REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujo automobilio įsigijimo procesas – įsimintinas ir keliantis daugybę gerų emocijų, ypač jeigu savo rankose laikote svajonių automobilių raktelius. Visi puikiai žinome tą gerą jausmą. 
Jungtinėse Valstijose gyvenantis Ritheshas Nairas praėjusį savaitgalį taip pat džiaugėsi, jog įsigijo naują automobilį. Gaila, jog džiaugsmas ir geros emocijos truko šiek tiek daugiau nei valandą. Kodėl? Nes naujutėlis „Tesla Model 3“ patekęs į stipresnę liūtį sugebėjo pamesti galinį buferį. Jeigu tai būtų 1996 metais pagamintas „Mitsubishi Colt“ – tai vargu ar ką nors nustebintų, tačiau tai brangus, naujas automobilis.
Po to, kai „atsinaujinusio“ automobilio nuotrauka buvo paviešinta „
Twitter“ socialiniame tinkle, netrukus atsirado dar vienas „Model 3“ vairuotojas, kuris pateko į tą pačią situaciją – liko be galinio buferio.


Hey that looks like mine!
pic.twitter.com/c1zTLGDCBF

Naujo automobilio įsigijimo procesas – įsimintinas ir keliantis daugybę gerų emocijų, ypač jeigu savo rankose laikote svajonių automobilių raktelius. Visi puikiai žinome tą gerą jausmą. 
Jungtinėse Valstijose gyvenantis Ritheshas Nairas praėjusį savaitgalį taip pat džiaugėsi, jog įsigijo naują automobilį. Gaila, jog džiaugsmas ir geros emocijos truko šiek tiek daugiau nei valandą. Kodėl? Nes naujutėlis „Tesla Model 3“ patekęs į stipresnę liūtį sugebėjo pamesti galinį buferį. Jeigu tai būtų 1996 metais pagamintas „Mitsubishi Colt“ – tai vargu ar ką nors nustebintų, tačiau tai brangus, naujas automobilis.
Po to, kai „atsinaujinusio“ automobilio nuotrauka buvo paviešinta „
Twitter“ socialiniame tinkle, netrukus atsirado dar vienas „Model 3“ vairuotojas, kuris pateko į tą pačią situaciją – liko be galinio buferio.


Hey that looks like mine!
pic.twitter.com/c1zTLGDCBF

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

— Ben (@Benj1Franks)
August 12, 2018


 
Pasak pastarojo „Model 3“ savininko, problema slypi automobilio dugne. Teoriškai, apačioje esanti dugno apsauga (šalia galinės pakabos) turėtų nukreipti vandenį aplink buferį. Realybėje – gamyklos darbuotojas ją pritvirtina netinkamai, o tai priverčia vandenį plūsti link galinio buferio.
Tačiau tai nėra vienintelė „Tesla“ savininkų problema. Panašu, kad elektromobilių savininkai patekę į avariją, iškart turi apsišarvuoti kantrybe, nes atsarginės detalės į oficialias dirbtuves keliauja ilgai. Labai ilgai.


They’re probably going to be waiting a while
pic.twitter.com/z3mTzIx6GC

REKLAMA

— Justin (@Trumpery45)
August 12, 2018


 
Ir dar viena smulkmena, kurią turėtų žinoti būsimi „Tesla“ savininkai.

Garantija



We're setting an extremely high bar for Model 3, and what happened in this situation is not how we build our cars. We're investigating the issue to understand what caused it, and we are contacting our customers to resolve this and ensure they are satisfied. - Tesla
pic.twitter.com/tfPY1F2Mub


— Sprint Nikola (@sprint_lte)
August 14, 2018


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų