REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mercedes Benz“ šiuo metu yra suradusi žąsį, kuri kiekvieną dieną sugeba padėti bent po vieną auksinį kiaušinį. Tą žąsį mes galime pavadinti G klasės „Mercedes Benz“, kurio populiarumas per pastaruosius keletą metų išaugo kelis kartus, o tai paskatino gamintoją sukurti keletą labai įdomių, bet ir labai, labai brangių modifikacijų.
Paskui „Mercedes Benz“ eina ir kitos kompanijos, kurios daugelį metų tobulina šios markės modelius : „Top Car“, „Brabus“, „Mansory“ bei kiti kiekvieną mėnesį pristato po naują G klasės modelį, versiją ar modifikaciją - kuo daugiau aksesuarų, tuo geriau.
Jungtinėse Valstijose augęs verslininkas Jimas Rogersas, dabar žiūrėdamas į G klasės „Mercedes Benz“ modifikacijų gausą - labai garsiai nusijuoktų. Kodėl? Nes galima sakyti, jog jis buvo pirmasis, kuris sugalvojo pirmąją netradicinę G klasės visureigio modifikaciją.
Jimas Rogersas, būdamas vos 41-erių metų išėjo į pensiją, bent jau jis taip vadina savo atostogas. Susikaupęs milžinišką kapitalą, amerikietis nusprendė, jog pats geriausias būdas išleisti kelis šimtus tūkstančių dolerių yra kelionė aplink pasaulį.
Iš pradžių Jimas norėjo pasaulį apkeliauti ne su lėktuvu,o su motociklu, tačiau šiai minčiai paprieštaravo vyro žmona. Vietoj to, ji pasiūlė pasaulį apkeliauti automobiliu, kuriame tilptų jų daiktai, kuris nesugestų pačią netinkamiausią akimirką ir kuris galėtų pravažiuoti net ir pačius sudėtingiausius kelius.
Jimas ieškodamas idealaus kelioninio automobilio, visuomet atsitrenkdavo į sieną, nes jį dominę modeliai neturėdavo vieno ar keletos reikalavimų, kurie buvo būtini.
Vienas svarbiausių kelioninio automobilio reikalavimų buvo keturių varančiųjų ratų pavara. Antroje vietoje - dyzelinis variklis, tačiau tokių automobilių Jungtinėse Valstijose praktiškai nėra, o leistis į kelionę su amerikietišku pikapu niekuomet neatrodo kaip labai gera idėja. Tad vietoj to, kad nuleistų rankas, jis nusprendė įgyvendinti beprotišką idėją.

„Mercedes Benz“ šiuo metu yra suradusi žąsį, kuri kiekvieną dieną sugeba padėti bent po vieną auksinį kiaušinį. Tą žąsį mes galime pavadinti G klasės „Mercedes Benz“, kurio populiarumas per pastaruosius keletą metų išaugo kelis kartus, o tai paskatino gamintoją sukurti keletą labai įdomių, bet ir labai, labai brangių modifikacijų.
Paskui „Mercedes Benz“ eina ir kitos kompanijos, kurios daugelį metų tobulina šios markės modelius : „Top Car“, „Brabus“, „Mansory“ bei kiti kiekvieną mėnesį pristato po naują G klasės modelį, versiją ar modifikaciją - kuo daugiau aksesuarų, tuo geriau.
Jungtinėse Valstijose augęs verslininkas Jimas Rogersas, dabar žiūrėdamas į G klasės „Mercedes Benz“ modifikacijų gausą - labai garsiai nusijuoktų. Kodėl? Nes galima sakyti, jog jis buvo pirmasis, kuris sugalvojo pirmąją netradicinę G klasės visureigio modifikaciją.
Jimas Rogersas, būdamas vos 41-erių metų išėjo į pensiją, bent jau jis taip vadina savo atostogas. Susikaupęs milžinišką kapitalą, amerikietis nusprendė, jog pats geriausias būdas išleisti kelis šimtus tūkstančių dolerių yra kelionė aplink pasaulį.
Iš pradžių Jimas norėjo pasaulį apkeliauti ne su lėktuvu,o su motociklu, tačiau šiai minčiai paprieštaravo vyro žmona. Vietoj to, ji pasiūlė pasaulį apkeliauti automobiliu, kuriame tilptų jų daiktai, kuris nesugestų pačią netinkamiausią akimirką ir kuris galėtų pravažiuoti net ir pačius sudėtingiausius kelius.
Jimas ieškodamas idealaus kelioninio automobilio, visuomet atsitrenkdavo į sieną, nes jį dominę modeliai neturėdavo vieno ar keletos reikalavimų, kurie buvo būtini.
Vienas svarbiausių kelioninio automobilio reikalavimų buvo keturių varančiųjų ratų pavara. Antroje vietoje - dyzelinis variklis, tačiau tokių automobilių Jungtinėse Valstijose praktiškai nėra, o leistis į kelionę su amerikietišku pikapu niekuomet neatrodo kaip labai gera idėja. Tad vietoj to, kad nuleistų rankas, jis nusprendė įgyvendinti beprotišką idėją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SLK G (2)


Vyras nuvyko į Vokietijoje esančios „Prisma Design Group“ įmonės dirbtuves, kuriose Jimo laukė Gerhardas Steinle - kompanijos įkūrėjas. Kadangi „Prisma Design Group“ kurdavo specializuotos paskirties transporto priemones, Jimo reikalavimai jiems pasirodė pakankamai lengvi ir greitai įgyvendinami.
Vokiečiai pasiūlė paimti G klasės važiuoklę, dyzelinį variklį bei kitus komponentus ir juos suporuoti su „Mercedes Benz SLK“ kėbulu. Skamba beprotiškai, tačiau būtent tai padarė „Prisma Design Group“ specialistai, o su štai šiuo keistuoliu Jimas Rogersas išsileido į kelionę po pasaulį.

VIDEO




GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų