REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vakar, balandžio ketvirtą dieną, duris atvėrė tarptautinė Brno automobilių paroda, kuri kasmet vyksta viename didžiausių Čekijos miestų.
Dar prieš kelis metus, Brno automobilių paroda buvo įtraukta į „OICA" organizacijos kalendorių. Daugelis ekspertų teigė, jog Čekijoje vykstanti paroda yra viena profesionaliausių ir patraukliausių Centrinėje Europoje. Kiekvienais metais parodą aplanko maždaug 150,000 lankytojų.
Nors šiais metais parodoje svarbių premjerų nebuvo, tačiau parodos organizatoriai prisimena, jog prieš dešimt metų, Čekijoje vykstanti paroda tapo „BMW" 5 serijos premjeros vieta.
Kitaip negu mūsų šalyje karts nuo karto vykstančios parodos, Brno automobilių paroda turi gilias tradicijas. Šiame mieste tokio tipo parodos buvo rengiamos nuo pat 1904 metų. Į Čekiją kasmet atvažiuodavo daugybę automobilių gamintojų, kurie pristatydavo naujausius modelius. Tačiau bėgant metams, Brno automobilių parodos įtaka vis mažėjo, o ekonominis sunkmetis šią padėti dar labiau sukomplikavo.

Pasižvalgykime


Bene svarbiausias ir populiariausias stendas parodoje buvo „Škoda" markės. Nacionalinis automobilių gamintojas parodoje pristatė naujos kartos „Octavia" modelį. Be įprastų modelio modifikacijų, kompanija pristatė „Octavia" su „Sport" paketu. Norintiems turėti pilnai sukomplektuotą automobilį, „Škoda" pasiūlys įsigyti „Laurin & Klement" modifikaciją.
Vis dėlto prieš porą dienų oficialiai pristatytas atnaujintas „SuperB" neatvyko į parodą.
Antrasis automobilių gamintojas, kuris yra artimas Čekų širdžiai - „Hyundai". Čekijoje esanti automobilių gamykla yra viena moderniausių Europoje, todėl nenuostabu, jog automobilių parodoje susirinko aukšti „Hyundai Europe" pareigūnai, kurie spaudos konferencijos metu kalbėjo apie šviesią ateitį ir pan. Na, kaip politikai. Suprantate patys.
Trečias pagal populiarumą automobilių gamintojas yra „Ford". Kompanija į parodą atsivežė naują kišeninę raketą - „Fiesta ST", kuri yra varoma 1,6 litro benzininiu agregatu.
Taip pat stende buvo galima išvysti naujos kartos „Kuga", „Mondeo", „Transit/Tourneo Custom" ir „Ranger".
Parodoje lankytojai daugiausiai dėmesio skyrė „Mondeo" modeliui, kuriam yra mažinamos bazinės kainos. Nežinome ar taip pat bus mūsų šalyje, tačiau „Ford" netolimoje Čekijoje mažina ir kompaktiškojo „Focus" kainas.
Kas liūdniausia, jog parodoje daugiau dalyvavo vietos atstovybės, o ne patys gamintojai. Panašiai, kaip mūsų šalyje. Todėl vietinių atstovų stendai buvo pakankamai paprastučiai, kuriuose dėmesio laukė nauji arba neseniai atnaujinti modeliai.
„Mazda" stende stovėjo „CX-5" ir naujos kartos „Mazda6".  „Volvo" demonstravo visą modelių gamą, kurioje nebuvo atnaujintos „60" serijos modelių. „Mitsubishi" stengėsi suvilioti neišvaizdžiais „Outlander" visureigiais.
Bene didžiausia staigmena buvo „Suzuki", kuri Brno automobilių parodoje užėmė nemažą plotą. Kompanija demonstravo atnaujintą „Grand Vitara" visureigį, „Kizashi" sedaną, kuris mūsų šalyje nesiūlomas. Pasak kompanijos atstovų, „Suzuki" yra pakankamai populiarūs automobiliai Čekijoje, todėl nedalyvauti Brno automobilių parodoje būtų nuodėmė.
Be naujų automobilių, parodoje buvo į ką pasižiūrėti ir elektromobilių ir automobilių sporto gerbėjams. Brno automobilių parodoje dalyvavo keli vietiniai elektromobilių gamintojai, „Radical", „Fisker". Buvo net ir keli motociklai, kurie buvo varomi ne vidaus degimo variklio.

Vakar, balandžio ketvirtą dieną, duris atvėrė tarptautinė Brno automobilių paroda, kuri kasmet vyksta viename didžiausių Čekijos miestų.
Dar prieš kelis metus, Brno automobilių paroda buvo įtraukta į „OICA" organizacijos kalendorių. Daugelis ekspertų teigė, jog Čekijoje vykstanti paroda yra viena profesionaliausių ir patraukliausių Centrinėje Europoje. Kiekvienais metais parodą aplanko maždaug 150,000 lankytojų.
Nors šiais metais parodoje svarbių premjerų nebuvo, tačiau parodos organizatoriai prisimena, jog prieš dešimt metų, Čekijoje vykstanti paroda tapo „BMW" 5 serijos premjeros vieta.
Kitaip negu mūsų šalyje karts nuo karto vykstančios parodos, Brno automobilių paroda turi gilias tradicijas. Šiame mieste tokio tipo parodos buvo rengiamos nuo pat 1904 metų. Į Čekiją kasmet atvažiuodavo daugybę automobilių gamintojų, kurie pristatydavo naujausius modelius. Tačiau bėgant metams, Brno automobilių parodos įtaka vis mažėjo, o ekonominis sunkmetis šią padėti dar labiau sukomplikavo.

Pasižvalgykime


Bene svarbiausias ir populiariausias stendas parodoje buvo „Škoda" markės. Nacionalinis automobilių gamintojas parodoje pristatė naujos kartos „Octavia" modelį. Be įprastų modelio modifikacijų, kompanija pristatė „Octavia" su „Sport" paketu. Norintiems turėti pilnai sukomplektuotą automobilį, „Škoda" pasiūlys įsigyti „Laurin & Klement" modifikaciją.
Vis dėlto prieš porą dienų oficialiai pristatytas atnaujintas „SuperB" neatvyko į parodą.
Antrasis automobilių gamintojas, kuris yra artimas Čekų širdžiai - „Hyundai". Čekijoje esanti automobilių gamykla yra viena moderniausių Europoje, todėl nenuostabu, jog automobilių parodoje susirinko aukšti „Hyundai Europe" pareigūnai, kurie spaudos konferencijos metu kalbėjo apie šviesią ateitį ir pan. Na, kaip politikai. Suprantate patys.
Trečias pagal populiarumą automobilių gamintojas yra „Ford". Kompanija į parodą atsivežė naują kišeninę raketą - „Fiesta ST", kuri yra varoma 1,6 litro benzininiu agregatu.
Taip pat stende buvo galima išvysti naujos kartos „Kuga", „Mondeo", „Transit/Tourneo Custom" ir „Ranger".
Parodoje lankytojai daugiausiai dėmesio skyrė „Mondeo" modeliui, kuriam yra mažinamos bazinės kainos. Nežinome ar taip pat bus mūsų šalyje, tačiau „Ford" netolimoje Čekijoje mažina ir kompaktiškojo „Focus" kainas.
Kas liūdniausia, jog parodoje daugiau dalyvavo vietos atstovybės, o ne patys gamintojai. Panašiai, kaip mūsų šalyje. Todėl vietinių atstovų stendai buvo pakankamai paprastučiai, kuriuose dėmesio laukė nauji arba neseniai atnaujinti modeliai.
„Mazda" stende stovėjo „CX-5" ir naujos kartos „Mazda6".  „Volvo" demonstravo visą modelių gamą, kurioje nebuvo atnaujintos „60" serijos modelių. „Mitsubishi" stengėsi suvilioti neišvaizdžiais „Outlander" visureigiais.
Bene didžiausia staigmena buvo „Suzuki", kuri Brno automobilių parodoje užėmė nemažą plotą. Kompanija demonstravo atnaujintą „Grand Vitara" visureigį, „Kizashi" sedaną, kuris mūsų šalyje nesiūlomas. Pasak kompanijos atstovų, „Suzuki" yra pakankamai populiarūs automobiliai Čekijoje, todėl nedalyvauti Brno automobilių parodoje būtų nuodėmė.
Be naujų automobilių, parodoje buvo į ką pasižiūrėti ir elektromobilių ir automobilių sporto gerbėjams. Brno automobilių parodoje dalyvavo keli vietiniai elektromobilių gamintojai, „Radical", „Fisker". Buvo net ir keli motociklai, kurie buvo varomi ne vidaus degimo variklio.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų