Kiekvieną kartą, kai į žmonių akiratį patenka „Opel“ markės automobilis, kokius komentarus dažniausiai girdime? Jų tikrai nesiruošiame vardinti, tačiau keletą iš jų tikrai turėtumėte žinoti.
Tačiau jeigu esate tikras automanas, vargu ar Jums turėtų rūpėti koks markės ženkliukas yra ant automobilio. Juk tai yra visiškai nesvarbu, ar ne? Tad ta proga, susipažinkite su „Opel Astra Turbo“.
Ryškia, akį traukiančia spalva nudažytas automobilis po kapotu turi 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininį variklį, kuris standartinėje formoje išvysto 200 arklio galių ir 264 Nm sukimo momentą. Tačiau daugelis jau turėjote suprasti, jog šiame automobilyje esantis motoras tikrai nėra standartinis.
Tad kaip manote, kokį arklio galių skaičių išvysto modifikuotas „Z20LET“ motoras? 250? 310? 330? Deja, ne. Žymiai daugiau - net 460 arklio galių! 460 arklio galių automobilyje, kurio varomieji ratai yra priekiniai.
Su tokiu automobiliu būtų smagu svilinti padangas.
Kiekvieną kartą, kai į žmonių akiratį patenka „Opel“ markės automobilis, kokius komentarus dažniausiai girdime? Jų tikrai nesiruošiame vardinti, tačiau keletą iš jų tikrai turėtumėte žinoti.
Tačiau jeigu esate tikras automanas, vargu ar Jums turėtų rūpėti koks markės ženkliukas yra ant automobilio. Juk tai yra visiškai nesvarbu, ar ne? Tad ta proga, susipažinkite su „Opel Astra Turbo“.
Ryškia, akį traukiančia spalva nudažytas automobilis po kapotu turi 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininį variklį, kuris standartinėje formoje išvysto 200 arklio galių ir 264 Nm sukimo momentą. Tačiau daugelis jau turėjote suprasti, jog šiame automobilyje esantis motoras tikrai nėra standartinis.
Tad kaip manote, kokį arklio galių skaičių išvysto modifikuotas „Z20LET“ motoras? 250? 310? 330? Deja, ne. Žymiai daugiau - net 460 arklio galių! 460 arklio galių automobilyje, kurio varomieji ratai yra priekiniai.
Su tokiu automobiliu būtų smagu svilinti padangas.