REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai „Porsche“ pirmą kartą pademonstravo „Cayman“ prieš devynis metus, daugelis markės gerbėjų į šį automobilį žiūrėjo skeptiškai. Nors jis ir buvo pigesnis už „911“, tačiau daugeliui trūko galios ir teatrališkumo. Ką daryti, jeigu trokštate ne „911“, o „Cayman“, bet norite daugiau galios? Atsakymas paprastas - improvizuoti.
Visada galima pasirinkti geriausią „Cayman“ alternatyvą arba taip trokštamą „Porsche“ vežti į dirbtuves, kuriose parsiaitoję rankoves galėsite kibti į mašinos tobulinimo procesą.

Kai „Porsche“ pirmą kartą pademonstravo „Cayman“ prieš devynis metus, daugelis markės gerbėjų į šį automobilį žiūrėjo skeptiškai. Nors jis ir buvo pigesnis už „911“, tačiau daugeliui trūko galios ir teatrališkumo. Ką daryti, jeigu trokštate ne „911“, o „Cayman“, bet norite daugiau galios? Atsakymas paprastas - improvizuoti.
Visada galima pasirinkti geriausią „Cayman“ alternatyvą arba taip trokštamą „Porsche“ vežti į dirbtuves, kuriose parsiaitoję rankoves galėsite kibti į mašinos tobulinimo procesą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

0 (2)


Susipažinkite su Donny Maku, kuris dieną ir naktį svajojo apie sportišką „Porsche Cayman S“. Kaip ir daugelis automobilių entuziastų, taip ir Donny sau pasižadėjo, kad nekiš nagų prie visiškai naujo „Cayman S“, tačiau jo neklausė nei rankos nei kojos, nes vos po dviejų savaičių vyro garaže gulėjo „KW Variant 3“ reguliuojamo aukščio amortizatorių komplektas.
Pradžia nėra pati įspūdingiausia, tačiau vieną kartą susitepus rankas, kitą kartą norisi daugiau ir įspūdingiau.
Ar ~1400 kilogramų sveriančiam automobiliui reikia daugiau galios? Žinoma, kad reikia. Nors 295 arklio galių daugeliui užtektų, tačiau Donny yra vienas iš tų žmonių, kuriems galios niekada nebūna per daug. Todėl jis nusprendė iš 3.4 litro agregato galią padidinti iki maždaug 400 - 420 arklio galių. Pradžiai to turėtų užtekti, kaip bus vėliau - nežinia.
Padidinti šešių cilindrų motoro galią padėjo turbokompresorius, tarpinis suslėgto oro aušintuvas, nauja išmetimo sistema, naujas kolektorius, didesnis purkštukai ir variklio kompiuterio perprogramavimas. Viską sudėjus į vieną, vokiškas kupė DYNO stendo metu pademonstravo, kad savo užantyje turi 460 arklio galių!

REKLAMA

0 (3)


Pokyčiai buvo nustebintas net ir reiklusis Donny. Vyras teigia, kad didžiausias sukimo momentas juntamas jau ties 3500 aps/min ir išsilaiko iki pat pabaigos. Ratus mašina prasukinėja esant net ir trečiam bėgiui. Iš dalies tai nestebina, tačiau pamačius kokių išmatavimų padangas dėvi šis „Cayman S“, nejučiomis antakiai pakyla į viršų.

0 (4)


Keletas draugui jam rekomendavo nuvykti į vietinę ratlankių parduotuvę, kuri priima net ir individualius užsakymus. Donny teigia, kad daugelį metų buvo „BBS RS“ ratlankių gerbėjas, tad jis nusprendė šiek tiek improvizuoti ir sukurti savo dizaino ratlankius, kurie papuoštų jo automobilį.
Vyrukai dirbtuvėse pagal Donny norus pagamino ratlankius, kurių dydis 20 x 8.5 priekiui ir 20 x 11 galui. Naujieji žaisliukai buvo apauti „Nitto Invo“ padangomis, kurių išmatavimai 235/30 priekyje ir 285/20 gale.

REKLAMA
REKLAMA

0 (11)


Tačiau net ir to neužteko. Vyras užsimanė savo išpuoselėtam „Cayman S“ atlikti plastinę operaciją ir sumontavo „911“ priekinius žibintus, bamperį, sparnus ir net bagažinės dangtį.
Taip pat jis pridėjo iš anglies pluošto pagamintus veidrodėlius, oro paėmimo angas, slenksčius ir galinį difuzorių. Ir vos nepamiršome paminėti galinio „997 Cup“ spoilerio.

0 (6)


Papasakokite apie savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą arba apsilankykite specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle: 
https://mano.automanas.lt/

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų