REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompaktiškų miesto visureigių segmentas šiuo metu yra populiarumo viršūnėje. Nors šio segmento pradininkai į naujokus žvelgia pašiepiančiu žvilgsniu, tačiau jie turėtų sunerimti, nes mieste pasirodė naujas veidas.
mokka-parametrai
„Opel Mokka" - naujausias vokiečių automobilių gamintojo šeimos narys, kuris užims tarpinę poziciją tarp „Corsa" hečbeko ir didesniojo „Antara" visureigio. Pirkėjams, kurie ieško aukštos prošvaisos, keturių varomųjų ratų opcijos ir kompaktiško kėbulo, naujasis „Mokka" turėtų puikiai atitiktų jų lūkesčius.
„Mokka" yra sukurtas ant „General Motors Gamma" platformos ant kurios buvo sukurtas ir beveik identiškas „Mokka" brolis - „Chevrolet Trax". Be kosmetinių, įrangos ir variklių skirtumų, abudu automobiliai yra labai panašūs. Jie gaminami net toje pačioje gamykloje Pietų Korėjoje.
Mūsų šalyje, naujasis visureigis siūlomas su trimis varikliais : 1,6 litro benzininiu, kuris išvysto 115 arklio galių, 1,4 benzininiu agregatu išvystančiu 140 arklio galių ir 1,7 litro dyzeliniu motoru išvystančiu 130 arklio galių.
Speciali kavos rūšis
„Opel" pristatydama naująjį „Mokka" ne kartą skambino varpais ir pasakojo, kaip modelio vardas yra glaudžiai susijęs su kava. Tačiau ar tai kaip nors keičia automobilį? Puikus triukas naudoti marketingo tikslams.

Opel Mokka Automanai 01
Pirmasis dalykas už kurį reikėtų paspausti „Opel" inžinieriams ranką yra patraukliai atrodanti automobilio išvaizda. Galime tik džiaugtis, jog kažkas „Opel" kompanijos valdyboje suprato, jog reikia pirkėjams siūlyti patrauklius,  išvaizdžius, stilingus, bet neiššaukiančius automobilius, kaip tai daro „Nissan". Iš tikro reikėtų pridurti, jog „Mokka" atrodo kaip klasikinis mini visureigis, o ne įprastas crossoveris prie kurių esame įpratinti.
Pasirinkus tarpinį dydį tarp „Nissan" produktų, „Opel" nušauna du zuikius vienu metu, nes nereikia kurti dviejų modelių. Šią nišą turėtų užpildyti vienas modelis. Mums asmeniškai labiausiai imponuoja faktas, jog nors „Opel" markės yra Vokiška kompanija, tačiau ne iš tolo neprimena ramių ir konservatyvių automobilių gamintojo. Priekinė automobilio dalis išraiškinga, gan agresyvi, labai „Opeliška". Tuo tarpu galinė automobilio dalis atrodo truputėlį painiai ir primena giminaičius iš Korėjos. Tačiau ar tai gadina bendrą automobilio vaizdą? Tikrai ne.
Atsispyrus automobilio eksterjero kerams, sėdame į automobilio vidų. Atidarius pakankamai aukštas „Mokka" duris, jus pasitiks tipinis ir jau pažįstamas „Opel" markės interjeras. Jeigu užmirštume mažą ekraniuką centrinėje konsolėje, „Mokka" turi tokį patį interjerą kaip ir „Insignia" ar„Astra".
Kaip ir pridera tokio tipo automobiliui, naujasis „Mokka" patiks pirkėjams, kurie mėgsta aukštą vairavimo poziciją. Dėl pakankamai aukštos prošvaisos ir aukšto kėbulo, sėdint už vairo galima pasijusti kaip už tikro ir ženkliai didesnio visureigio. „Opel" kurdami šį automobilį prasitarė, jog norėjo sukurti visureigį į kurį patogiai įliptų net ir apkūnių formų žmonės. Rodos jiems tai pavyko, nes durys atsidaro plačiai, o įlipimo anga yra platesnė negu kai kurių savivaldybių skylė biudžete.
Vis dėlto automobilis turi ir trūkumų. Norintiems įsitaisyti gale, pakankamai siaura „General Motors Gamma" platforma neleis patogiai įsitaisyti trims žmonėms. Idealiausia kombinacija gale pasodinti du žmones, nesvarbu kokio sudėjimo ar ūgio jie būtų.
„Mokka" savo tikrąjį charakterį atskleidžia, jeigu esate praktiškas žmogus ir nuolatos turite su savimi daiktų, kuriuos norėtumėte išsiimti iš kišenės, maišo ar kuprinės. Kaip ir daugelis „Opel"  markės automobilių, taip ir mažasis „Mokka" turi gausybę talpių ir praktiškų dėtuvių, kuriose tilps įvairiausio tipo daiktai. Nors bagažinė yra tik 356 litrų dydžio, tačiau pakankamai plati ir žema pakrovimo anga neturėtų sukelti rūpesčių, kai reikės įdėti sunkesni daiktą.
Vinguriuotojas
„Opel" teigia, jog kompaktiškasis „Mokka" buvo kurtas su mintimi apie miesto džiungles, kuriose jis turės nuolatos kautis. Pasak kompanijos inžinierių, lengvas automobilio valdymas buvo pats svarbiausias prioritetas kuriant automobilį. Šią užduotį kompanija atliko puikiai, nes manevruojant mieste, ankštuose daugiabučių kiemuose ir senamiesčio bromuose, jis pasiteisina su kaupu. Iš tikro manevruojant mieste, jis primena įprastą „Astra" hečbeką. Skirtumas tik tas, jog turite aukštesnę vairuotojo poziciją.

Opel Mokka Automanai 03
Panašios emocijos išlieka ir su automobiliu išvažiavus į greitkelį. „Mokka" išlieka lengvai valdomas, komfortiškas, patogus automobilis. Nors padangų ir vėjo keliamas triukšmas nėra pačio aukščiausio lygio, tačiau ilgesnėse kelionėse jis neturėtų erzinti. Reikėtų pridurti, jog tą dieną kada bandėme automobilį, lauke pūtė labai stiprus vėjas, todėl baiminomės, jog šoninis vėjas pakankamai aukštą automobilį gali įsiūbuoti kaip didelę baržą per audrą. Mūsų nuostabai, esant net ir didesniam greičiui ir pakankamai stipriam šoniniam vėjui, sėdint salone didesnio diskomforto nepajusite.
Situacija pasikeičia jeigu įsijungiate Michaelio Schumacherio režimą ir prieš jūsų akis išnyra vingiuotas, kaip makaronas, asfalto ruožas. Spraudžiant automobilio važiuokles galimybes į kampą, atsiskleidžia tamsioji „Mokka" pusė. Kadangi automobilis buvo kurtas ankštoms ir pakankamai nelygioms miestų gatvėms, norintiems su automobiliu elgtis drąsiau ir grubiau, „Mokka" jums mieliau parodys vidurinį pirštą negu leisis į kompromisą. Norint greitai pakeisti automobilio trajektoriją, „Mokka" galinė dalis tiesiog nespėja paskui. Įsivaizduokite vandens lovą, kuri nuo vieno spyrio pradeda banguoti kaip jūra.
Iš tikro, kuo švelniau su automobiliu elgiatės, tuo geresnis jis tampa. Jis tikrai nepatenkins azartiškesnių vairuotojų lūkesčių, tačiau „Mokka" juk ir nėra sukurtas jiems ar ne? Automobilis, kuris 90 procentų savo gyvenimo matys gulinčius policininkus ir prekybos centrų aikšteles, tikrai neturi pretenduoti į sportiškiausio automobilio konkursą.

Opel Mokka Automanai 04
Stipruolis
Bene stipriausias „Mokka" ingredientas - variklis. 1,7 litro dyzelinis agregatas yra jau ne pirmos jaunystės, tačiau yra tobulinimas iki tol, kol jį pakeis naujos kartos dyzeliniai varikliai.
130 arklio galių ir 300 NM sukimo momentą išvystantis variklis yra bene idealus šiam automobiliui. Galia juntama visame variklio diapazone, turbinos delsimas minimalus, o kuro sąnaudos iš tiesų yra labai džiuginančios. Mūsų bandymo metu, automobilio kompiuteris rodė 5,2 litro vidutines kuro sąnaudas. Automobilis matė sostinės kamščių, vingiuotų Dzūkijos kelių ir nuobodžių magistralių. Tik norime pridėti, jog žmonėms kurie mėgsta taupyti kurą, galės laisvai vidutines kuro sąnaudas sumažinti ir ik 4,9 ar net iki 4,8 litro. Švelniai spausdami akceleratoriaus pedalą ir laiku perjungdami pavaras, 1,7 litro agregatas tausos ne tik gamtą, bet ir jūsų piniginę.
Pinigai, pinigučiai
Kaip ir priklauso moderniems „Opel" markės modeliams, taip ir naujoji „Mokka" yra vienas patraukliausių tokio tipo automobilių, jeigu kalbėtume apie kainą. Mūsų šalyje, naujasis „Mokka" kainuoja nuo 54,845 litų. Už šią sumą gausite 1,6 litro benzininį motorą, kuris išvystys 115 arklio galių. Bazinėje įrangoje bus priešrūkiniai žibintai, priekinis stiklas sugeriantis šilumą, šildomus šoninius veidrodėlius, elektra valdomus langus, garso sistemą su šešias garsiakalbiais, ABS ir plieninius ratlankius.

Opel Mokka Automanai 21
Mūsų bandytas automobilis nuo bazinio skiriasi kaip diena ir naktis, nes turėjo 1,7 litro dyzelinį agregatą, kuris išvysto 130 arklio galių, keturių varomųjų ratų sistemą ir šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę. Bazinis modelis su 115 arklio galių benzininiu agregatu turi tenkintis su penkerių bėgių mechanine dėže.
Taip pat mūsų bandytas automobilis buvo prikimštas gausia įranga. Pradedant navigacine sistema ir pakankamai aukšto lygio garso sistema, stoglangiu ir baigiant odinėmis sėdynėmis ir lengvo lydinio ratlankiais. Gausiai sukomplektuotos „Mokka" kaina? Šiek tiek daugiau negu 90,000 litų. Modeliai su 1,7 litro dyzeliniu agregatu mūsų šalyje kainuoja nuo 70,895 litų.

Opel Mokka Automanai 06
Pasižvalgykime į artimiausius konkurentus. Pagal dydį ir kainą, artimiausi „Mokka" konkurentai yra „Nissan Juke/Qashqai" ir „Škoda Yeti".
konkurentai
Nemažai prancūziško kraujo turintys „Nissan Juke/Qashqai" kainuoja atitinkamai 53,690 ir 58,900 litų. Tuo tarpu pigiausias „Škoda Yeti" modelis kainuoja nuo 49,250 litų.
Jeigu konkurentus bandytume sukomplektuoti iki mūsų bandytos „Mokka", kainos keičiasi ne į gerąją pusę. „Škoda Yeti" su 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu agregatu, kuris išvysto 140 arklio galių, mūsų šalyje kainuoja nuo 63,720 litų. Pridėkime keturių varomųjų ratų sistemą, kaina išauga iki 78,160 litų. Pridėkime įvairiausios papildomos įrangos, kuri prilygtų „Mokka" ir kainos beveik išsilygins.
„Nissan Juke" su dyzeliniu agregatu mūsų šalyje kainuoja nuo 58,690 litų. Už tai gausite 1,5 litro dyzelinį agregatą, kuris išvystys 110 arklio galių. Jeigu norėsite įsigyti modelį su keturių varomųjų ratų sistema, „Nissan" atstovai jums pasiūlys įsigyti tik versiją su pačiu galingiausiu benzininiu motoru, nes likusios modifikacijos siūlomos tik su priekinių ratų pavara.
Bene brangiausias iš visų šių automobilių yra „MINI Countryman". Modelis su 143 arklio galias išvystančiu dyzeliniu agregatu kainuoja net nuo 89,900 litų. Jeigu sukomplektuotume šį automobilį iki „Opel Mokka" lygio, kaina perliptų 100,000 litų ribą.
ramunas

Receptas tinkantis visiems


Mūsų nuostabai, tai yra dar vienas siurprizas iš „Opel" stovyklos. Užmirškite, jog esate ambicingas lenktynininkas ir „Mokka" taps vienu patraukliausiu automobiliu šiame segmente. Stilinga išvaizda, erdvus ir pakankamai komfortiškas interjeras, lengvas valdymas, taupus variklis ir pakankamai gausi įranga, jeigu rinksitės ne patį pigiausią modelį.
aivaras
 
Vis dėlto, koją šiam modeliui turėtų pakišti truputėlį pigesnis „Škoda Yeti" ir neįtikėtinai populiarus „Nissan Juke" ar net „MINI Countryman", kuris po truputėlį pradeda dominti mūsų šalies pirkėjus. Nors norint pastarąjį modelį įsigyti reikia paaukoti labai daug, tačiau dėl stiliaus ir įvaizdžio žmonės padaro dar daugiau.
Pagrindinis klausimas į kurį verta atsakyti - Ar „Mokka" verta rekomendacijos? Nuoširdžiai sakome, jog taip.

Kompaktiškų miesto visureigių segmentas šiuo metu yra populiarumo viršūnėje. Nors šio segmento pradininkai į naujokus žvelgia pašiepiančiu žvilgsniu, tačiau jie turėtų sunerimti, nes mieste pasirodė naujas veidas.
mokka-parametrai
„Opel Mokka" - naujausias vokiečių automobilių gamintojo šeimos narys, kuris užims tarpinę poziciją tarp „Corsa" hečbeko ir didesniojo „Antara" visureigio. Pirkėjams, kurie ieško aukštos prošvaisos, keturių varomųjų ratų opcijos ir kompaktiško kėbulo, naujasis „Mokka" turėtų puikiai atitiktų jų lūkesčius.
„Mokka" yra sukurtas ant „General Motors Gamma" platformos ant kurios buvo sukurtas ir beveik identiškas „Mokka" brolis - „Chevrolet Trax". Be kosmetinių, įrangos ir variklių skirtumų, abudu automobiliai yra labai panašūs. Jie gaminami net toje pačioje gamykloje Pietų Korėjoje.
Mūsų šalyje, naujasis visureigis siūlomas su trimis varikliais : 1,6 litro benzininiu, kuris išvysto 115 arklio galių, 1,4 benzininiu agregatu išvystančiu 140 arklio galių ir 1,7 litro dyzeliniu motoru išvystančiu 130 arklio galių.
Speciali kavos rūšis
„Opel" pristatydama naująjį „Mokka" ne kartą skambino varpais ir pasakojo, kaip modelio vardas yra glaudžiai susijęs su kava. Tačiau ar tai kaip nors keičia automobilį? Puikus triukas naudoti marketingo tikslams.

Opel Mokka Automanai 01
Pirmasis dalykas už kurį reikėtų paspausti „Opel" inžinieriams ranką yra patraukliai atrodanti automobilio išvaizda. Galime tik džiaugtis, jog kažkas „Opel" kompanijos valdyboje suprato, jog reikia pirkėjams siūlyti patrauklius,  išvaizdžius, stilingus, bet neiššaukiančius automobilius, kaip tai daro „Nissan". Iš tikro reikėtų pridurti, jog „Mokka" atrodo kaip klasikinis mini visureigis, o ne įprastas crossoveris prie kurių esame įpratinti.
Pasirinkus tarpinį dydį tarp „Nissan" produktų, „Opel" nušauna du zuikius vienu metu, nes nereikia kurti dviejų modelių. Šią nišą turėtų užpildyti vienas modelis. Mums asmeniškai labiausiai imponuoja faktas, jog nors „Opel" markės yra Vokiška kompanija, tačiau ne iš tolo neprimena ramių ir konservatyvių automobilių gamintojo. Priekinė automobilio dalis išraiškinga, gan agresyvi, labai „Opeliška". Tuo tarpu galinė automobilio dalis atrodo truputėlį painiai ir primena giminaičius iš Korėjos. Tačiau ar tai gadina bendrą automobilio vaizdą? Tikrai ne.
Atsispyrus automobilio eksterjero kerams, sėdame į automobilio vidų. Atidarius pakankamai aukštas „Mokka" duris, jus pasitiks tipinis ir jau pažįstamas „Opel" markės interjeras. Jeigu užmirštume mažą ekraniuką centrinėje konsolėje, „Mokka" turi tokį patį interjerą kaip ir „Insignia" ar„Astra".
Kaip ir pridera tokio tipo automobiliui, naujasis „Mokka" patiks pirkėjams, kurie mėgsta aukštą vairavimo poziciją. Dėl pakankamai aukštos prošvaisos ir aukšto kėbulo, sėdint už vairo galima pasijusti kaip už tikro ir ženkliai didesnio visureigio. „Opel" kurdami šį automobilį prasitarė, jog norėjo sukurti visureigį į kurį patogiai įliptų net ir apkūnių formų žmonės. Rodos jiems tai pavyko, nes durys atsidaro plačiai, o įlipimo anga yra platesnė negu kai kurių savivaldybių skylė biudžete.
Vis dėlto automobilis turi ir trūkumų. Norintiems įsitaisyti gale, pakankamai siaura „General Motors Gamma" platforma neleis patogiai įsitaisyti trims žmonėms. Idealiausia kombinacija gale pasodinti du žmones, nesvarbu kokio sudėjimo ar ūgio jie būtų.
„Mokka" savo tikrąjį charakterį atskleidžia, jeigu esate praktiškas žmogus ir nuolatos turite su savimi daiktų, kuriuos norėtumėte išsiimti iš kišenės, maišo ar kuprinės. Kaip ir daugelis „Opel"  markės automobilių, taip ir mažasis „Mokka" turi gausybę talpių ir praktiškų dėtuvių, kuriose tilps įvairiausio tipo daiktai. Nors bagažinė yra tik 356 litrų dydžio, tačiau pakankamai plati ir žema pakrovimo anga neturėtų sukelti rūpesčių, kai reikės įdėti sunkesni daiktą.
Vinguriuotojas
„Opel" teigia, jog kompaktiškasis „Mokka" buvo kurtas su mintimi apie miesto džiungles, kuriose jis turės nuolatos kautis. Pasak kompanijos inžinierių, lengvas automobilio valdymas buvo pats svarbiausias prioritetas kuriant automobilį. Šią užduotį kompanija atliko puikiai, nes manevruojant mieste, ankštuose daugiabučių kiemuose ir senamiesčio bromuose, jis pasiteisina su kaupu. Iš tikro manevruojant mieste, jis primena įprastą „Astra" hečbeką. Skirtumas tik tas, jog turite aukštesnę vairuotojo poziciją.

Opel Mokka Automanai 03
Panašios emocijos išlieka ir su automobiliu išvažiavus į greitkelį. „Mokka" išlieka lengvai valdomas, komfortiškas, patogus automobilis. Nors padangų ir vėjo keliamas triukšmas nėra pačio aukščiausio lygio, tačiau ilgesnėse kelionėse jis neturėtų erzinti. Reikėtų pridurti, jog tą dieną kada bandėme automobilį, lauke pūtė labai stiprus vėjas, todėl baiminomės, jog šoninis vėjas pakankamai aukštą automobilį gali įsiūbuoti kaip didelę baržą per audrą. Mūsų nuostabai, esant net ir didesniam greičiui ir pakankamai stipriam šoniniam vėjui, sėdint salone didesnio diskomforto nepajusite.
Situacija pasikeičia jeigu įsijungiate Michaelio Schumacherio režimą ir prieš jūsų akis išnyra vingiuotas, kaip makaronas, asfalto ruožas. Spraudžiant automobilio važiuokles galimybes į kampą, atsiskleidžia tamsioji „Mokka" pusė. Kadangi automobilis buvo kurtas ankštoms ir pakankamai nelygioms miestų gatvėms, norintiems su automobiliu elgtis drąsiau ir grubiau, „Mokka" jums mieliau parodys vidurinį pirštą negu leisis į kompromisą. Norint greitai pakeisti automobilio trajektoriją, „Mokka" galinė dalis tiesiog nespėja paskui. Įsivaizduokite vandens lovą, kuri nuo vieno spyrio pradeda banguoti kaip jūra.
Iš tikro, kuo švelniau su automobiliu elgiatės, tuo geresnis jis tampa. Jis tikrai nepatenkins azartiškesnių vairuotojų lūkesčių, tačiau „Mokka" juk ir nėra sukurtas jiems ar ne? Automobilis, kuris 90 procentų savo gyvenimo matys gulinčius policininkus ir prekybos centrų aikšteles, tikrai neturi pretenduoti į sportiškiausio automobilio konkursą.

Opel Mokka Automanai 04
Stipruolis
Bene stipriausias „Mokka" ingredientas - variklis. 1,7 litro dyzelinis agregatas yra jau ne pirmos jaunystės, tačiau yra tobulinimas iki tol, kol jį pakeis naujos kartos dyzeliniai varikliai.
130 arklio galių ir 300 NM sukimo momentą išvystantis variklis yra bene idealus šiam automobiliui. Galia juntama visame variklio diapazone, turbinos delsimas minimalus, o kuro sąnaudos iš tiesų yra labai džiuginančios. Mūsų bandymo metu, automobilio kompiuteris rodė 5,2 litro vidutines kuro sąnaudas. Automobilis matė sostinės kamščių, vingiuotų Dzūkijos kelių ir nuobodžių magistralių. Tik norime pridėti, jog žmonėms kurie mėgsta taupyti kurą, galės laisvai vidutines kuro sąnaudas sumažinti ir ik 4,9 ar net iki 4,8 litro. Švelniai spausdami akceleratoriaus pedalą ir laiku perjungdami pavaras, 1,7 litro agregatas tausos ne tik gamtą, bet ir jūsų piniginę.
Pinigai, pinigučiai
Kaip ir priklauso moderniems „Opel" markės modeliams, taip ir naujoji „Mokka" yra vienas patraukliausių tokio tipo automobilių, jeigu kalbėtume apie kainą. Mūsų šalyje, naujasis „Mokka" kainuoja nuo 54,845 litų. Už šią sumą gausite 1,6 litro benzininį motorą, kuris išvystys 115 arklio galių. Bazinėje įrangoje bus priešrūkiniai žibintai, priekinis stiklas sugeriantis šilumą, šildomus šoninius veidrodėlius, elektra valdomus langus, garso sistemą su šešias garsiakalbiais, ABS ir plieninius ratlankius.

Opel Mokka Automanai 21
Mūsų bandytas automobilis nuo bazinio skiriasi kaip diena ir naktis, nes turėjo 1,7 litro dyzelinį agregatą, kuris išvysto 130 arklio galių, keturių varomųjų ratų sistemą ir šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę. Bazinis modelis su 115 arklio galių benzininiu agregatu turi tenkintis su penkerių bėgių mechanine dėže.
Taip pat mūsų bandytas automobilis buvo prikimštas gausia įranga. Pradedant navigacine sistema ir pakankamai aukšto lygio garso sistema, stoglangiu ir baigiant odinėmis sėdynėmis ir lengvo lydinio ratlankiais. Gausiai sukomplektuotos „Mokka" kaina? Šiek tiek daugiau negu 90,000 litų. Modeliai su 1,7 litro dyzeliniu agregatu mūsų šalyje kainuoja nuo 70,895 litų.

Opel Mokka Automanai 06
Pasižvalgykime į artimiausius konkurentus. Pagal dydį ir kainą, artimiausi „Mokka" konkurentai yra „Nissan Juke/Qashqai" ir „Škoda Yeti".
konkurentai
Nemažai prancūziško kraujo turintys „Nissan Juke/Qashqai" kainuoja atitinkamai 53,690 ir 58,900 litų. Tuo tarpu pigiausias „Škoda Yeti" modelis kainuoja nuo 49,250 litų.
Jeigu konkurentus bandytume sukomplektuoti iki mūsų bandytos „Mokka", kainos keičiasi ne į gerąją pusę. „Škoda Yeti" su 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu agregatu, kuris išvysto 140 arklio galių, mūsų šalyje kainuoja nuo 63,720 litų. Pridėkime keturių varomųjų ratų sistemą, kaina išauga iki 78,160 litų. Pridėkime įvairiausios papildomos įrangos, kuri prilygtų „Mokka" ir kainos beveik išsilygins.
„Nissan Juke" su dyzeliniu agregatu mūsų šalyje kainuoja nuo 58,690 litų. Už tai gausite 1,5 litro dyzelinį agregatą, kuris išvystys 110 arklio galių. Jeigu norėsite įsigyti modelį su keturių varomųjų ratų sistema, „Nissan" atstovai jums pasiūlys įsigyti tik versiją su pačiu galingiausiu benzininiu motoru, nes likusios modifikacijos siūlomos tik su priekinių ratų pavara.
Bene brangiausias iš visų šių automobilių yra „MINI Countryman". Modelis su 143 arklio galias išvystančiu dyzeliniu agregatu kainuoja net nuo 89,900 litų. Jeigu sukomplektuotume šį automobilį iki „Opel Mokka" lygio, kaina perliptų 100,000 litų ribą.
ramunas

Receptas tinkantis visiems


Mūsų nuostabai, tai yra dar vienas siurprizas iš „Opel" stovyklos. Užmirškite, jog esate ambicingas lenktynininkas ir „Mokka" taps vienu patraukliausiu automobiliu šiame segmente. Stilinga išvaizda, erdvus ir pakankamai komfortiškas interjeras, lengvas valdymas, taupus variklis ir pakankamai gausi įranga, jeigu rinksitės ne patį pigiausią modelį.
aivaras
 
Vis dėlto, koją šiam modeliui turėtų pakišti truputėlį pigesnis „Škoda Yeti" ir neįtikėtinai populiarus „Nissan Juke" ar net „MINI Countryman", kuris po truputėlį pradeda dominti mūsų šalies pirkėjus. Nors norint pastarąjį modelį įsigyti reikia paaukoti labai daug, tačiau dėl stiliaus ir įvaizdžio žmonės padaro dar daugiau.
Pagrindinis klausimas į kurį verta atsakyti - Ar „Mokka" verta rekomendacijos? Nuoširdžiai sakome, jog taip.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų