REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS




Tęsdami sportiškų universalų temą, šiandien būtinai reikėtų pakalbėti ir apie patį galingiausią serijinėje gamyboje buvusį universalą, kuris dėvėjo mums pažįstamas Audi groteles.

REKLAMA
REKLAMA


BMW visada buvo laikoma super sedanų ekspertė. Nieko  nuostabaus, nes kurti tokius automobilius yra jų DNR. Tačiau kas liečia sportiškus super universalus, ši kategorija buvo Audi inžinierių specialybė dar nuo pirmojo "S2" modelio. Tačiau iki šiol "C6" kartos modelis laikomas pačiu galingiausiu universalu buvusių serijinėje gamyboje. Vien dėl to reikėtų pakalbėti apie "RS6 Avant" arba lietuviškiau - "RS6" universalas.

REKLAMA










"RS6" pirmą kartą pasirodė dar gūdžiais 2002 metais, kai mūsų šalis dar tik bandė atsitiesti po Rusijos krizės. Jau tada prekyboje pasirodęs sedanas tapo vienu geriausių to meto "sleeperiu". Vien dėl to, jog "RS6" iš išorės atrodė pakankamai paprastas ir civilizuotas, tačiau esant reikalui galėjo duoti į kaulus ne vienam sportiškam automobiliui, o ką jau kalbėti apie "M5", "S-Type R".



Tuo metu automobilis naudojo 4,2 litro, 8 cilindrų benzininį agregatą, kuris išvystydavo 450 arklio galių, o tai buvo maždaug 100 arklio galių daugiau negu Mercedes Benz "E55 AMG' super sedanas. Dėka inžinierių išmanumo ir kintamųjų vožtuvų sistemos, šis variklis didžiausią sukimo momentą rodydavo 1,950 - 5,600 sūkių diapazone. O tai reiškė, jog galia yra pačiuose reikalingiausiuose sūkiuose. Tokios charakteristikos ir pakankamai lengvas kėbulas leido automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per 4,6 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA














Audi planuodama šį modelį surado tik vieną transmisiją, kuri tiktų panaudoti "RS6" modelį. Audi inžinieriai pasiėmė "A8 W12" modifikacijos transmisiją, kuri vienintelė buvo pakankamai stipri atlaikyti variklio perduodamą galią. Pirmosios kartos "RS6" buvo gaminamas vos du metus ( 2002 - 2004 ), o tada atėjo ilgas laukimas, kol Audi pristatys pakankamai aukštus standartus parodžiusį C5" modelį.



Atėjus laikui "C6 RS6" modeliui, Audi nusprendė kartelę pakelti dar aukščiau. Jie pasiskolino Lamborghini "Gallardo" 10 cilindrų variklį, sumontavo porą turbo kompresorių ir patalpino į šeimynišką universalo kėbulą. 570 arklio galių išvystęs motoras tapo "RS6" tapo vizitine kortele. Artimiausi varžovai buvę "CTS-V" ir Jaguar "XFR" net negalėjo deramai konkuruoti su Audi monstru, o ką jau kalbėti apie "M5" ar E klasės AMG modelį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA




Nors "RS6" turėjo ribotuvą ties 250 km/h, tačiau parodžius apvalią sumelę, Audi inžinieriai ribotuvą išjungs,o "RS6" be vargo pasieks 300 km/h greitį.




Antroji "RS6" karta gyveno labai trumpai, vos du metus. Jį kompanija gamino nuo 2008 iki 2010 metų, tačiau galime paguosti, jog Audi šiuo metu intensyviai dirba ties trečiosios kartos "RS6", kuri turėtų pasirodyti 2014 metais.











REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų