REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Pagani“ kompanijos inžinieriai kurdami naują modelį ar naują modelio modifikaciją, stengiasi niekur neskubėti. Milijonus eurų automobilių kūrimui išleidžiantis super-automobilių gamintojas siekia, jog kiekviena detalė, kiekvienas komponentas dirbtų ir atrodytų nepriekaištingai. Todėl nenuostabu, jog nauja „Huayra“ modifikacija pasirodys šiek tiek vėliau negu buvo planuota.
Anksčiau buvo kalbama, jog „Huayra S“ vardu pavadinta versija turėjo pasirodyti 2014 metų pabaigoje, vėliau - 2015 metų pavasarį. Dabar neoficialūs šaltiniai skelbia, jog lenktynių trasoje užfiksuotas „Huayra S“ prototipas į serijinę gamybą pateks 2016 metų rudenį.
Nuo anksčiau gatvėse pastebėtų prototipų, į lenktynių  trasą užsukęs modelis išsiskiria didžiuliu, iš anglies pluošto pagamintu galiniu spoileriu, kuris priklausomai nuo važiavimo greičio keičia savo pasvyrimo kampą ir aukštį.
Esame įsitikinę, jog „Pagani“ specialistai atliko ir dar daugiau įvairiausių pakeitimų, tačiau dėl užmaskuotų kėbulo detalių šių pokyčių negalime įvardinti ar net pamatyti.
Visgi, ką tikrai pastebėsite, o tiksliau - išgirsite. Pro keturis išmetimo vamzdžius sklindanti melodija skiriasi nuo tos, kurią skleidžia standartinio modelio sistema.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujoji „Pagani“ versija turės ir galingesnį, 800 arklio galių išvystantį motorą, kuris leis ekstravagantiškam super-automobiliui priartėti prie „Porsche 918 Spyder“, „La'Ferrari“ ar „McLaren P1“.
„Pagani“ planuoja pagaminti tik 20 šio modelio vienetų. Kiekvienas iš jų bus įkainotas 2.5 mln. eurų suma.

„Pagani“ kompanijos inžinieriai kurdami naują modelį ar naują modelio modifikaciją, stengiasi niekur neskubėti. Milijonus eurų automobilių kūrimui išleidžiantis super-automobilių gamintojas siekia, jog kiekviena detalė, kiekvienas komponentas dirbtų ir atrodytų nepriekaištingai. Todėl nenuostabu, jog nauja „Huayra“ modifikacija pasirodys šiek tiek vėliau negu buvo planuota.
Anksčiau buvo kalbama, jog „Huayra S“ vardu pavadinta versija turėjo pasirodyti 2014 metų pabaigoje, vėliau - 2015 metų pavasarį. Dabar neoficialūs šaltiniai skelbia, jog lenktynių trasoje užfiksuotas „Huayra S“ prototipas į serijinę gamybą pateks 2016 metų rudenį.
Nuo anksčiau gatvėse pastebėtų prototipų, į lenktynių  trasą užsukęs modelis išsiskiria didžiuliu, iš anglies pluošto pagamintu galiniu spoileriu, kuris priklausomai nuo važiavimo greičio keičia savo pasvyrimo kampą ir aukštį.
Esame įsitikinę, jog „Pagani“ specialistai atliko ir dar daugiau įvairiausių pakeitimų, tačiau dėl užmaskuotų kėbulo detalių šių pokyčių negalime įvardinti ar net pamatyti.
Visgi, ką tikrai pastebėsite, o tiksliau - išgirsite. Pro keturis išmetimo vamzdžius sklindanti melodija skiriasi nuo tos, kurią skleidžia standartinio modelio sistema.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujoji „Pagani“ versija turės ir galingesnį, 800 arklio galių išvystantį motorą, kuris leis ekstravagantiškam super-automobiliui priartėti prie „Porsche 918 Spyder“, „La'Ferrari“ ar „McLaren P1“.
„Pagani“ planuoja pagaminti tik 20 šio modelio vienetų. Kiekvienas iš jų bus įkainotas 2.5 mln. eurų suma.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų