REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Nismo“ padalinio darbuotojai nuo šiol imsis gana rimtų priemonių, jog galėtų išsaugoti kuo daugiau sportiškų „Nissan Skyline“ versijų.
Nors originalių „Nissan Skyline“ automobilių dalių gamyba prasidėjo dar prieš dvejus metus, tačiau dabar „Nismo“ žengė dar vieną drąsų žingsnį į priekį.
Nuo šiol „Nismo“ atlieka itin kruopščias automobilių restauracijas, kuriose panaudoti metodai turėtų būti naudojami nuolatos.
Pavyzdžiui? Automobilio rėmas nudažomas baltai tam, jog inžinieriai galėtų jį nuskenuoti ir naudojantis pažangia programine įranga galėtų atrasti konstrukcijos netikslumus, deformacijas ir nedelsiant jas pašalinti.

„Nismo“ padalinio darbuotojai nuo šiol imsis gana rimtų priemonių, jog galėtų išsaugoti kuo daugiau sportiškų „Nissan Skyline“ versijų.
Nors originalių „Nissan Skyline“ automobilių dalių gamyba prasidėjo dar prieš dvejus metus, tačiau dabar „Nismo“ žengė dar vieną drąsų žingsnį į priekį.
Nuo šiol „Nismo“ atlieka itin kruopščias automobilių restauracijas, kuriose panaudoti metodai turėtų būti naudojami nuolatos.
Pavyzdžiui? Automobilio rėmas nudažomas baltai tam, jog inžinieriai galėtų jį nuskenuoti ir naudojantis pažangia programine įranga galėtų atrasti konstrukcijos netikslumus, deformacijas ir nedelsiant jas pašalinti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nissan Skyline R32


Automobilio kėbulas taip pat vėliau praeina struktūros tvirtumo testą. Visos automobilio dalys, be abejonės, padengiamos apsauga nuo korozijos, o automobilio restauracijos procesą užsakęs žmogus gali pasirinkti iš itin plačios spalvų gamos. Jeigu klientas neranda jam patinkančio atspalvio, jis norimą gali pasiūlyti pats.
Panašios kruopštumo procedūros atliekamos ir varikliui. Nusidėvėjusios dalys pakeičiamos naujomis. Tik įsitikinus, jog variklis veikia be priekaištų, tik tuomet jis montuojamas į patį automobilį. Tą patį galima pasakyti ir apie stabdžių bei pakabos sistemų komponentus.
Tad kaip supratote patys, „Nissan“ automobilių restauravimo procesas tiesiog – nuostabus ir nepriekaištingas. Vienintelė problema yra šios paslaugos kaina. 45 mln. jenų arba maždaug 355 tūkst. eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų