REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nesvarbu kokį automobilį norėtumėte sukurti, jeigu norite pradėti masinę gamybą, jūs privalėsite atlikti keletą bandymų. Net jeigu ir esate toks automobilių gamintojas kaip „Pagani“ ar „Bugatti“. Taisyklės visiems vienodos.
Įprastai, atsivertę „Euro NCAP“ organizacijos tinklapį, jame išvystame daugybę kasdieniškų, kiekvieną dieną gatvėje matomų automobilių bandymus. Tačiau į „Euro NCAP“ būstinę atvyksta ne tik „Volkswagen Polo“ ar „Volvo S60“, bet ir „Pagani Huayra“ ir „Bugatti Veyron“.
Pagal Europos Sąjungoje galiojančias taisykles, kiekvienas automobilių gamintojas norėdamas pradėti serijinę konkretaus modelio gamybą, iš pradžių turi į „Euro NCAP“ būstinę pristatyti ne vieną, bet dešimt naujo modelio egzempliorių, kurie būtų paruošti saugumo bandymams. Jeigu stovite už „Volkswagen“ ar „Ford“ markių vairo, dešimt automobilių nėra labai daug. Tačiau, kai esate super-automobilių gamintojas ir per metus pagaminate ne daugiau kaip 100 automobilių, „Euro NCAP“ organizacijos reikalavimas labai skaudžiai kerta ne tik per piniginę.
Tik pagalvokite kiek kainavo „VAG“ koncernui „Bugatti Veyron“ automobilių bandymai. Gamintojo atstovai ne vieną kartą sakė, jog kiekvienas „Veyron“ modelis nėra pelningas, tačiau tai „VAG“ koncerno vadovų nesustabdė.
Tad šį kartą pamatysite kaip du labai brangūs super-automobiliai atsilaiko prieš betoninę sieną. Vaizdas ne pats maloniausias, tačiau bandymų rezultatai rodo, jog „Pagani Huayra“ ir „Bugatti Veyron“ atitinka aukščiausius saugumo standartus.

PAGANI HUAYRA :


Nesvarbu kokį automobilį norėtumėte sukurti, jeigu norite pradėti masinę gamybą, jūs privalėsite atlikti keletą bandymų. Net jeigu ir esate toks automobilių gamintojas kaip „Pagani“ ar „Bugatti“. Taisyklės visiems vienodos.
Įprastai, atsivertę „Euro NCAP“ organizacijos tinklapį, jame išvystame daugybę kasdieniškų, kiekvieną dieną gatvėje matomų automobilių bandymus. Tačiau į „Euro NCAP“ būstinę atvyksta ne tik „Volkswagen Polo“ ar „Volvo S60“, bet ir „Pagani Huayra“ ir „Bugatti Veyron“.
Pagal Europos Sąjungoje galiojančias taisykles, kiekvienas automobilių gamintojas norėdamas pradėti serijinę konkretaus modelio gamybą, iš pradžių turi į „Euro NCAP“ būstinę pristatyti ne vieną, bet dešimt naujo modelio egzempliorių, kurie būtų paruošti saugumo bandymams. Jeigu stovite už „Volkswagen“ ar „Ford“ markių vairo, dešimt automobilių nėra labai daug. Tačiau, kai esate super-automobilių gamintojas ir per metus pagaminate ne daugiau kaip 100 automobilių, „Euro NCAP“ organizacijos reikalavimas labai skaudžiai kerta ne tik per piniginę.
Tik pagalvokite kiek kainavo „VAG“ koncernui „Bugatti Veyron“ automobilių bandymai. Gamintojo atstovai ne vieną kartą sakė, jog kiekvienas „Veyron“ modelis nėra pelningas, tačiau tai „VAG“ koncerno vadovų nesustabdė.
Tad šį kartą pamatysite kaip du labai brangūs super-automobiliai atsilaiko prieš betoninę sieną. Vaizdas ne pats maloniausias, tačiau bandymų rezultatai rodo, jog „Pagani Huayra“ ir „Bugatti Veyron“ atitinka aukščiausius saugumo standartus.

PAGANI HUAYRA :


REKLAMA


BUGATTI VEYRON :



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų