REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietaus merkiamą didžiausio mūsų šalies kurorto Palangos padangę šeštadienio vakarą perskrodė margaspalviai fejerverkai, skirti dvyliktųjų paeiliui čia surengtų „Omnitel 1000 km lenktynių“ nugalėtojų „Neiluva-Martin sport“ garbei.



Nugalėtojų Martyno Samuičio ir Arūno Gransko duetas su „Honda Civic Type-R“ pirmasis kirto 1000 km lenktynių finišą, greičiausiai nuvažiavęs visą šią distanciją sudarančius 334 ratus.
Nugalėtojams įteiktas pagrindinis šių varžybų trofėjus – pereinamoji taurė, ant kurios bus išgraviruoti jų vardai.
Nuo laimėtojų atsilikę tik 2 ratais, antrieji „Omnitel 1000 km lenktynių“ finišo liniją kirto „Rimo“ ekipos vyrai Rimantas Blažulionis, Saulius Vitkauskas ir Vaidas Navickas, vairavę dyzelinę BMW 330.
Šįsyk tik trečiąja vieta buvo priversti tenkintis pagrindiniais favoritais laikyti „Snoras Spyker Squadron“ komandos lenktynininkai Jonas Gelžinis, Peteris Dumbreckas ir Tomas Coronellas, vairavę „Spyker C8 Laviolette GT2“ automobilį, laimėję atrankos varžybas, pasiekę naują trasos rekordą (P. Dumbreckas, 1 min. 18,674 sek.). Tas pats lenktynininkas šeštadienį įveikė greičiausiąjį lenktynių ratą (1min. 19,153sek.) ir už tai pelnė specialų LASF prizą, kurį jam įteikė LASF prezidentas Gintaras Furmanavičius.
329 nuvažiuoti ratai ir trečioji vieta. Tačiau žinant kaip ji buvo iškovota, ekipai nedvejojant galima būtų skirti prizą už ryžtą siekiant pergalės. 127 rate „Snoras Spyker Squadron“ pasiekė didžiausią greitį, o artėjant lenktynėms į pabaigą važiavo turėdami tik dvi pavaras. Kai iki finišo bebuvo 60 ratų, liko tik viena, trečioji pavara. Tačiau daug ko matę užsieniečiai, gerbdami lietaus merkiamus žiūrovus, nesudėjo ginklų, o kovėsi iki paskutinių metrų, tačiau daugiau išspausti nebeįstengė.


Ką gi, neretai trečiasis nugalėtojų pakylos laiptelis būna toks pat aukštas ir brangus, kaip ir pirmasis. Ypač – po tiek jėgų ir valios pareikalavusių batalijų.
Kitaip kaip skrydžiu iš 41-osios į ketvirtąją vietą nepavadinsi „Artas Racing“ komandos daugiau nei įspūdingo šuolio, kurį ekipos lenktynininkai Darius Baltramiejūnas, Artūras Mrazauskas, Dainius Kablys ir Valdas Valiukevičius atliko su retu, šioje trasoje Lietuvoje debiutavusiu „Lexus IS F GT“ automobiliu. Jie nuvažiavo 318 ratų ir 4-iais aplenkė penktąją vietą užėmusius „Scaent Baltic Racing Team“ ekipos lenktynininkus Dainių Matijošaitį, Rytį Garbaravičių ir Marijų Mazuchą.
Bendrosios įskaitos prizininkų šešetuką užbaigė „TDS Group“ lenktynininkai Tomas Šipkauskas, Andrius Jasionauskas ir Rimas Gerulaitis, vairavę BMW M3 ir įveikę 311 ratų.
Iš 44 komandų, pradėjusių šias lenktynes, buvo klasifikuotos 39.
Atkakli kova – nuo pirmų metrų
Lietuviškojo automobilių maratono šturmą lenktynininkai pradėjo be jokio gailesčio spausdami  akceleratorių pedalus iki dugno.
Iš pirmos pozicijos startavę kvalifikacinių varžybų nugalėtojai - „Snoras Spyker Squadron“ komanda, kurios „Spyker C8 Laviolette GT2“ automobilį pirmasis pilotavo P. Dumbreckas, netrukus įgijo pranašumą.
Tik puskilometrio prireikė Aleksejui Vasiljevui, vairavusiam „Snoras Client Team“ komandos „Ferrari F430 Challenge“ ir startavusiam iš šeštosios pozicijos, iškart susidoroti net su keturiais varžovais ir vytis vis didesnį pagreitį įgaunantį „Spyker C8 Laviolette GT2“.
Pirmąjį greičio matuoklį po komandų garažų net kelis ratus lenktynių lyderiai pralėkė vienodu 187 km/val., o A. Vasiljevo „Ferrari“ – 178 km/val. greičiu. Belieka tik įsivaizduoti, kad ilgiausios tiesiosios pabaigoje, prieš stabdymo zoną, lyderiai skriejo gerokai didesniu nei 200 km/val. greičiu.


Lenktynių pradžioje į trečiąją poziciją iš penktosios pakilo estų „Sild Racing Team“ komandos atstovas Raivo Tammas, vairavęs „Dodge Viper“.
Iš Lietuvos ekipų komandų aukščiausią – ketvirtą poziciją lenktynių pradžioje užėmė „Bauer Racing“ narys Ramūnas Čapkauskas su AMG Kit Car. Tačiau gera pradžia maratoninėse lenktynėse – dar netgi ne pusė darbo.
Nuostolių neteko ilgai laukti
Pirmoji ginklus sudėjo tarp lyderių važiavusi „Skuba Racing Team“ ekipa, kurios „Renault Clio Cup X85“ variklis neatlaikė apkrovų ir trasoje paskleidė ilgą tirštai mėlynų dūmų šleifą.
Netrukus avariją patyrė ir „Rotoma Racing“, kurios sportininkai vairavo BMW M3. Dar po kelių ratų lygiai toje pačioje vietoje dužo ir „Scaent Baltic Racing Team“ antrosios komandos nario Lino Šukio vairuotas BMW M3.
1 val. 18 min. dėl „Dodge Viper“ diferencialo gedimo garažuose buvo priversta nervintis nuo pat pirmųjų metrų lyderių penketuke važiavusi labai pajėgi Estijos „Sild Racing Team“.
Dar blogiau, - net per 300 km nutolusius lyderius teko vytis „Rotomos-Racing“ komandos sportininkams, kai nagingi ekipos mechanikai, atstatę varžybų pradžioje avarijoje sudaužytą BMW M3, jį vėl išleido į trasą.
Kai vieni krimto nagus dėl apmaudžių nesėkmių, kiti kopė aukštyn lenktynių rezultatų suvestinėje. Žiūrovų stovykloje nuvilnijo džiaugsmo banga, kai lyderių pozicijose atsidūrė Snoro komandos sportininkai, kuriuos vedė iš A. Vasiljevo „Ferrari F430 Challenge“ vairą perėmęs Kazimieras Vasiliauskas.
Po pirmojo 1000 km lenktynių trečdalio „Bauer Racing“ ekipos sportininkas R. Čapkauskas iškopė į antrąją vietą, o M. Granskas „Neiluva-Martin Sport“ ekipą „pakėlė“ į trečiąją. Iš antros pozicijos startavęs R. Blažulionis su dyzeline BMW 330 įsitvirtino 4-oje.
Tačiau... Antroje vietoje tuo metu važiavęs vienos favoričių „Snoras Client Team“ atstovas ukrainietis Ilja Burenko nelaimingu skaičiumi laikomame 113 rate pajuto pirmuosius pragaištingus simptomus, kai dėl automobilio pavarų dėžės tvirtinimo gedimo buvo priverstas ilgam užsukti į komandos garažus ir patikėti automobilį mechanikų globai. Sugaišusi nemažai brangių minučių ekipa grąžino automobilį į trasą, o jį išvairavęs A. Vasiljevas porą pozicijų sugebėjo susigrąžinti jau po keleto ratų.
Tačiau iš ruso vairą perėmusį K. Vasiliauską netrukus gedimas privertė galutinai palaidoti ilgai puoselėtas komandos viltis.
Dar anksčiau dėl variklio gedimo ginklus sudėjo bene didžiausias ambicijas iš Lietuvos komandų puoselėjusi „Bauer Racing“, nesekmė ištiko ir pernykščius šių lenktynių laimėtojus „Olialia Dream Team“, kurie dėl pusašio gedimo buvo priversti gaišti laiką garažuose.
O tuo tarpu pretendentai į nugalėtojų pakylą varžovų nelaukė...


Pratęsta partnerystės sutartis
Nepaisant kai kurių ekipų patirto apmaudo kartėlio, lenktynėse vyravo pakili, šventiška nuotaika, užvaldžiusi susirinkusius dar prieš renginio pradžią. Ją dar labiau sustiprino ilgametės „Omnitel 1000 km lenktynių“ partnerės, UAB „Omnitel“ prezidento A. Zabulio, prie starto linijos pakvietusio visas 44 komandas, sėkmingai įveikusias kvalifikacinių varžybų barjerą, ištarta sakralinė frazė : „Ponai ir ponios, prašau, užveskite variklius!“
Vilijai Matačiūnaitei, giedojusiai Lietuvos himną, pritarė daugelis varžybų atidarymui išsirikiavusių lenktynininkų, emocingai sutikusių ir įspūdingą parodomąjį skrydį, kuriuo Lietuvos karinės oro pajėgos ir jų kapitonas Vytautas Požėla su lengvuoju atakos lėktuvu „L39 Albatros“ sveikino sportininkus ir žiūrovus.
Lenktynių dalyviai sutartinais plojimais palydėjo ir žinią apie pratęstą bendradarbiavimo sutartį tarp renginio pagrindinio rėmėjo „Omnitel“ ir varžybas rengiančios VšĮ „Promo events“, kurią patvirtino jų vadovų - A. Zabulio ir Dariaus Jonušio – viešas rankų paspaudimas.


Valdo ČIČINSKO ir Gedmanto KROPIO nuotr.

Lietaus merkiamą didžiausio mūsų šalies kurorto Palangos padangę šeštadienio vakarą perskrodė margaspalviai fejerverkai, skirti dvyliktųjų paeiliui čia surengtų „Omnitel 1000 km lenktynių“ nugalėtojų „Neiluva-Martin sport“ garbei.



Nugalėtojų Martyno Samuičio ir Arūno Gransko duetas su „Honda Civic Type-R“ pirmasis kirto 1000 km lenktynių finišą, greičiausiai nuvažiavęs visą šią distanciją sudarančius 334 ratus.
Nugalėtojams įteiktas pagrindinis šių varžybų trofėjus – pereinamoji taurė, ant kurios bus išgraviruoti jų vardai.
Nuo laimėtojų atsilikę tik 2 ratais, antrieji „Omnitel 1000 km lenktynių“ finišo liniją kirto „Rimo“ ekipos vyrai Rimantas Blažulionis, Saulius Vitkauskas ir Vaidas Navickas, vairavę dyzelinę BMW 330.
Šįsyk tik trečiąja vieta buvo priversti tenkintis pagrindiniais favoritais laikyti „Snoras Spyker Squadron“ komandos lenktynininkai Jonas Gelžinis, Peteris Dumbreckas ir Tomas Coronellas, vairavę „Spyker C8 Laviolette GT2“ automobilį, laimėję atrankos varžybas, pasiekę naują trasos rekordą (P. Dumbreckas, 1 min. 18,674 sek.). Tas pats lenktynininkas šeštadienį įveikė greičiausiąjį lenktynių ratą (1min. 19,153sek.) ir už tai pelnė specialų LASF prizą, kurį jam įteikė LASF prezidentas Gintaras Furmanavičius.
329 nuvažiuoti ratai ir trečioji vieta. Tačiau žinant kaip ji buvo iškovota, ekipai nedvejojant galima būtų skirti prizą už ryžtą siekiant pergalės. 127 rate „Snoras Spyker Squadron“ pasiekė didžiausią greitį, o artėjant lenktynėms į pabaigą važiavo turėdami tik dvi pavaras. Kai iki finišo bebuvo 60 ratų, liko tik viena, trečioji pavara. Tačiau daug ko matę užsieniečiai, gerbdami lietaus merkiamus žiūrovus, nesudėjo ginklų, o kovėsi iki paskutinių metrų, tačiau daugiau išspausti nebeįstengė.


Ką gi, neretai trečiasis nugalėtojų pakylos laiptelis būna toks pat aukštas ir brangus, kaip ir pirmasis. Ypač – po tiek jėgų ir valios pareikalavusių batalijų.
Kitaip kaip skrydžiu iš 41-osios į ketvirtąją vietą nepavadinsi „Artas Racing“ komandos daugiau nei įspūdingo šuolio, kurį ekipos lenktynininkai Darius Baltramiejūnas, Artūras Mrazauskas, Dainius Kablys ir Valdas Valiukevičius atliko su retu, šioje trasoje Lietuvoje debiutavusiu „Lexus IS F GT“ automobiliu. Jie nuvažiavo 318 ratų ir 4-iais aplenkė penktąją vietą užėmusius „Scaent Baltic Racing Team“ ekipos lenktynininkus Dainių Matijošaitį, Rytį Garbaravičių ir Marijų Mazuchą.
Bendrosios įskaitos prizininkų šešetuką užbaigė „TDS Group“ lenktynininkai Tomas Šipkauskas, Andrius Jasionauskas ir Rimas Gerulaitis, vairavę BMW M3 ir įveikę 311 ratų.
Iš 44 komandų, pradėjusių šias lenktynes, buvo klasifikuotos 39.
Atkakli kova – nuo pirmų metrų
Lietuviškojo automobilių maratono šturmą lenktynininkai pradėjo be jokio gailesčio spausdami  akceleratorių pedalus iki dugno.
Iš pirmos pozicijos startavę kvalifikacinių varžybų nugalėtojai - „Snoras Spyker Squadron“ komanda, kurios „Spyker C8 Laviolette GT2“ automobilį pirmasis pilotavo P. Dumbreckas, netrukus įgijo pranašumą.
Tik puskilometrio prireikė Aleksejui Vasiljevui, vairavusiam „Snoras Client Team“ komandos „Ferrari F430 Challenge“ ir startavusiam iš šeštosios pozicijos, iškart susidoroti net su keturiais varžovais ir vytis vis didesnį pagreitį įgaunantį „Spyker C8 Laviolette GT2“.
Pirmąjį greičio matuoklį po komandų garažų net kelis ratus lenktynių lyderiai pralėkė vienodu 187 km/val., o A. Vasiljevo „Ferrari“ – 178 km/val. greičiu. Belieka tik įsivaizduoti, kad ilgiausios tiesiosios pabaigoje, prieš stabdymo zoną, lyderiai skriejo gerokai didesniu nei 200 km/val. greičiu.


Lenktynių pradžioje į trečiąją poziciją iš penktosios pakilo estų „Sild Racing Team“ komandos atstovas Raivo Tammas, vairavęs „Dodge Viper“.
Iš Lietuvos ekipų komandų aukščiausią – ketvirtą poziciją lenktynių pradžioje užėmė „Bauer Racing“ narys Ramūnas Čapkauskas su AMG Kit Car. Tačiau gera pradžia maratoninėse lenktynėse – dar netgi ne pusė darbo.
Nuostolių neteko ilgai laukti
Pirmoji ginklus sudėjo tarp lyderių važiavusi „Skuba Racing Team“ ekipa, kurios „Renault Clio Cup X85“ variklis neatlaikė apkrovų ir trasoje paskleidė ilgą tirštai mėlynų dūmų šleifą.
Netrukus avariją patyrė ir „Rotoma Racing“, kurios sportininkai vairavo BMW M3. Dar po kelių ratų lygiai toje pačioje vietoje dužo ir „Scaent Baltic Racing Team“ antrosios komandos nario Lino Šukio vairuotas BMW M3.
1 val. 18 min. dėl „Dodge Viper“ diferencialo gedimo garažuose buvo priversta nervintis nuo pat pirmųjų metrų lyderių penketuke važiavusi labai pajėgi Estijos „Sild Racing Team“.
Dar blogiau, - net per 300 km nutolusius lyderius teko vytis „Rotomos-Racing“ komandos sportininkams, kai nagingi ekipos mechanikai, atstatę varžybų pradžioje avarijoje sudaužytą BMW M3, jį vėl išleido į trasą.
Kai vieni krimto nagus dėl apmaudžių nesėkmių, kiti kopė aukštyn lenktynių rezultatų suvestinėje. Žiūrovų stovykloje nuvilnijo džiaugsmo banga, kai lyderių pozicijose atsidūrė Snoro komandos sportininkai, kuriuos vedė iš A. Vasiljevo „Ferrari F430 Challenge“ vairą perėmęs Kazimieras Vasiliauskas.
Po pirmojo 1000 km lenktynių trečdalio „Bauer Racing“ ekipos sportininkas R. Čapkauskas iškopė į antrąją vietą, o M. Granskas „Neiluva-Martin Sport“ ekipą „pakėlė“ į trečiąją. Iš antros pozicijos startavęs R. Blažulionis su dyzeline BMW 330 įsitvirtino 4-oje.
Tačiau... Antroje vietoje tuo metu važiavęs vienos favoričių „Snoras Client Team“ atstovas ukrainietis Ilja Burenko nelaimingu skaičiumi laikomame 113 rate pajuto pirmuosius pragaištingus simptomus, kai dėl automobilio pavarų dėžės tvirtinimo gedimo buvo priverstas ilgam užsukti į komandos garažus ir patikėti automobilį mechanikų globai. Sugaišusi nemažai brangių minučių ekipa grąžino automobilį į trasą, o jį išvairavęs A. Vasiljevas porą pozicijų sugebėjo susigrąžinti jau po keleto ratų.
Tačiau iš ruso vairą perėmusį K. Vasiliauską netrukus gedimas privertė galutinai palaidoti ilgai puoselėtas komandos viltis.
Dar anksčiau dėl variklio gedimo ginklus sudėjo bene didžiausias ambicijas iš Lietuvos komandų puoselėjusi „Bauer Racing“, nesekmė ištiko ir pernykščius šių lenktynių laimėtojus „Olialia Dream Team“, kurie dėl pusašio gedimo buvo priversti gaišti laiką garažuose.
O tuo tarpu pretendentai į nugalėtojų pakylą varžovų nelaukė...


Pratęsta partnerystės sutartis
Nepaisant kai kurių ekipų patirto apmaudo kartėlio, lenktynėse vyravo pakili, šventiška nuotaika, užvaldžiusi susirinkusius dar prieš renginio pradžią. Ją dar labiau sustiprino ilgametės „Omnitel 1000 km lenktynių“ partnerės, UAB „Omnitel“ prezidento A. Zabulio, prie starto linijos pakvietusio visas 44 komandas, sėkmingai įveikusias kvalifikacinių varžybų barjerą, ištarta sakralinė frazė : „Ponai ir ponios, prašau, užveskite variklius!“
Vilijai Matačiūnaitei, giedojusiai Lietuvos himną, pritarė daugelis varžybų atidarymui išsirikiavusių lenktynininkų, emocingai sutikusių ir įspūdingą parodomąjį skrydį, kuriuo Lietuvos karinės oro pajėgos ir jų kapitonas Vytautas Požėla su lengvuoju atakos lėktuvu „L39 Albatros“ sveikino sportininkus ir žiūrovus.
Lenktynių dalyviai sutartinais plojimais palydėjo ir žinią apie pratęstą bendradarbiavimo sutartį tarp renginio pagrindinio rėmėjo „Omnitel“ ir varžybas rengiančios VšĮ „Promo events“, kurią patvirtino jų vadovų - A. Zabulio ir Dariaus Jonušio – viešas rankų paspaudimas.


Valdo ČIČINSKO ir Gedmanto KROPIO nuotr.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų