REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Kai įsimyli, tai įsimyli - taip nutinka ne tik su merginomis, bet ir su mašinomis. Lygiai taip pat nutiko ir šiam vyrukui, kurio pirmasis ir kolkas paskutinis automobilis yra 1992 metų "Nissan Sentra", kuri per daugelį metų susilaukė begalės patobulinimų.
Būtent per ilgą laiko tarpą, neskubant, klystant ir priimtant tinkamus sprendimus, gimsta išskirtiniai projektai. Vieną tokių jums parodysime. Edgarui, automobilio savininkui, "Sentra" buvo pirmasis keturratis draugas, kurį bėgant metams, vyrukas tobulino turėdamas labai ribotą biudžetą.
Jis teigia, kad nei viena tiuninginė dalis nebuvo pirkta nauja - viskas arba pritaikyta arba nupirkta, jos kantriai laukiant naudotų dalių rinkoje. Taigi, "Nissan'as" gavo dviejų litrų turbininį "SR20DeT" motorą, kuris buvo šiek tiek "pagyvintas" ir dabar generuoja gerbtinus 350 arklio galių į priekinius ratus.
Salone, išorėje ir važiuoklėje sau vietą atrado dalys, daugiausiai pritaikytos kitiems "Nissan'ams", pavyzdžiui sleksčiai sumontuoti nuo "Nissan Sunny", o taip pat ir galinis spoileriukas. Sužeminimui buvo panaudoti "D2" "koilai", tačiau Edgaras jau nepamena, kokiam automobiliui jie buvo pritaikyti. Vaizdo taip pat negadina šešiolikos colių "BBS RS" ratlankiai.
Šaltinis: importtuner.com



Kai įsimyli, tai įsimyli - taip nutinka ne tik su merginomis, bet ir su mašinomis. Lygiai taip pat nutiko ir šiam vyrukui, kurio pirmasis ir kolkas paskutinis automobilis yra 1992 metų "Nissan Sentra", kuri per daugelį metų susilaukė begalės patobulinimų.
Būtent per ilgą laiko tarpą, neskubant, klystant ir priimtant tinkamus sprendimus, gimsta išskirtiniai projektai. Vieną tokių jums parodysime. Edgarui, automobilio savininkui, "Sentra" buvo pirmasis keturratis draugas, kurį bėgant metams, vyrukas tobulino turėdamas labai ribotą biudžetą.
Jis teigia, kad nei viena tiuninginė dalis nebuvo pirkta nauja - viskas arba pritaikyta arba nupirkta, jos kantriai laukiant naudotų dalių rinkoje. Taigi, "Nissan'as" gavo dviejų litrų turbininį "SR20DeT" motorą, kuris buvo šiek tiek "pagyvintas" ir dabar generuoja gerbtinus 350 arklio galių į priekinius ratus.
Salone, išorėje ir važiuoklėje sau vietą atrado dalys, daugiausiai pritaikytos kitiems "Nissan'ams", pavyzdžiui sleksčiai sumontuoti nuo "Nissan Sunny", o taip pat ir galinis spoileriukas. Sužeminimui buvo panaudoti "D2" "koilai", tačiau Edgaras jau nepamena, kokiam automobiliui jie buvo pritaikyti. Vaizdo taip pat negadina šešiolikos colių "BBS RS" ratlankiai.
Šaltinis: importtuner.com

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų