REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prestižinių automobilių gamintoja „Mercedes Benz“, vakar oficialiai pristatė naujos kartos E klasės universalą, į kurį dedama labai daug vilčių, ypač Jungtinių Valstijų rinkoje, kurioje universalai nėra pats populiariausias kėbulo tipas. Vis dėlto, vokiečiai yra įsitikinę, jog prašmatnus interjeras, talpi bagažinė ir galingi varikliai padės amerikiečiams atsisakyti SUV tipo automobilių ir persėsti į štai tokį universalą. 
Senajame žemyne automobiliai su universalo kėbulu buvo, yra ir bus mėgstami. Nepaisant įvairiausių pokyčių automobilių industrijoje, universalai visada bus idealus pasirinkimas ieškantiems įvairiapusiško automobilio. Jeigu praleidote oficialų E klasės universalo debiutą,
keliaukite čia, tuo tarpu likusius skaitytojus kviečiame kartu palyginti senąjį ir naują E klasės universalo modelį ir nuspręsti kuris yra mielesnis akiai.
Priekinė dalis

Prestižinių automobilių gamintoja „Mercedes Benz“, vakar oficialiai pristatė naujos kartos E klasės universalą, į kurį dedama labai daug vilčių, ypač Jungtinių Valstijų rinkoje, kurioje universalai nėra pats populiariausias kėbulo tipas. Vis dėlto, vokiečiai yra įsitikinę, jog prašmatnus interjeras, talpi bagažinė ir galingi varikliai padės amerikiečiams atsisakyti SUV tipo automobilių ir persėsti į štai tokį universalą. 
Senajame žemyne automobiliai su universalo kėbulu buvo, yra ir bus mėgstami. Nepaisant įvairiausių pokyčių automobilių industrijoje, universalai visada bus idealus pasirinkimas ieškantiems įvairiapusiško automobilio. Jeigu praleidote oficialų E klasės universalo debiutą,
keliaukite čia, tuo tarpu likusius skaitytojus kviečiame kartu palyginti senąjį ir naują E klasės universalo modelį ir nuspręsti kuris yra mielesnis akiai.
Priekinė dalis

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Priekis (naujas)


Priekis (senas)


 
Priekinė automobilių dalis skiriasi kaip diena ir naktis. Nepaisant didžiulių grotelių, kuriose dominuoja milžiniškas „Mercedes Benz“ logotipas, priekinėje dalyje pasiketė ne tik priekiniai žibintai, bet ir variklio dangčio, sparnų, buferio formos. Naujasis modelis tapo elegantiškesnis, modernesnis ir apvalesnis.
Siluetas

REKLAMA

Šonas (naujas)


Šonas (senas)


Žvelgiant į abiejų automobilių siluetą - pamatysite, jog labiausiai pasikeitė trečio lango forma ir stogo linija. Naujame modelyje trečiasis langas šiek tiek mažesnis (tai turėtų sumažinti matymo lauką), o nuožulnesnė stogo linija „Mercedes Benz“ dizaineriams leido atsikratyti kampuotų kėbulo linijų.
Galinė dalis

Galas (Naujas)


Galas (Senas)


Galinėje automobilio dalyje - radikalūs pokyčiai. „Mercedes Benz“ dizaineriai regis nusprendė atsikratyti E klasės skiriamųjų bruožų ir jį sutapatinti su C ir S klasės modeliais. Galiniai žibintai atrodo atkeliavo tiesiai iš mažesnio C klasės universalo.
Interjeras

REKLAMA
REKLAMA

Mercedes-Benz E-Class Estate (BR 213), 2016


Interjeras (senas)


Didžiausias pokytis - automobilio interjeras. Naujasis modelis palypėjo vienu laipteliu aukštyn ir pranoko ne tik prieš tai gamintą modelį, bet ir visus savo konkurentus. Vargu ar bent vienas E klasės universalo konkurentas galėtų pasigirti taip atrodančiu interjeru.
Taigi, kuri E klasės universalo karta mielesnė akiai? 

W212


W213


 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų