REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Cadillac“ nusprendė visus automobilių entuziastus pamaloninti ir pristatyti naują „CTS“ sedano modifikaciją - „CTS-V“. Pati galingiausia, sportiškiausia ir greičiausia „CTS“ modelio versija bandys pranokti pagrindinius savo varžovus iš Vokietijos : „BMW M5“, „Mercedes Benz E63 AMG“ ir „Audi RS6“. 
„Cadillac CTS-V“ bus komplektuojamas su 6.2 litro, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys net 640 arklio galių ir 855 Nm sukimo momentą. Galia bus perduodama per 8 bėgių automatinę pavarų dėžę į galinius varančiuosius ratus. Automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 3.7 sekundės ir pasieks net 322 km/val. maksimalų greitį!
Suvaldyti šią milžinišką galią padės net 25 procentais standesnis kėbulas, elektronikos valdomas riboto praslydimo diferencialas, „Bremba“ stabdžių sistema ir elektronikos valdoma automobilio pakaba, o tiksliau - „Magnetic Ride Control“ sistema. Priklausomai nuo kelio dangos ir Jūsų vairavimo stiliaus, kiekviename amortizatoriuje esantis daviklis siunčia įvairiausius parametrus į pagrindinį kompiuterį, o pastarasis, priklausomai nuo gautų parametrų optimizuoja pakabos darbą. Tai nėra labai didžiulė naujovė, tačiau amerikiečiai duoda suprasti, kad vokiečiai nėra vieninteliai, kurie sugeba savo automobilius aprūpinti pažangiomis technologijomis.
Kokia šio žvėries kaina? „Cadillac“ automobilio kainą paskelbs kitų metų pavasarį. Nenustebtume, jeigu „CTS-V“ kainuotų šiek tiek mažiau nei „M5“ ar „E63 AMG“.
Galerija

„Cadillac“ nusprendė visus automobilių entuziastus pamaloninti ir pristatyti naują „CTS“ sedano modifikaciją - „CTS-V“. Pati galingiausia, sportiškiausia ir greičiausia „CTS“ modelio versija bandys pranokti pagrindinius savo varžovus iš Vokietijos : „BMW M5“, „Mercedes Benz E63 AMG“ ir „Audi RS6“. 
„Cadillac CTS-V“ bus komplektuojamas su 6.2 litro, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystys net 640 arklio galių ir 855 Nm sukimo momentą. Galia bus perduodama per 8 bėgių automatinę pavarų dėžę į galinius varančiuosius ratus. Automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 3.7 sekundės ir pasieks net 322 km/val. maksimalų greitį!
Suvaldyti šią milžinišką galią padės net 25 procentais standesnis kėbulas, elektronikos valdomas riboto praslydimo diferencialas, „Bremba“ stabdžių sistema ir elektronikos valdoma automobilio pakaba, o tiksliau - „Magnetic Ride Control“ sistema. Priklausomai nuo kelio dangos ir Jūsų vairavimo stiliaus, kiekviename amortizatoriuje esantis daviklis siunčia įvairiausius parametrus į pagrindinį kompiuterį, o pastarasis, priklausomai nuo gautų parametrų optimizuoja pakabos darbą. Tai nėra labai didžiulė naujovė, tačiau amerikiečiai duoda suprasti, kad vokiečiai nėra vieninteliai, kurie sugeba savo automobilius aprūpinti pažangiomis technologijomis.
Kokia šio žvėries kaina? „Cadillac“ automobilio kainą paskelbs kitų metų pavasarį. Nenustebtume, jeigu „CTS-V“ kainuotų šiek tiek mažiau nei „M5“ ar „E63 AMG“.
Galerija

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų