo XC90 14.930 -13
4. Volkswagen Touareg 12.856 +139
5. Audi Q8 9.458 -
6. Audi Q7 8.673 -39
7. Mercedes-Benz GLE 8.268 -39
8. Range Rover 6.784 +6
9. Audi e-Tron 6.364 -
10. Porsche Cayenne 6.111 -20
- Iš viso 141.797 +4

REKLAMA

Superautomobilių segmentas
„Ferrari“ – vienvaldė superautomobilių segmento lyderė. Ji šiemet sugebėjo pranokti visus savo konkurentus ir tai – akivaizdu.
Už penketuko ribos likusi „Lamborghini“ per pirmąjį šių metų pusmetį Europoje pardavė 387 „Huracan“ ir „344“ „Aventador“ vienetus.








































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. Ferrari 488 803 -27,5
2. Ferrari Portofino 606 -
3. Audi R8 517 -37,9
4. Ferrari 812 511 +62,2
5. Aston Martin Vantage 445 -


Vienatūrių segmentas
Talpūs ir erdvūs, bet tai – mažai kam rūpi. Vienatūrių populiarumas ir toliau mažėja, ir panašu, jog ši tendencija išliks dar kurį laiką.
Nepaisant mažėjančios paklausos, „Renault“ užtikrintai pirmauja automobilių klasėje, kurią jis sukūrė.












































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. Renault (Grand) scennic 45.748 -20,2
2. VW Touran 42.364 -22,1
3. Citroën C4 SpaceTourer 28.459 -40,5
4. Fiat 500L (Living) 24.112 -28,8
5. Ford (Grand) C-Max 20.950 -34,3
6. Dacia Lodgy 15.849 -11,7
7. Mercedes-Benz V 14.443 -7,7
8. Seat Alhambra 13.430 -5,7
9. VW Sharan 12.553 -4,6
10. Ford S-Max 12.188 -7.6
- Iš viso 289.988 -27,9

REKLAMA

Keleivinių furgonų segmentas
Ko gero – tai patys praktiškiausi automobiliai rinkoje. Ir nors šis automobilių tipas nėra ypatingai populiarus, tačiau Europoje netrūksta vairuotojų, kurie praktiškumui ir universalumui skiria didžiausią prioritetą.












































































Parduota vienetų per 6 mėn. Pokytis [%]
1. VW T5/T6 38.782 +2,7
2. VW Caddy 29.742 -10,4
3. Peugeot Rifter 27.109 -
4. Citroën Berlingo 23.612 +28,1
5. Dacia Dokker 23.388 +2,8
6. Fiat Ducato 23.106 -12,6
7. Ford Transit Custom 18.134 +19,3
8. Ford Transit Courier 10.820 +28,9
9. Opel/Vauxhall Combo 9.363 -
10. Citroën Traveller 7.857 +18,3
- Iš viso 287.192 +6,2



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų