REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kad ir kokį didžiulį spaudimą patiria automobilių gamintojai, ne visi ruošiasi nerti stačia galvą ir mažo darbinio tūrio variklių liūną. Vis daugiau gamintojų atsisako 8 ar 6 cilindrų variklių ir jų vietą užleidžia 4 cilindrų agregatams, kurie teoriškai yra efektyvesni, draugiškesni gamtai. Vis dėl to, automobilių entuziastai puikiai žino koks skirtumas tarp 4 cilindrų ir 6 cilindrų variklio ir kokį malonumą suteikia pastarasis agregatas.
„Mercedes Benz“ kompanijos mokslinių tyrimų ir plėtros departamento vadovas Thomas Weberis nusprendė nuraminti entuziastus visame pasaulyje, sakydamas, jog „Mercedes Benz“ nesiruošia atsisakyti V formos, 8 cilindrų variklių.
„Aštuonių cilindrų varikliai yra mūsų automobilių DNR. Kad ir kas bebūtų, niekada neatsisakysime 8 cilindrų agregatų“, - priduria Thomas Weberis.

Kad ir kokį didžiulį spaudimą patiria automobilių gamintojai, ne visi ruošiasi nerti stačia galvą ir mažo darbinio tūrio variklių liūną. Vis daugiau gamintojų atsisako 8 ar 6 cilindrų variklių ir jų vietą užleidžia 4 cilindrų agregatams, kurie teoriškai yra efektyvesni, draugiškesni gamtai. Vis dėl to, automobilių entuziastai puikiai žino koks skirtumas tarp 4 cilindrų ir 6 cilindrų variklio ir kokį malonumą suteikia pastarasis agregatas.
„Mercedes Benz“ kompanijos mokslinių tyrimų ir plėtros departamento vadovas Thomas Weberis nusprendė nuraminti entuziastus visame pasaulyje, sakydamas, jog „Mercedes Benz“ nesiruošia atsisakyti V formos, 8 cilindrų variklių.
„Aštuonių cilindrų varikliai yra mūsų automobilių DNR. Kad ir kas bebūtų, niekada neatsisakysime 8 cilindrų agregatų“, - priduria Thomas Weberis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

mercedes-amg_c_63_estate_2


Šis pareiškimas yra labai drąsus, nes nuo 2020 metų įsigaliojančių išmetamųjų dujų reikalavimų, kiekvieno automobilių gamintojo modelių gamos išmetamųjų dujų vidurkis turi būti ne didesnis nei 95 g/km Co2.
Thomas Weberis neslepia, jog norint atitikti griežtus Europos Sąjungos reikalavimus, reikės imtis drastiškų priemonių. Kaip ir neseniai pristatytas 4.0 litrų darbinio tūrio, dvejas turbinas turintis V8 agregatas, taip ir ateityje pasirodysiantys V8 agregatai turės mažesnį darbinį tūrį ir galingesnes turbinas.
„Privalėsime naudotis technologijomis, kurios mums padėtų nenumarinti V8 tipo motorų. Esu įsitikinęs, jog V8 varikliai taps hibridinių jėgainių dalimi, bus komplektuojamos su cilindrų išjungimo sistemomis“, - pasakoja Thomas Weberis.
„Kad ir kaip būtų liūdna tai sakyti, tačiau atmosferinių variklių ateitis atrodo labai niūri.“

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų