REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Europos ir Japonijos rinkai skirti šie aštuntos kartos Mitsubishi Galant atrodo gana agresyviai ir dailiai. Štai kitas atvejis su JAV rinkos šios kartos Galant'ais. Pastarieji atrodo labai netašytai ir nesimpatiškai. O ir jų varikliai niekam daugiau neskirti, kaip tik nuvažiuoti iki parduotuvės sekmadienį ir nusipirkti pieno.
Bet kai kuriems Galant'ams ir JAV pasiseka tapti dėmėsi traukiančiu dailiu automobiliu. Taip nutiko ir šiam mėlynam Mitsubishiui iš Čikagos, JAV. Jo savininkas Jigz's turi šį automobilį jau nuo 2005 metų ir kartu jie nuėjo ilgą kelią iki to ką matote dabar.
Iš pradžių jokių didelių tikslų šiam automobiliui nebuvo iškelta, tiesiog uždėti koiloveriai ir nužemintas. Kadangi Jigz norėjo vienos iš tiuningo ikonos, tai antros kartos Mitsubishi Eclipse GS-T. Tačiau Galant'as jau buvo per daug sentimentaliai brangus, kad jį parduoti. Buvo nuspręsta tobulinti turimą mašiną.


Standartinis senasis variklis jau buvo pakankamai daug nuriedėjęs, tad vietoj jo po variklio dangčiu nutūpė 4G64 turbokompresorinis variklis iš EVO8. Ateityje nusimato ir saugos lankai, bei LSD blokiruotė. Jigz's nori šį sedaną pilnai paruošti trąsai. Todėl visi atlikti darbai yra labiau orientuoti ne į šou automobilio vaidmenį, bet į lenktynių bolidą.
Grįžtant prie išvaizdos, tai šis automobilis turi JDM priekio konversiją su su EVO stiliaus kapotu. Ratai yra Saleen SC replikos. O ši spalva ir patys dažymo darbai buvo vestuvių dovana iš artimųjų. Ne tipiška šio Galant istorija, net ir tarp šios markės entuziastų JAV.
Atliktų modų sąrašas:
Variklis:
-02 4G64
-EVO8 16G 9.8 hotside
-EVO8 560cc fuel injectors
-EVO8 fuel rail
-EVO8 fuel pressure regulator
-EVO8 ignition coils
-EVO8 ECU tuned by Devin at Boostin’ Performance
-EVO8 Blow off valve -EVO8 exhaust manifold
-EVO8 02 housing
-EVO8 Intercooler piping
-EIII USA FMIC
-Custom 2.5″ Turbo back exhaust
-Walbro 255 LPH fuel pump
-JMFab intake
-Cusco Replica catch can
-Blox oil filter sandwich plate
- -4 AN oil feed SS braided line
- -10 oil return Nylon braided line
-Blackheart Motors conversion harness
-Hallman In-cabin manual boost controller
-6G72 60mm throttle body
-NGK BKR7E spark plugs
-NGK spark plug wires
-DSM resistor box
Transmisija:
- 5-speed swapped
-03 Stratus 5-speed manual transmission
-Centerforce Stage 2 clutch
-OEM 3G Eclipse flywheel
-Ralco short throw shifter
Pakaba:
-Tein Super Street coilovers with pillowball upper mounts
-DCSports CS-2 front upper strut tower bar
Išorė:
-T70 Electric blue paint job
-CD5 Accord Front lip
-ViS ”EVO 5″ style FG hood
-JDM 3rd gen taillights
-Custom ”zenki” grille
-EGR rear window visor
-Black housing headlight mod
-6000K H.I.D. kit
-K5 ”Ganador” Style mirrors
-20% tint
Ratai/padangos:
-17×9 +24 Saleen SC reps
-225/45/17 Bridgestone Potenza RE070
Stabdžiai:
-V6 2 piston front calipers
-270mm front rotors
-V6 rear disc swap
-Axxis pads
-Road Race Engineering SS braided brake lines
Interjeras:
-Momo 350mm “Monte Carlo” steering wheel
-AMS weighted shift knob
-Bespoke Autointerior custom shift boot
-Pioneer DEH-P6800 head unit
-Infinity Kappa 6×9 speakers
-Prosport 52mm Boost and oil pressure gauges
-AEM UEGO wideband gauge and sensor
-Recaro SPG style bucket seat



Europos ir Japonijos rinkai skirti šie aštuntos kartos Mitsubishi Galant atrodo gana agresyviai ir dailiai. Štai kitas atvejis su JAV rinkos šios kartos Galant'ais. Pastarieji atrodo labai netašytai ir nesimpatiškai. O ir jų varikliai niekam daugiau neskirti, kaip tik nuvažiuoti iki parduotuvės sekmadienį ir nusipirkti pieno.
Bet kai kuriems Galant'ams ir JAV pasiseka tapti dėmėsi traukiančiu dailiu automobiliu. Taip nutiko ir šiam mėlynam Mitsubishiui iš Čikagos, JAV. Jo savininkas Jigz's turi šį automobilį jau nuo 2005 metų ir kartu jie nuėjo ilgą kelią iki to ką matote dabar.
Iš pradžių jokių didelių tikslų šiam automobiliui nebuvo iškelta, tiesiog uždėti koiloveriai ir nužemintas. Kadangi Jigz norėjo vienos iš tiuningo ikonos, tai antros kartos Mitsubishi Eclipse GS-T. Tačiau Galant'as jau buvo per daug sentimentaliai brangus, kad jį parduoti. Buvo nuspręsta tobulinti turimą mašiną.


Standartinis senasis variklis jau buvo pakankamai daug nuriedėjęs, tad vietoj jo po variklio dangčiu nutūpė 4G64 turbokompresorinis variklis iš EVO8. Ateityje nusimato ir saugos lankai, bei LSD blokiruotė. Jigz's nori šį sedaną pilnai paruošti trąsai. Todėl visi atlikti darbai yra labiau orientuoti ne į šou automobilio vaidmenį, bet į lenktynių bolidą.
Grįžtant prie išvaizdos, tai šis automobilis turi JDM priekio konversiją su su EVO stiliaus kapotu. Ratai yra Saleen SC replikos. O ši spalva ir patys dažymo darbai buvo vestuvių dovana iš artimųjų. Ne tipiška šio Galant istorija, net ir tarp šios markės entuziastų JAV.
Atliktų modų sąrašas:
Variklis:
-02 4G64
-EVO8 16G 9.8 hotside
-EVO8 560cc fuel injectors
-EVO8 fuel rail
-EVO8 fuel pressure regulator
-EVO8 ignition coils
-EVO8 ECU tuned by Devin at Boostin’ Performance
-EVO8 Blow off valve -EVO8 exhaust manifold
-EVO8 02 housing
-EVO8 Intercooler piping
-EIII USA FMIC
-Custom 2.5″ Turbo back exhaust
-Walbro 255 LPH fuel pump
-JMFab intake
-Cusco Replica catch can
-Blox oil filter sandwich plate
- -4 AN oil feed SS braided line
- -10 oil return Nylon braided line
-Blackheart Motors conversion harness
-Hallman In-cabin manual boost controller
-6G72 60mm throttle body
-NGK BKR7E spark plugs
-NGK spark plug wires
-DSM resistor box
Transmisija:
- 5-speed swapped
-03 Stratus 5-speed manual transmission
-Centerforce Stage 2 clutch
-OEM 3G Eclipse flywheel
-Ralco short throw shifter
Pakaba:
-Tein Super Street coilovers with pillowball upper mounts
-DCSports CS-2 front upper strut tower bar
Išorė:
-T70 Electric blue paint job
-CD5 Accord Front lip
-ViS ”EVO 5″ style FG hood
-JDM 3rd gen taillights
-Custom ”zenki” grille
-EGR rear window visor
-Black housing headlight mod
-6000K H.I.D. kit
-K5 ”Ganador” Style mirrors
-20% tint
Ratai/padangos:
-17×9 +24 Saleen SC reps
-225/45/17 Bridgestone Potenza RE070
Stabdžiai:
-V6 2 piston front calipers
-270mm front rotors
-V6 rear disc swap
-Axxis pads
-Road Race Engineering SS braided brake lines
Interjeras:
-Momo 350mm “Monte Carlo” steering wheel
-AMS weighted shift knob
-Bespoke Autointerior custom shift boot
-Pioneer DEH-P6800 head unit
-Infinity Kappa 6×9 speakers
-Prosport 52mm Boost and oil pressure gauges
-AEM UEGO wideband gauge and sensor
-Recaro SPG style bucket seat

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų