REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelį metų 3 serijos „BMW“ buvo laikomas dinamiškiausiu, didžiausią vairavimo malonumą teikiančiu savo klasės atstovu. Nors per pastaruosius metus 3 serijos gyvenimą apsunkino „Alfa Romeo Giulia“ ir „Jaguar XE“, kurie demonstravo geresnes valdymo savybes, tačiau dabar – 2018 metais, Vokietijos automobilių gamintojas – „BMW“, sieks susigrąžinti visus įmanomus titulus.
Per daugelį metų 3 serijos „BMW“ išaugo iš kompaktiško sedano rėmų. Automobilių augimo tendencijos, dar kartą, neaplenkė vieno populiariausio „BMW“ modelio.

Daugelį metų 3 serijos „BMW“ buvo laikomas dinamiškiausiu, didžiausią vairavimo malonumą teikiančiu savo klasės atstovu. Nors per pastaruosius metus 3 serijos gyvenimą apsunkino „Alfa Romeo Giulia“ ir „Jaguar XE“, kurie demonstravo geresnes valdymo savybes, tačiau dabar – 2018 metais, Vokietijos automobilių gamintojas – „BMW“, sieks susigrąžinti visus įmanomus titulus.
Per daugelį metų 3 serijos „BMW“ išaugo iš kompaktiško sedano rėmų. Automobilių augimo tendencijos, dar kartą, neaplenkė vieno populiariausio „BMW“ modelio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Naujos kartos 3 serijos „BMW“ tapo 76 milimetrais ilgesnė, 16 milimetrų platesnė, ratų bazė išaugo 41 milimetrų, priekinių ir galinių ratų tarpvėžė išaugo  43 ir 21 milimetrais. Nepaisant išaugusių kėbulo išmatavimų, naujos kartos modelis sugebėjo išlaikyti nepriekaištingą svorio paskirstymą tarp ašių, o tai yra labai svarbu, jeigu „BMW“ siekia išlaikyti geriausiai valdomo sedano titulą.
Vizualiai – ryškių pasikeitimų neišvysime. Kaip ir anksčiau, Vokietijos automobilių gamintojas vadovaujasi – „evoliucija, o ne revoliucija“ principu, ir tai puikiai matyti žvelgiant į naujos kartos 3 serijos „BMW“.
Priekinėje dalyje vyrauja modernių „BMW“ automobilių veidas, kuriame pagrindinį vaidmenį atlieka „LED“ priekiniai žibintai. Tuo tarpu galinė dalis – gerokai agresyvesnė. Griežtesnes kėbulo linijas labiausiai pabrėžia „M-Sport“ modelis, kuris nuo kitų įrangos lygių išsiskiria specialiai šiai versijai būdingomis kėbulo dalimis, lengvo lydinio ratlankiais.

REKLAMA

BMW 3 serija  (6)


Evoliucijos principas buvo panaudotas ir automobilio interjere. „BMW“ toliau tik mažais žingsniais tobulina interjero architektūrą, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas vairuotojui ir vairuotojo darbo vietai. Modernizmo ir lietimui jautrių ekranų ištroškę vairuotojai pažvelgę į 3-iuko interjerą – nusivils, tačiau akivaizdu, jog „BMW“ naująjį modelį kūrė galvodami apie visiškai kitokius prioritetus turintį vairuotoją.

REKLAMA
REKLAMA

BMW 3 serija (gamintojo nuotraukos) (3)


Technologiškai – naujoji 3 serija turės viską ko galima norėti ir ką galima turėti šiuolaikiniame automobilyje: nuo skaitmeninių prietaisų skydelių iki išmaniai veikiančių greičio, atstumą ar juostos palaikymo sistemų.
Pasak „ BMW“ kompanijos atstovų, prekyba naujos kartos modeliu prasidės 2019 metų kovą. Visi Europos rinkai skirti 3 serijos sedanai bus gaminami „BMW“ gamykloje – Vokietijoje.  3-iukas taip pat bus gaminamas Kinijoje ir Meksikoje esančiose „BMW“ gamyklose.
Variklių specifikacijos:
BMW 330i:


  • Variklio tūris – 1998 cm3, keturių cilindrų

  • Galia – 258 AG esant 5000 – 6500 aps/min.

  • Sukimo momentas – 400 Nm esant 1550 – 4400 aps/min.

  • Akceleracija iki 100 km/val. – 5,8 sekundės

  • Maks. greitis  – 250 km/val.


BMW 320d:

  • Variklio tūris – 1995 cm3, keturių cilindrų

  • Galia – 190 AG esant 4000 aps/min.

  • Sukimo momentas – 400 Nm esant 1750 – 2500 aps/min.

  • Akceleracija – 7,1 sekundės (6,9 sekundės su „xDrive“)

  • Maks. greitis – 240 km/val. (233 km/val. su „xDrive“)


BMW 320i:

  • Variklio tūris – 1998 cm3, keturių cilindrų

  • Galia – 184 AG esant 5000 – 6500 aps/min.

  • Sukimo momentas – 300 Nm esant 1350 – 4000 aps/min.

  • Akceleracija iki 100 km/val. – 7,2 sekundės

  • Maks. greitis – 238 km/val.


BMW 318d:

  • Variklio tūris – 1995 cm3, keturių cilindrų

  • Galia – 150 AG esant 4000 aps/min.

  • Sukimo momentas – 320 Nm esant 1500 – 3000 aps/min.

  • Akceleracija iki 100 km/val. – 8,5 sekundės

  • Maks. greitis – 222 km/val.


BMW 330d:

  • Variklio tūris – 2993 cm3, šešių cilindrų

  • Galia – 265 AG esant 4000 aps/min.

  • Sukimo momentas – 580 Nm esant 1600 – 3000 aps/min.

  • Akceleracija iki 100 km/val. – 5,5 sekundės

  • Maks. greitis – 250 km/val.


2019 metų vasarą pasirodys „330e“ versija su pakraunamo hibrido technologija.  Kitų metų vasarą taip pat pasirodys sportiška – „BMW 340i xDrive“ versija su 374 arklio galias išvystančiu 6 cilindrų benzininiu motoru.
Elektrifikacija – prioritetas
„BMW“ siekia tapti „Premium“ segmento elektra varomų automobilių lydere. Tai padaryti gamintojui padės net keletas elektromobilių, kurie pasirodys artimiausioje ateityje.
2019 metais visuomenei bus pristatytas elektra varomas „Mini“ hečbekas, 2020 metais pasirodys „SUV“ tipo „iX3“, o 2021 metais – „i4“ – elektra varomas sedanas, o tiksliau – nuožulnią stogo liniją turintis, „Gran Coupe“ stiliaus sedanas.
Iki 2021 metų „BMW“ savo modelių gamoje turės net penkis elektra varomus automobilius.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų