Variklio tvarkymo darbai užtruko pakankamai ilgai - aštuonis mėnesius. Kadangi lėšų reikėjo pakankamai daug, o jų Aleksandras neturėjo, todėl variklio kapitalinis ir užtruko net aštuonis mėnesius.
Taisydamas variklį, Aleksandras taip pat darbavosi prie automobilio kėbulo, važiuoklės ir kitų elementų, kol galiausiai tai tapo ne variklio taisymas, o automobilio restauracija.
Baigiant automobilio tvarkymo darbams, Aleksandras suprato, kad negalės jo taip lengvai parduoti, ypač kai į restauracija buvo įdėta tiek daug darbo ir meilės.
Vietoj atsisveikinimo, Aleksandras pasirinko kitą kelią. Šiuo metu jis šį „Kadettą“ naudoja kaip kasdieninį automobilį.
Modifikacijos
Visiškai standartinis, bet naujas 1.6 litro dyzelinis variklis, „TA-Technix“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „SHS“ suportai, 256 mm stabdžių diskai, „Porsche Gullideckel“ ratlankiai, priekyje R16x7 ET65, gale R16x8 ET52.5, „Kadett GSI“ panelė, „MOMO“ vairas.