„Audi“ šių metų ilgųjų nuotolių čempionatą pradėjo pergalingai. Tačiau „Audi“ komandos nariai bei specialistai nesnaudžia ir intensyviai ruošiasi pačioms svarbiausioms šių metų varžyboms - Le Mano 24 valandų lenktynėms.
Vokietijoje įsikūrusi komanda praėjusią savaitę nemažai laiko praleido Italijoje esančioje Monzos lenktynių trasoje. Viena greičiausių lenktynių trasų pasaulyje yra puiki vieta tokiems bolidams kaip „Audi R18 e-Tron Quattro“, kurie sugeba išvystyti didžiulį maksimalų greitį.
Į Italiją atvykusi komanda naująjį bolidą aprengė naujomis kėbulo detalėmis, kurių pagalba bolidas gali pasiekti didesnį maksimalų greitį. Lenktynių trasoje viešėjęs „19Bozzy92“ ne tik pamatę ką „R18 e-Tron Quattro“ sugeba lenktynių trasoje, bet ir užfiksavo kaip vokiškas bolidas posūkį sugeba įveikti 320 - 330 km/val. greičiu.
„Audi“ šių metų ilgųjų nuotolių čempionatą pradėjo pergalingai. Tačiau „Audi“ komandos nariai bei specialistai nesnaudžia ir intensyviai ruošiasi pačioms svarbiausioms šių metų varžyboms - Le Mano 24 valandų lenktynėms.
Vokietijoje įsikūrusi komanda praėjusią savaitę nemažai laiko praleido Italijoje esančioje Monzos lenktynių trasoje. Viena greičiausių lenktynių trasų pasaulyje yra puiki vieta tokiems bolidams kaip „Audi R18 e-Tron Quattro“, kurie sugeba išvystyti didžiulį maksimalų greitį.
Į Italiją atvykusi komanda naująjį bolidą aprengė naujomis kėbulo detalėmis, kurių pagalba bolidas gali pasiekti didesnį maksimalų greitį. Lenktynių trasoje viešėjęs „19Bozzy92“ ne tik pamatę ką „R18 e-Tron Quattro“ sugeba lenktynių trasoje, bet ir užfiksavo kaip vokiškas bolidas posūkį sugeba įveikti 320 - 330 km/val. greičiu.