REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi“ šių metų ilgųjų nuotolių čempionatą pradėjo pergalingai. Tačiau „Audi“ komandos nariai bei specialistai nesnaudžia ir intensyviai ruošiasi pačioms svarbiausioms šių metų varžyboms - Le Mano 24 valandų lenktynėms.
Vokietijoje įsikūrusi komanda praėjusią savaitę nemažai laiko praleido Italijoje esančioje Monzos lenktynių trasoje. Viena greičiausių lenktynių trasų pasaulyje yra puiki vieta tokiems bolidams kaip „Audi R18 e-Tron Quattro“, kurie sugeba išvystyti didžiulį maksimalų greitį.
Į Italiją atvykusi komanda naująjį bolidą aprengė naujomis kėbulo detalėmis, kurių pagalba bolidas gali pasiekti didesnį maksimalų greitį. Lenktynių trasoje viešėjęs „19Bozzy92“ ne tik pamatę ką „R18 e-Tron Quattro“ sugeba lenktynių trasoje, bet ir užfiksavo kaip vokiškas bolidas posūkį sugeba įveikti 320 - 330 km/val. greičiu.

„Audi“ šių metų ilgųjų nuotolių čempionatą pradėjo pergalingai. Tačiau „Audi“ komandos nariai bei specialistai nesnaudžia ir intensyviai ruošiasi pačioms svarbiausioms šių metų varžyboms - Le Mano 24 valandų lenktynėms.
Vokietijoje įsikūrusi komanda praėjusią savaitę nemažai laiko praleido Italijoje esančioje Monzos lenktynių trasoje. Viena greičiausių lenktynių trasų pasaulyje yra puiki vieta tokiems bolidams kaip „Audi R18 e-Tron Quattro“, kurie sugeba išvystyti didžiulį maksimalų greitį.
Į Italiją atvykusi komanda naująjį bolidą aprengė naujomis kėbulo detalėmis, kurių pagalba bolidas gali pasiekti didesnį maksimalų greitį. Lenktynių trasoje viešėjęs „19Bozzy92“ ne tik pamatę ką „R18 e-Tron Quattro“ sugeba lenktynių trasoje, bet ir užfiksavo kaip vokiškas bolidas posūkį sugeba įveikti 320 - 330 km/val. greičiu.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų