REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompanija Nissan testuoją naują, neįprastą automobilį DeltaWing. Kaip teikia kompanijos atstovai, kad ateityje dabar testuojamos technologijos bus naudojamos serijinių automobilių gamyboje. Pirmi automobilio "raketos" bandymai vyko kovo 15 dieną. Tačiau kompanija su šiuo, labiau traukos lenktynėms skirtu, bolidu planuoja dalyvauti Lemano 24 valandų lenktynėse.
Projektas DeltaWing prasidėjo prieš du metus. Tada Nissan dalyvavo INDYCAR bolidų kūrimo konkurse. Tačiau nesugebėjo jame laimėti. 2011 metais buvo paskelbta, kad šis bolidas vis dėlto bus sukurtas ir jis dalyvaus ištvermės lenktynėse. Dabar 1,6 litrų darbinio tūrio variklį turintis bolidas ruošiamas Lemano 24 valandų lenktynėms. Jis Turi turbina ir jo galia siekia 300 AG.
DeltaWing kėbulas sukurtas iš ištisos kompozicinės plokštės. O jo neįprasta forma leidžia pasipriešinimo koeficientą, lyginant su kitais bolidais, sumažinti dvigubai. Nissan teigia, kad net maža automobilio galią jam leis Lemano žiede ratą apvažiuoti per tą patį laiką, kurį pasiekia LMP1 ir LMP2 klasės automobiliai.
DeltaWing neatitinka nei vienos FIA automobilių klasės reikalavimų. Todėl jis negalės kovoti dėl pergalės. Tačiau automobiliui dalyvauti lenktynėse bus leista.

Kompanija Nissan testuoją naują, neįprastą automobilį DeltaWing. Kaip teikia kompanijos atstovai, kad ateityje dabar testuojamos technologijos bus naudojamos serijinių automobilių gamyboje. Pirmi automobilio "raketos" bandymai vyko kovo 15 dieną. Tačiau kompanija su šiuo, labiau traukos lenktynėms skirtu, bolidu planuoja dalyvauti Lemano 24 valandų lenktynėse.
Projektas DeltaWing prasidėjo prieš du metus. Tada Nissan dalyvavo INDYCAR bolidų kūrimo konkurse. Tačiau nesugebėjo jame laimėti. 2011 metais buvo paskelbta, kad šis bolidas vis dėlto bus sukurtas ir jis dalyvaus ištvermės lenktynėse. Dabar 1,6 litrų darbinio tūrio variklį turintis bolidas ruošiamas Lemano 24 valandų lenktynėms. Jis Turi turbina ir jo galia siekia 300 AG.
DeltaWing kėbulas sukurtas iš ištisos kompozicinės plokštės. O jo neįprasta forma leidžia pasipriešinimo koeficientą, lyginant su kitais bolidais, sumažinti dvigubai. Nissan teigia, kad net maža automobilio galią jam leis Lemano žiede ratą apvažiuoti per tą patį laiką, kurį pasiekia LMP1 ir LMP2 klasės automobiliai.
DeltaWing neatitinka nei vienos FIA automobilių klasės reikalavimų. Todėl jis negalės kovoti dėl pergalės. Tačiau automobiliui dalyvauti lenktynėse bus leista.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų