REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mitsubishi Lancer EVO“ - vienas iš tų automobilių, kuris užsitarnavo garbingą vietą automanų širdyse. Praktiško ir santūraus sedano formulę „Mitsubishi“ inžinieriai šiek tiek patobulino ir visam pasauliui pademonstravo, jog ne tik „Porsche 911“ ar „BMW M3“ vairuotojai turi greitą automobilį.
Viso pasaulio automanai puikiai žino „Mitsubishi Lancer EVO“, tačiau daugelio entuziastų kojas pakerta modernesnės šio modelio evoliucijos. Pavyzdžiui, šeštoji, aštuntoji ar dešimtoji evoliucija, tuo tarpu pirmieji „Lancer EVO“ šeimos nariai labai dažnai lieka užmarštyje.

Mitsubishi Lancer EVO“ - vienas iš tų automobilių, kuris užsitarnavo garbingą vietą automanų širdyse. Praktiško ir santūraus sedano formulę „Mitsubishi“ inžinieriai šiek tiek patobulino ir visam pasauliui pademonstravo, jog ne tik „Porsche 911“ ar „BMW M3“ vairuotojai turi greitą automobilį.
Viso pasaulio automanai puikiai žino „Mitsubishi Lancer EVO“, tačiau daugelio entuziastų kojas pakerta modernesnės šio modelio evoliucijos. Pavyzdžiui, šeštoji, aštuntoji ar dešimtoji evoliucija, tuo tarpu pirmieji „Lancer EVO“ šeimos nariai labai dažnai lieka užmarštyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mtisubishi Lancer EVO II (2)


Štai kad ir antroji „Mitsubishi Lancer EVO“ karta, kuri pirmą kartą buvo pristatyta 1993 metais ir buvo pradėta gaminti 1994 metais. Tuo tarpu nuotraukose matomas modelis tarp „Lancer EVO“ entuziastų turi žymiai didesnę vertę. Kodėl? Nes tai yra retesnė „Mitsubishi Lancer EVO II RS“ versija.
Visos „EVO II RS“ modelio versijos buvo dažomos tik balta spalva, buvo komplektuojamos su 15 colių ratlankiais, mažesniu „MOMO“ vairu, „RS“ versijos neturėjo oro kondicionieriaus, centrinio užrakto ir elektra valdomų langų.
Šiek tiek lengvesnis, šiek tiek dinamiškesnis sedanas buvo komplektuojamas su 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininiu varikliu su turbina, kuris išvystydavo 260 arklio galių ir 309 Nm sukimo momentą. Šis jėgos agregatas buvo poruojamas su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara.
Ši kombinacija pakankamai lengvam automobiliui leisdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,6 sekundės ir pasiekti 230 km/val. maksimalų greitį.

GALERIJA


 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų