REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių entuziastų pasaulis - unikalus ir be galo įdomus. Kiekviename pasaulio kampelyje, kiekvieną dieną gimsta įdomūs, netradiciniai, standartus ir taisykles laužantys projektai. Tačiau jeigu reikėtų išrinkti patį beprotiškiausią ir kiečiausią projektą, pagamintą Europoje 1980-1990 metų laikotarpiu - pirmąją vietą užimtų štai šis „Opel Kadett“ arba kaip pasakytų šio projekto autoriai - „Opel Cordett“.
Šio projekto autorius - Gunteris Artzas. Vokietijoje gyvenantis automobilių entuziastas, kuris per pakankamai ilgą savo gyvenimą sukūrė ne vieną labai įdomų projektą. Pamenate pirmos kartos „Volkswagen Golf“ su
„Porsche 928“ komponentais? Pamenate „Mercedes Benz“ universalą su labai reto ir
labai brangaus „E500“ komponentais? Prieš jūsų akis - dar vienas šio gabaus inžinieriaus darbas - „Chevrolet Corvette“ variklį turintis „Opel Kadett“.

Automobilių entuziastų pasaulis - unikalus ir be galo įdomus. Kiekviename pasaulio kampelyje, kiekvieną dieną gimsta įdomūs, netradiciniai, standartus ir taisykles laužantys projektai. Tačiau jeigu reikėtų išrinkti patį beprotiškiausią ir kiečiausią projektą, pagamintą Europoje 1980-1990 metų laikotarpiu - pirmąją vietą užimtų štai šis „Opel Kadett“ arba kaip pasakytų šio projekto autoriai - „Opel Cordett“.
Šio projekto autorius - Gunteris Artzas. Vokietijoje gyvenantis automobilių entuziastas, kuris per pakankamai ilgą savo gyvenimą sukūrė ne vieną labai įdomų projektą. Pamenate pirmos kartos „Volkswagen Golf“ su
„Porsche 928“ komponentais? Pamenate „Mercedes Benz“ universalą su labai reto ir
labai brangaus „E500“ komponentais? Prieš jūsų akis - dar vienas šio gabaus inžinieriaus darbas - „Chevrolet Corvette“ variklį turintis „Opel Kadett“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Opel Kadett  (2)


Vieną dieną, automobilių konstravimo meną puikiai išmanantis vokietis sugalvojo pradėti naują projektą. Ieškodamas įkvėpimo įvairiuose automobilių tema rašančiuose žurnaluose, Gunterio dėmesį patraukė amerikiečių pasididžiavimas - „Chevrolet Corvette“. Labai greitas, išvaizdus, klasikinės komponuotės kupė.
Gunterio Artzo galvoje atsirado milžiniškas kiekis idėjų kaip jis galėtų panaudoti amerikietišką automobilį, tačiau po ilgų svarstymų ir diskusijų su kolegomis, vokietis nusprendė sukryžminti kuklųjį „Opel Kadett“ ir raumeningąją „Chevrolet Corvette“.

REKLAMA

Opel Kadett  (3)


Į automano dirbtuves atvežta „Chevrolet Corvette“ buvo labai greitai nurengta. Visos kėbulo detalės ir kiti puošnūs rūbai buvo padėti į didžiulę spintą. Vietoj anapus Atlanto pagamintų kėbulo detalių buvo sumontuoti modifikuoti „Opel Kadett“ aksesuarai.
Sparnai, priekinis ir galinis buferis, variklio dangtis, durys - visos kėbulo detalės turėjo būti prailgintos arba praplatintos. Išskyrus priekinius ir galinius žibintus, bei šoninius veidrodėlius, vokietis turėjo pasigaminti pats.

REKLAMA
REKLAMA

Opel Kadett  (4)


Tolimesnė projekto eiga turėtų būti nuspėjama. Techninė automobilio dalis išliko nepasikeitusi - po europietiška išvaizda slypėjo „Chevrolet Corvette“ variklis, pavarų dėžės, interjeras ir kitos smulkios detalės.
Kadangi vokietis naudojo 1984 metų gamybos „Chevrolet Corvette“, ši automobilį į priekį varė 5.7 litro, 8 cilindrų benzininis variklis išvystantis 208 arklio galias ir 393 Nm sukimo momentą, Tačiau keliuose skirtinguose šaltiniuose nurodoma, jog „Cordett“ motoras buvo truputėlį galingesnis. Jis pasiekdavo 381 arklio galią.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Opel Kadett  (5)


Naujais drabužiais pasidabinęs automobilis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6.5 sekundės ir pasiekdavo maksimalų 245 km/val. greitį. Prieš 30 metų tokios automobilio charakteristikos buvo laikomos ne vidutiniškomis, o įspūdingomis.
Projekto autorius, Gunteris Artzas, iš pradžių planavo pagaminti dešimt šio automobilio vienetų, tačiau dėl nežinomų priežasčių ši mintis nebuvo įgyvendinta. Vienintelis egzempliorius iki šiol priklauso projekto autoriui - Gunteriui Artzui.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų