REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Džiugi žinia greitų ir kompaktiškų „dėžučių“ mėgėjams! „Peugeot“ kitais metais pristatys sportiškiausią ir greičiausią „308“ hečbeko versiją. „GTI“ simbolika pažymėtas automobilis bus aprūpintas 1,6 litro benzininiu varikliu, kuris išvystys 270 arklio galių. Keturių cilindrų, turbina aprūpintas motoras šiuo metu taip pat montuojamas ir į „Peugeot RCZ R“.
Naujasis „PSA“ koncerno, taip ir „Peugeot“, vadovas Carlosas Tavaresas yra įsitikinęs, jog sportiški, dinamiški modeliai gali padėti pakeisti markės įvaizdį visame pasaulyje ir susigrąžinti prarastus gerbėjus, kurie iki šiol dievina „Peugeot 306 GTI“, „205 GTI“ ar „405 Mi16“.
Kol kas, naujasis „Peugeot“ vadovas stengiasi demonstruoti savo ryžtingumą ne kalbomis, bet darbais. Šiandien paskelbta žinia yra puikus to pavyzdys. Paryžiuje automobilių gamintojas pristatė kojų apšilimui skirtą „Peugeot 308 GT“ versiją, tuo tarpu kitais metais įvyksiančioje Ženevos automobilių parodoje išvysime tikrą skanėstą - „Peugeot 308 GTI“.
Už naujos versijos kūrimą yra atsakingi „Peugeot Sport“ padalinio darbuotojai. Tie patys žmonės buvo atsakingi ir už „Peugeot RCZ R“ projektą. Pastarasis modelis iš kitų „RCZ“ modelių išsiskyrė agresyvesnėmis kėbulo detalėmis, „Torsen“ firmos riboto praslydimo diferencialu, standesne pakaba, galingesniais stabdžiais, didesnį šoninį prilaikymą turinčiomis sėdynėmis. Greičiausiai tokia pati praktika bus pritaikyta kuriant ir naująjį „Peugeot 308 GTI“.
„RCZ R“ su 270 arklio galių išvystančiu motoru iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 5,9 sekundės. „308 GTI“ turėtų tai padaryti greičiau, nes turės mažiau antsvorio.

Džiugi žinia greitų ir kompaktiškų „dėžučių“ mėgėjams! „Peugeot“ kitais metais pristatys sportiškiausią ir greičiausią „308“ hečbeko versiją. „GTI“ simbolika pažymėtas automobilis bus aprūpintas 1,6 litro benzininiu varikliu, kuris išvystys 270 arklio galių. Keturių cilindrų, turbina aprūpintas motoras šiuo metu taip pat montuojamas ir į „Peugeot RCZ R“.
Naujasis „PSA“ koncerno, taip ir „Peugeot“, vadovas Carlosas Tavaresas yra įsitikinęs, jog sportiški, dinamiški modeliai gali padėti pakeisti markės įvaizdį visame pasaulyje ir susigrąžinti prarastus gerbėjus, kurie iki šiol dievina „Peugeot 306 GTI“, „205 GTI“ ar „405 Mi16“.
Kol kas, naujasis „Peugeot“ vadovas stengiasi demonstruoti savo ryžtingumą ne kalbomis, bet darbais. Šiandien paskelbta žinia yra puikus to pavyzdys. Paryžiuje automobilių gamintojas pristatė kojų apšilimui skirtą „Peugeot 308 GT“ versiją, tuo tarpu kitais metais įvyksiančioje Ženevos automobilių parodoje išvysime tikrą skanėstą - „Peugeot 308 GTI“.
Už naujos versijos kūrimą yra atsakingi „Peugeot Sport“ padalinio darbuotojai. Tie patys žmonės buvo atsakingi ir už „Peugeot RCZ R“ projektą. Pastarasis modelis iš kitų „RCZ“ modelių išsiskyrė agresyvesnėmis kėbulo detalėmis, „Torsen“ firmos riboto praslydimo diferencialu, standesne pakaba, galingesniais stabdžiais, didesnį šoninį prilaikymą turinčiomis sėdynėmis. Greičiausiai tokia pati praktika bus pritaikyta kuriant ir naująjį „Peugeot 308 GTI“.
„RCZ R“ su 270 arklio galių išvystančiu motoru iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 5,9 sekundės. „308 GTI“ turėtų tai padaryti greičiau, nes turės mažiau antsvorio.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų