REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar didesnis ratų skaičius gali pagerinti automobilio valdymo savybes? Panther kompanijos inžinieriai buvo įsitikinę, kad šešiaračiai yra žymiai pranašesni už nieko nieko nestebinančias mašinas su keturiais ratais.
1977 metais Panther visus rokenrolo ir nuotaiką pagerinančių cigarečių savininkus nustebino išskirtiniu ir dar niekur nematytu kūriniu - šešiaračiu kabrioletu. Kaip bebūtų keista, tačiau automobilio kūrėjai akcentavo ne šešis ratus, bet gigantišką 8 cilindrų, 8.2 litro benzininį motorą, kuris taip pat buvo apkarstytas dviem turbokompresoriais.

Ar didesnis ratų skaičius gali pagerinti automobilio valdymo savybes? Panther kompanijos inžinieriai buvo įsitikinę, kad šešiaračiai yra žymiai pranašesni už nieko nieko nestebinančias mašinas su keturiais ratais.
1977 metais Panther visus rokenrolo ir nuotaiką pagerinančių cigarečių savininkus nustebino išskirtiniu ir dar niekur nematytu kūriniu - šešiaračiu kabrioletu. Kaip bebūtų keista, tačiau automobilio kūrėjai akcentavo ne šešis ratus, bet gigantišką 8 cilindrų, 8.2 litro benzininį motorą, kuris taip pat buvo apkarstytas dviem turbokompresoriais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

anther_6_6


Taigi, kokio velnio reikėjo sukurti šešiaratį kabrioletą, kurio ratus suko neįtikėtinai ėdrus amerikietiškas variklis? Britui greičiausiai tokie norai kilo, kai jam atsibodo kurti įvairiausio dydžio ir plauko šarvuočius pasiturintiems arabams ar europiečių aristokratams. Vis dėlto automobilio kūrėjas - Robertas Jankelis pristatymo metu teigė, kad tai buvo eksperimentas ir noras sukurti kažką įdomaus, netradicinio, kuris galėtų pravirkdyti kiekvieną itališko superautomobilio savininką.

REKLAMA

000


Pasak R.Jankelio, didžiulis 8.2 litro motoras išvystė maždaug 600 arklio galių. Teoriškai šis automobilis galėjo sutriuškinti Lamborghini Countach ar Ferrari Boxer, kurie tuo metu buvo laikomi superautomobilių etalonais. Tačiau ar tai realu? Daugelis tuometinių automobilių tema rašančių žurnalistų Panther P6 kūrėjo pateiktais skaičiais netikėjo. Ypač automobilio svoriu ir maksimaliu greičiu. Pasak Roberto Jankelio siekė vos 1302 kilogramus. Žinant, kad po sunkiomis kėbulo detalėmis slypi dar sunkesnis variklis ir sudėtinga važiuoklės sistema, patikėti tokiais skaičiais sunku.
Tuo tarpu maksimalus greitis siekė net 322 km/val. Atrodo, kad mašinos kūrėjas kai kuriuos parametrus sugalvojo sėdėdamas namie ir gerdamas arbatą.

REKLAMA
REKLAMA

46


Dėl pakankamai didelės kainos ir neaiškių charakteristikų, Robertas Janeklis pagamino tik du šio modelio vienetus, kurie iki šiol važinėja D.Britanijos gatvėmis. Vienas priklauso Roberto Janeklio šeimai, o antrasis privačiam asmeniui, kuris keletą kartų sudalyvavo klasikinių automobilių susibūrimuose.

panther_6_1

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų