Naujienos

Ne visi „AMG“ modeliai atsisako V8 variklių – susipažinkite su „Mercedes-Benz S63 AMG E Performance“

Išskyrus keletą išimčių, V8 tipo variklis visuomet buvo išskirtinių, prabangių, įtaigiausių „Mercedes-Benz“ modelių simbolis. Nors naujoji bendrovės strategija verčia jaudintis dėl V8 variklio ateities, tačiau naujausias S klasės modelių šeimos narys leidžia pažvelgti į didingo 8 cilindrų variklio vaidmenį ateityje.

„Mercedes-Benz S63 AMG E Performance“ – vardas, kurį turėsite įsiminti, mat nuo šiol tai yra S klasės modelių gamos flagmanas, siūlantis ne tik daugelio pamėgtą 4,0 litrų, 8 cilindrų variklį su dviem turbokompresoriais. Naujajame modelyje atsirado galimybė tam tikrą atstumą įveikti naudojant vien elektros pavarą.

Automobilyje esantis V8 variklis, kaip ir anksčiau, atlieka tokią pačią funkciją bei išvysto 612 arklio galių ir 900 Nm sukimo momentą. Tačiau dabar galinėje ašyje atsirado 140 AG ir 320 Nm generuojantis elektros variklis.

Susumavus benzininio ir elektrinio variklių pajėgumą, iš tinklo įkraunamo hibrido technologiją turintis sedanas gali didžiuotis turėdamas 802 AG ir 1430 Nm generuojančią hibridinę pavarą. Šių įspūdingų parametrų dėka, beveik 2,6 tonos sveriantis S klasės „Mercedes-Benz iki 100 km/val. įsibėgės vos per 3,3 sekundės.

Benzininio variklio suvaldymui skirta devynių laipsnių „AMG-Speedshift“ automatinė pavarų dėžė, o štai elektros pavaros reikalais rūpinasi galinėje ašyje esanti dviejų laipsnių pavarų dėžė, kurioje buvo integruotas ne tik pats elektros motoras, bet ir elektroniniu būdu valdomas savaime užsiblokuojantis diferencialas.

Mercedes-Benz S63 AMG E Performance
Mercedes-Benz S63 AMG E Performance

Elektros variklį maitins virš galinės ašies sumontuota 13,1 kWh talpos baterija. Dėl ganėtinai didelės talpos baterijos, automobilis, naudojant vien elektros pavarą, gali nuvažiuoti iki 33 kilometrų, tačiau šį atstumą galima prailginti naudojant vieną iš trijų energijos rekuperacijos lygių, leidžiančių bateriją įkrauti automobiliui važiuojant, nepriklausomai koks buvo pasirinktas važiavimo režimas.

Tikriausiai nereikia minėti, jog naujoji versija turi visų varančiųjų ratų pavarą, tačiau kartu su šiuo priedu gausite ir daugiau žaislų: standesnį kėbulą, pneumatinę pakabą su elektromechaniniais stabilizatoriais, adaptyvius amortizatorius, anglies keramikos stabdžius ir detales, žadančias itin patogų ir dinamišką važiavimą.

Mercedes-Benz S63 AMG E Performance
Mercedes-Benz S63 AMG E Performance

Nors didžiausi pokyčiai slypi ne visiems prieinamose vietose, „Mercedes-Benz“ taip pat atliko nemažai išorės patobulinimų. Gamintojas giriasi, kad S klasė pirmą kartą gavo specifines groteles su vertikaliomis dekoratyvinėmis juostelėmis ir didele žvaigžde viduryje. Gamintojas tradiciškai pakeitė ir priekinio buferio formas, kurios, kaip teigiama, yra įkvėptos naikintuvo formų.

Ištaigingame automobilio salone netrūks ryškesnių siūlių ir „AMG“ emblemų, kurios keleiviams pabrėš, jog važiuojate ne su eiline S klase.

Pradinė numatoma automobilio kaina sieks maždaug 150 tūkst. eurų.

Back to top button