REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar galite patikėti, jog pirmasis „Audi A6 Allroad“ šeimos atstovas pasirodė prieš 20 metų? Per šį laiko tarpą pasirodė trys „A6 Allroad“ modelio kartos, o dabar atėjo eilė visiškai naujai – ketvirtai „Allroad“ iteracijai.
„Miestas, bekelė, brasta“ – itin didelės pakabos galimybės kelyje ir bekelėje. Bent jau taip teigia gamintojos atstovai, kurie yra įsitikinę, jog 45 milimetrais aukštesnis kėbulas užtikrins didesnius šansus įveikti bet kokį kelio ruožą. Be to, keturių varančiųjų ratų pavarą turintis „Allroad“ dabar galės vilkti iki 2,5 tonos sveriančią priekabą. Paranku, jeigu turite ką tempti.


Ar galite patikėti, jog pirmasis „Audi A6 Allroad“ šeimos atstovas pasirodė prieš 20 metų? Per šį laiko tarpą pasirodė trys „A6 Allroad“ modelio kartos, o dabar atėjo eilė visiškai naujai – ketvirtai „Allroad“ iteracijai.
„Miestas, bekelė, brasta“ – itin didelės pakabos galimybės kelyje ir bekelėje. Bent jau taip teigia gamintojos atstovai, kurie yra įsitikinę, jog 45 milimetrais aukštesnis kėbulas užtikrins didesnius šansus įveikti bet kokį kelio ruožą. Be to, keturių varančiųjų ratų pavarą turintis „Allroad“ dabar galės vilkti iki 2,5 tonos sveriančią priekabą. Paranku, jeigu turite ką tempti.


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos Audi A6 allroad quattro


„Audi“ yra įsitikinusi, jog naujos kartos „A6 Allroad“ turi užtektinai visureigiškų savybių, kurios leistų šio universalo savininkams važinėti ne tik asfaltuotais keliais. Pavyzdžiui, pasirinkę „Off-Road“ režimą, automobilio prošvaisa padidinama 45 milimetrais. Pasirinkus „Sport“ režimą, automobilis prisiglaudžia arčiau važiuojamosios dalies, o tiksliau – automobilio pakaba sužeminama 15 milimetrų.

REKLAMA

Naujos kartos Audi A6 allroad quattro


Reguliuojama pneumatinė pakaba su amortizatorių kontrole yra standartinė „Audi A6 allroad quattro“ įranga ir buvo specialiai sukurta šiam modeliui, taip padidinant jo galimybes bekelėje. Pakabos kontrolės sistema automatiškai nustato prošvaisą, priklausomai nuo greičio ir „Audi drive select“ sistemoje pasirinkto važiavimo režimo. „Auto“ ir „Comfort“ režimuose standartinė „Audi A6 allroad quattro“ prošvaisa yra 139 mm, kuri kinta priklausomai nuo automobilio greičio.

REKLAMA
REKLAMA

Naujos kartos Audi A6 allroad quattro


Retkarčiais į bekelę išvažiuojančius vairuotojus turėtų pradžiuginti ir tai, jog „A6 Allroad“ turės nusileidimo nuo nuokalnės ir įkalnės įveikimo sistemą. Stačioje nuokalnėje ši sistema riboja automobilio greitį nuo 2 iki 30 km/val. vairuotojo pasirinktu greičiu ir, priklausomai nuo situacijos, stabdo visus keturis ratus kartu arba atskirai.

Naujos kartos Audi A6 allroad quattro


„Audi“ toliau ignoruoja visuotinę dyzelinių variklių medžioklę ir į naujos kartos „A6 Allroad“ siūlys montuoti vieną iš trijų skirtingo pajėgumo dyzelinių variklių. Visi variklių gamoje esantys motorai yra 3 litrų darbinio tūrio, turi 6 cilindrus ir yra poruojami tik su 8 laipsnių automatinėmis transmisijomis.
Silpniausioji versija išvystys 231 arklio galią ir 500 Nm sukimo momentą 1750-3250 sūkių diapazone. Sekantis eilėje – 286 AG ir 620 Nm sukimo momentą išvystantis agregatas, o pačioje „A6 Allroad“ versijų viršūnėje – 349 AG ir 700 Nm sukimo momentą išvystantis motoras, kurio dėka padidinto pravažumo universalas iki 100 km/val. įsibėgės vos per 5,2 sekundės.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų