REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2010 metais prekyboje pasirodęs „Juke“ visureigis sugebėjo nustebinti visus. Kompaktiškas ir ekstravagantiškas automobilis tapo antru pagal populiarumą „Nissan“ markės modeliu. Per pirmąjį prekybos mėnesį, „Nissan“ gimtojoje Japonijoje pardavė daugiau kaip dešimt tūkstančių egzempliorių, Europoje šis skaičius viršijo net trisdešimt tūkstančių. „Nissan“ eksperimentas atsipirko su kaupu, nes iki šiol šis automobilis yra perkamas kaip ką tik iškepta ir šviežia bandelė.
Po dviejų metų gamybos, „Nissan“ paskelbė, jog ruošiasi pristatyti sportišką „Nismo“ divizija senojo žemyno gyventojams. Po daugybės kalbų ir laukimo, Ženevos automobilių parodoje, kompanija pristatė pirmąjį „Nismo“ inžinierių patobulintą „Nissan“ modelį – „Juke Nismo“. Reikėtų pridurti, jog Ženevoje gamintojas pristatė ir antrąjį „Nismo“ ženkliuką dėvintį modelį, kuris mūsų šalies nepasieks dėl labai mažos paklausos.
Aš agresyvus mažylis
„Nissan“ teigia, jog „Nismo“ debiutui Europoje, kompaktiškasis „Juke“ buvo pasirinktas neatsitiktinai. Pasak kompanijos atliktų tyrimų, žmonės pasirinkdami sportiškesnę modelio versiją, labiausiai atsižvelgia į automobilio išvaizdą. Įvairūs kosmetiniai patobulinimai yra svarbesni už automobilio dinamiškumą, variklio skleidžiamą garsą ar net kainą. Jeigu pirkėjai pasirenka brangesnę modifikaciją, tai tik dėl gražiau atrodančio automobilio, o ne dėl geresnių valdymo savybių. Tad kam tada vargintis ir pristatyti Japonijoje, ir Jungtinėse Amerikos Valstijose gilias šaknis turintį prekinį ženklą Europoje, jeigu pirkėjams neįdomu kas dedasi po automobilio kapotu? „Nissan“ teigia, jog naujieji „Nismo“ modelių gamos modeliai išsiskirs ne tik išvaizda, bet ir valdymo savybėmis. Šiam aspektui buvo skiriama labai daug dėmesio.

Nismo Juke Automanai 01

Pamačius naująjį „Juke Nismo“, iškart į akis krenta žemesnė automobilio stovėsena, kelios kėbulo detalės, kurios skiriasi nuo įprasto „Juke“. Nors pakeitimai ir yra minimalūs, tačiau labai svarbūs. „Juke Nismo“ nuo įprasto „Juke“ skiriasi keliais išorės akcentais : raudonos spalvos veidrodėliais, didesnio diametro ratlankiais ir stabdžių diskais, priekinio ir galinio bamperio dizainu, raudonos spalvos slenksčiais ant kurių uždėti „Nismo“ logotipai. „Nismo“ inžinierių patobulintas „Juke“ šalia paprasto modelio atrodo, kaip ištvirkusi vienuolė ieškanti nuotykių. O tai yra gerai, nes kiekvienas automobilis turintis sportiškų ambicijų turi asocijuotis su agresija ir pavojumi. Pažiūrėkite į pagrindinius „Juke Nismo“ konkurentus : „MINI“, „Citroen DS3“ ar „Fiat 500 Abarth“ ir palyginkite su nekaltai atrodančiomis įprastomis versijomis.
Ne tik marketingo išpustas burbulas
Pripažinsime, jog atidarę automobilio duris, nepradėjome ieškoti kiek erdvės yra gale sėdintiems keleiviams ar kokia talpi yra bagažinė. Net nedvejoję sėdome už vairo ir spaudėme „Start“ užvedimo mygtuką. Pirmieji įspūdžiai sėdint už „Juke Nismo“ vairo yra dvejopi ir šiek tiek apgaulingi. Dėl pakankamai žemos stogo linijos ir kompaktiškų išmatavimų, sėdint už automobilio vairo jautėmės kaip už įprasto karštojo hečbeko vairo. Atvirai sakant, jautėmės lyg sėdėtume už „Renault Megane RS“ vairo. Puikų šoninį prilaikymą turinčios sėdynės, trumpos eigos ir labai tiksli pavarų dėžė, informatyvūs pedalai, žema stogo linija, kaskart primindavo greičiausią priekiniais ratais varomą automobilį.

Nismo Juke Automanai 02
Vis dėlto didžiausią siurprizą „Juke Nismo“ mums pateikė vos pajudėjus pirmuosius metrus. Žvaliai į komanda reaguojantis, Alkantara medžiaga apsiūtas, vairas ir akceleratorius, netiesiogiai atskleidžia, jog pirmasis „Nismo“ inžinierių darbas nėra tik reklamos skyriaus sukurtas burbulas. Vairo svoris beveik puikus, kaip ir jo reakcijos į komandas. Tačiau tai dar ne viskas, nes pokyčiai slypi ir automobilio važiuoklėje. „Nismo“ inžinieriai orientuodamasi į geresnes valdymo savybes, sumontavo maždaug 10 procentų kietesnes spyruokles, kurios pagerino automobilio dinamiškumą ir stabilumą posūkiuose. Tačiau tai tik pirmoji automobilio pusė, kuria džiaugsis vairuoti mėgstantis žmogus.
Važiuodami į bandymų poligoną, naujasis „Juke Nismo“ turėjo įveikti miesto kamščius, nelygias sostinės gatves ir nuobodų greitkelį vedantį link laikinosios sostinės. Automobilis kasdieninėse situacijose jaučiasi pakankamai užtikrintai ir nepuola į paniką. Miesto džiunglėse automobilis jaučiasi kaip žuvis vandenyje. Dėl pakankami trumpų pavarų perdavimų skaičių ir entuziastingai nusiteikusio variklio, mieste jausitės kaip pats greičiausias žmogus pasaulyje. Pripažinsime, jog „Juke Nismo“ verčia elgtis kaip kelių gaideliui, tačiau bandome tvardytis ir sulaukti to momento kai atsidursime tinkamoje vietoje, tinkamu laiku.
Išvažiavus į greitkelį, entuziazmas ir geros emocijos šiek tiek aprimsta. Važiuojant leistinu greičiu, vėjo keliamas triukšmas yra pakankamai didelis, o dėl trumpų pavarų dėžės perdavimo skaičių, variklio sūkiai laikosi pakankamai aukštai. Ilgesnėje kelionėje aštrius dantis atkišęs „Juke Nismo“ tikrai išvargins.

Nismo Juke Automanai 04
Užmiesčio keliai yra tinkamiausia aplinka šiam automobiliui. Kuo sudėtingesnis ruožas, tuo gyvesnis „Juke Nismo“ tampa. Vis dėlto spaudžiant automobilį prie ribos, išlenda ir keli automobilio valdymo niuansai. Mūsų bandymo metu, turėjome du „Juke Nismo“. Vienas iš jų buvo aprūpintas keturių varomųjų ratų sistema, o kitas buvo varomas priekiniais ratais. Modelis su priekiniais varomaisiais ratais atrodo turi polinkį įberti šiek tiek dramatiškumo į valdymą. Nors jis nuo savo giminaičio atsilieka vos truputėlį, tačiau spaudžiant automobilį prie ribos, kuri yra labai arti, „Juke Nismo“ elektroninės pagalbos labai dažnai mėgsta įsikišti ne laiku ir ne vietoje. Išvažiavus iš greito posūkio ir artėjant kitam, staigiau paspaudus stabdžius, automobilis pradeda truputėlį slysti tai į vieną, tai į kitą pusę. Tai labai išryškėja modelyje su keturių varomųjų ratų sistema. Vis dėlto didžiausią malonumą automobilis pradeda teikti, kai surandate aukso viduriuką tarp normalaus ir labai aštraus važiavimo. Tiesiojoje galite spausti akceleratorių kiek tik širdis geidžia, tačiau posūkiuose su automobiliu reikia elgtis techniškiau.

Neprarado teigiamų „Juke“ savybių


Didžiausias sportiškų hečbekų privalumas – praktiškumas. Tai yra tobulas automobilis, kuris atlieka visas reikalingas funkcijas. Jie yra talpūs, praktiški, pakankamai komfortiški, tinkantys žmonėms turintiems šeimas, tačiau kai ateis momentas, kada norėsite elgtis kaip beprotis, šie automobiliai gali tapti tikromis adrenalino gaminimo mašinomis.
Visas šias savybes turi ir „Juke Nismo“. Su kasdieninėmis situacijomis jis susidoros be problemų. Nors gale aukštesniems negu 1 metro ir 90 centimetrų ūgio žmonėms nepatartinta sėstis, tačiau priekyje vietos apstu. Vis dėlto „Juke Nismo“ turi vieną didelį pranašumą prieš įprastus hečbekus. Aukštesnę sėdėseną ir aukštesnę prošvaisą, tad galėsite važiuoti ant šaligatvių ir nebijoti, jog nubraižysite brangų bamperį ar slenkstį.

Nismo Juke Automanai 28

Skaudžiai kąs konkurentams


Bene didžiausias automobilio privalumas yra jo kaina. Lietuvoje naujasis „Juke Nismo“ su priekinių varomųjų ratų pavara kainuoja nuo 83,490 litų. Bazinėje įrangoje automobilis turės beveik viską, ko galėtumėte norėti. Priešrūkiniai žibintai, elektra valdomi ir šildomi veidrodėliai, elektra valdomi langai, oro kondicionierius, pastovaus greičio palaikymo sistema, USB ir AUX jungtis, padorią garso sistemą, navigaciją, šešias oro pagalves, galinio vaizdo kamera ir 17 colių lengvo lydinio ratlankius.
Modelis su keturių varomųjų ratų sistema ir automatine pavarų dėže kainuoja nuo 95,990 litų. Gaila, bet ši modifikacija siūloma tik su pakankamai vangia „CVT“ tipo automatine pavarų dėže.
Nors „Nissan“ teigia,jog tiesioginiai „Juke Nismo“ konkurentai yra stilingi, maži hečbekai, tačiau mūsų nuomone, bene pagrindinis „Juke Nismo“ konkurentas yra „MINI Countryman Cooper S“, kurio kainos prasideda nuo 89,990 litų. Automobilis bus panašaus dydžio, turės truputėlį mažiau bazinės įrangos, tačiau bus ne ką prastesnis adrenalino užtaisas.
as
tu

Siurprizas


Tai yra turbūt didžiausias šių metų siurprizas. Kas galėjo pagalvoti, jog „Nismo“ inžinierių patobulintas automobilis, gali būti toks ypatingas ir spinduliuojantis charakteriu. Kaip ir visi automobiliai, taip ir „Juke Nismo“ turi savo trūkumų. Teks paaukoti dalelę rafinuotumo, tačiau vietoj to gausite entuziastingą ir energingą automobilį, kurio dinamiškumas, išskirtinumas ir universalumas jus tiesiog sužavės.
Drąsiai galime teigti, jog pirmasis „Nismo“ blynas Europoje neprisvilo.

2010 metais prekyboje pasirodęs „Juke“ visureigis sugebėjo nustebinti visus. Kompaktiškas ir ekstravagantiškas automobilis tapo antru pagal populiarumą „Nissan“ markės modeliu. Per pirmąjį prekybos mėnesį, „Nissan“ gimtojoje Japonijoje pardavė daugiau kaip dešimt tūkstančių egzempliorių, Europoje šis skaičius viršijo net trisdešimt tūkstančių. „Nissan“ eksperimentas atsipirko su kaupu, nes iki šiol šis automobilis yra perkamas kaip ką tik iškepta ir šviežia bandelė.
Po dviejų metų gamybos, „Nissan“ paskelbė, jog ruošiasi pristatyti sportišką „Nismo“ divizija senojo žemyno gyventojams. Po daugybės kalbų ir laukimo, Ženevos automobilių parodoje, kompanija pristatė pirmąjį „Nismo“ inžinierių patobulintą „Nissan“ modelį – „Juke Nismo“. Reikėtų pridurti, jog Ženevoje gamintojas pristatė ir antrąjį „Nismo“ ženkliuką dėvintį modelį, kuris mūsų šalies nepasieks dėl labai mažos paklausos.
Aš agresyvus mažylis
„Nissan“ teigia, jog „Nismo“ debiutui Europoje, kompaktiškasis „Juke“ buvo pasirinktas neatsitiktinai. Pasak kompanijos atliktų tyrimų, žmonės pasirinkdami sportiškesnę modelio versiją, labiausiai atsižvelgia į automobilio išvaizdą. Įvairūs kosmetiniai patobulinimai yra svarbesni už automobilio dinamiškumą, variklio skleidžiamą garsą ar net kainą. Jeigu pirkėjai pasirenka brangesnę modifikaciją, tai tik dėl gražiau atrodančio automobilio, o ne dėl geresnių valdymo savybių. Tad kam tada vargintis ir pristatyti Japonijoje, ir Jungtinėse Amerikos Valstijose gilias šaknis turintį prekinį ženklą Europoje, jeigu pirkėjams neįdomu kas dedasi po automobilio kapotu? „Nissan“ teigia, jog naujieji „Nismo“ modelių gamos modeliai išsiskirs ne tik išvaizda, bet ir valdymo savybėmis. Šiam aspektui buvo skiriama labai daug dėmesio.

Nismo Juke Automanai 01

Pamačius naująjį „Juke Nismo“, iškart į akis krenta žemesnė automobilio stovėsena, kelios kėbulo detalės, kurios skiriasi nuo įprasto „Juke“. Nors pakeitimai ir yra minimalūs, tačiau labai svarbūs. „Juke Nismo“ nuo įprasto „Juke“ skiriasi keliais išorės akcentais : raudonos spalvos veidrodėliais, didesnio diametro ratlankiais ir stabdžių diskais, priekinio ir galinio bamperio dizainu, raudonos spalvos slenksčiais ant kurių uždėti „Nismo“ logotipai. „Nismo“ inžinierių patobulintas „Juke“ šalia paprasto modelio atrodo, kaip ištvirkusi vienuolė ieškanti nuotykių. O tai yra gerai, nes kiekvienas automobilis turintis sportiškų ambicijų turi asocijuotis su agresija ir pavojumi. Pažiūrėkite į pagrindinius „Juke Nismo“ konkurentus : „MINI“, „Citroen DS3“ ar „Fiat 500 Abarth“ ir palyginkite su nekaltai atrodančiomis įprastomis versijomis.
Ne tik marketingo išpustas burbulas
Pripažinsime, jog atidarę automobilio duris, nepradėjome ieškoti kiek erdvės yra gale sėdintiems keleiviams ar kokia talpi yra bagažinė. Net nedvejoję sėdome už vairo ir spaudėme „Start“ užvedimo mygtuką. Pirmieji įspūdžiai sėdint už „Juke Nismo“ vairo yra dvejopi ir šiek tiek apgaulingi. Dėl pakankamai žemos stogo linijos ir kompaktiškų išmatavimų, sėdint už automobilio vairo jautėmės kaip už įprasto karštojo hečbeko vairo. Atvirai sakant, jautėmės lyg sėdėtume už „Renault Megane RS“ vairo. Puikų šoninį prilaikymą turinčios sėdynės, trumpos eigos ir labai tiksli pavarų dėžė, informatyvūs pedalai, žema stogo linija, kaskart primindavo greičiausią priekiniais ratais varomą automobilį.

Nismo Juke Automanai 02
Vis dėlto didžiausią siurprizą „Juke Nismo“ mums pateikė vos pajudėjus pirmuosius metrus. Žvaliai į komanda reaguojantis, Alkantara medžiaga apsiūtas, vairas ir akceleratorius, netiesiogiai atskleidžia, jog pirmasis „Nismo“ inžinierių darbas nėra tik reklamos skyriaus sukurtas burbulas. Vairo svoris beveik puikus, kaip ir jo reakcijos į komandas. Tačiau tai dar ne viskas, nes pokyčiai slypi ir automobilio važiuoklėje. „Nismo“ inžinieriai orientuodamasi į geresnes valdymo savybes, sumontavo maždaug 10 procentų kietesnes spyruokles, kurios pagerino automobilio dinamiškumą ir stabilumą posūkiuose. Tačiau tai tik pirmoji automobilio pusė, kuria džiaugsis vairuoti mėgstantis žmogus.
Važiuodami į bandymų poligoną, naujasis „Juke Nismo“ turėjo įveikti miesto kamščius, nelygias sostinės gatves ir nuobodų greitkelį vedantį link laikinosios sostinės. Automobilis kasdieninėse situacijose jaučiasi pakankamai užtikrintai ir nepuola į paniką. Miesto džiunglėse automobilis jaučiasi kaip žuvis vandenyje. Dėl pakankami trumpų pavarų perdavimų skaičių ir entuziastingai nusiteikusio variklio, mieste jausitės kaip pats greičiausias žmogus pasaulyje. Pripažinsime, jog „Juke Nismo“ verčia elgtis kaip kelių gaideliui, tačiau bandome tvardytis ir sulaukti to momento kai atsidursime tinkamoje vietoje, tinkamu laiku.
Išvažiavus į greitkelį, entuziazmas ir geros emocijos šiek tiek aprimsta. Važiuojant leistinu greičiu, vėjo keliamas triukšmas yra pakankamai didelis, o dėl trumpų pavarų dėžės perdavimo skaičių, variklio sūkiai laikosi pakankamai aukštai. Ilgesnėje kelionėje aštrius dantis atkišęs „Juke Nismo“ tikrai išvargins.

Nismo Juke Automanai 04
Užmiesčio keliai yra tinkamiausia aplinka šiam automobiliui. Kuo sudėtingesnis ruožas, tuo gyvesnis „Juke Nismo“ tampa. Vis dėlto spaudžiant automobilį prie ribos, išlenda ir keli automobilio valdymo niuansai. Mūsų bandymo metu, turėjome du „Juke Nismo“. Vienas iš jų buvo aprūpintas keturių varomųjų ratų sistema, o kitas buvo varomas priekiniais ratais. Modelis su priekiniais varomaisiais ratais atrodo turi polinkį įberti šiek tiek dramatiškumo į valdymą. Nors jis nuo savo giminaičio atsilieka vos truputėlį, tačiau spaudžiant automobilį prie ribos, kuri yra labai arti, „Juke Nismo“ elektroninės pagalbos labai dažnai mėgsta įsikišti ne laiku ir ne vietoje. Išvažiavus iš greito posūkio ir artėjant kitam, staigiau paspaudus stabdžius, automobilis pradeda truputėlį slysti tai į vieną, tai į kitą pusę. Tai labai išryškėja modelyje su keturių varomųjų ratų sistema. Vis dėlto didžiausią malonumą automobilis pradeda teikti, kai surandate aukso viduriuką tarp normalaus ir labai aštraus važiavimo. Tiesiojoje galite spausti akceleratorių kiek tik širdis geidžia, tačiau posūkiuose su automobiliu reikia elgtis techniškiau.

Neprarado teigiamų „Juke“ savybių


Didžiausias sportiškų hečbekų privalumas – praktiškumas. Tai yra tobulas automobilis, kuris atlieka visas reikalingas funkcijas. Jie yra talpūs, praktiški, pakankamai komfortiški, tinkantys žmonėms turintiems šeimas, tačiau kai ateis momentas, kada norėsite elgtis kaip beprotis, šie automobiliai gali tapti tikromis adrenalino gaminimo mašinomis.
Visas šias savybes turi ir „Juke Nismo“. Su kasdieninėmis situacijomis jis susidoros be problemų. Nors gale aukštesniems negu 1 metro ir 90 centimetrų ūgio žmonėms nepatartinta sėstis, tačiau priekyje vietos apstu. Vis dėlto „Juke Nismo“ turi vieną didelį pranašumą prieš įprastus hečbekus. Aukštesnę sėdėseną ir aukštesnę prošvaisą, tad galėsite važiuoti ant šaligatvių ir nebijoti, jog nubraižysite brangų bamperį ar slenkstį.

Nismo Juke Automanai 28

Skaudžiai kąs konkurentams


Bene didžiausias automobilio privalumas yra jo kaina. Lietuvoje naujasis „Juke Nismo“ su priekinių varomųjų ratų pavara kainuoja nuo 83,490 litų. Bazinėje įrangoje automobilis turės beveik viską, ko galėtumėte norėti. Priešrūkiniai žibintai, elektra valdomi ir šildomi veidrodėliai, elektra valdomi langai, oro kondicionierius, pastovaus greičio palaikymo sistema, USB ir AUX jungtis, padorią garso sistemą, navigaciją, šešias oro pagalves, galinio vaizdo kamera ir 17 colių lengvo lydinio ratlankius.
Modelis su keturių varomųjų ratų sistema ir automatine pavarų dėže kainuoja nuo 95,990 litų. Gaila, bet ši modifikacija siūloma tik su pakankamai vangia „CVT“ tipo automatine pavarų dėže.
Nors „Nissan“ teigia,jog tiesioginiai „Juke Nismo“ konkurentai yra stilingi, maži hečbekai, tačiau mūsų nuomone, bene pagrindinis „Juke Nismo“ konkurentas yra „MINI Countryman Cooper S“, kurio kainos prasideda nuo 89,990 litų. Automobilis bus panašaus dydžio, turės truputėlį mažiau bazinės įrangos, tačiau bus ne ką prastesnis adrenalino užtaisas.
as
tu

Siurprizas


Tai yra turbūt didžiausias šių metų siurprizas. Kas galėjo pagalvoti, jog „Nismo“ inžinierių patobulintas automobilis, gali būti toks ypatingas ir spinduliuojantis charakteriu. Kaip ir visi automobiliai, taip ir „Juke Nismo“ turi savo trūkumų. Teks paaukoti dalelę rafinuotumo, tačiau vietoj to gausite entuziastingą ir energingą automobilį, kurio dinamiškumas, išskirtinumas ir universalumas jus tiesiog sužavės.
Drąsiai galime teigti, jog pirmasis „Nismo“ blynas Europoje neprisvilo.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų