REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pastaruosius keletą metų „Alfa Romeo“ markės stendas atrodė pakankamai kukliai. Kiekvieną kartą įžengus į „Alfa Romeo“ stendą, jame pamatydavome pakankamai ilgai gaminamus „MiTo“ ir „Giulietta“ hečbekus. Vėliau pasirodžius „4C“ ir „4C Spider“ apsilankymas „Alfa Romeo“ stende tapo malonesnis. 
Šiemet apsilankymas „Alfa Romeo“ stende buvo kaip niekada malonus. Šių metų pradžioje pristatytas „Alfa Romeo Giulia“ sedanas sulaukia vis daugiau ir daugiau susidomėjimo, ir tai puikiai buvo matyti Paryžiaus automobilių parodoje, kurioje naujos „Giulia“ versijos sulaukė ypatingai daug dėmesio.

Pastaruosius keletą metų „Alfa Romeo“ markės stendas atrodė pakankamai kukliai. Kiekvieną kartą įžengus į „Alfa Romeo“ stendą, jame pamatydavome pakankamai ilgai gaminamus „MiTo“ ir „Giulietta“ hečbekus. Vėliau pasirodžius „4C“ ir „4C Spider“ apsilankymas „Alfa Romeo“ stende tapo malonesnis. 
Šiemet apsilankymas „Alfa Romeo“ stende buvo kaip niekada malonus. Šių metų pradžioje pristatytas „Alfa Romeo Giulia“ sedanas sulaukia vis daugiau ir daugiau susidomėjimo, ir tai puikiai buvo matyti Paryžiaus automobilių parodoje, kurioje naujos „Giulia“ versijos sulaukė ypatingai daug dėmesio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paryžius 2016 : Optimizmu spinduliuojantis „Alfa Romeo“ stendas


Iki šiol „Alfa Romeo Giulia“ sedaną buvo galima įsigyti tik su galinių varančiųjų ratų pavara ir 2,0 litrų, 200 arklio galių išvystančiu benzininiu agregatu arba 2,2 litro, 150 arba 180 arklio galių išvystančiu dyzeliniu motoru.
Paryžiaus automobilių parodoje debiutavusios „Alfa Romeo Giulia Veloce“ versijos ne tik praplės variklių gamą, bet ir pirmą kartą būsimiems „Giulia“ pirkėjams pasiūlys įsigyti itališką sedaną su keturių varančiųjų ratų pavara.

REKLAMA

Paryžius 2016 : Optimizmu spinduliuojantis „Alfa Romeo“ stendas


Keturių varančiųjų ratų pavarą, deja, gaus tik pačios pajėgiausios „Alfa Romeo Giulia“ sedano versijos. „Q4“ vardu pavadinta keturių varančiųjų ratų pavara bus komplektuojama su 2,2 litro, 210 arklio galių išvystančiu dyzeliniu ir 2,0 litrų, 280 arklio galių išvystančiu benzininiu motoru. Šie jėgos agregatai bus siūlomi pasirinkus tik „Veloce“ įrangos lygį.
Nepriklausomai nuo pasirinkto variklio, abudu motorai bus poruojami su 8 laipsnių automatine pavarų dėže.

REKLAMA
REKLAMA

Paryžius 2016 : Optimizmu spinduliuojantis „Alfa Romeo“ stendas


 
Naujoji 2,0 litrų benzininio variklio versija pasieks 280 AG ir 400 Nm sukimo momentą. Su šiuo jėgos agregatu „Alfa Romeo Giulia Veloce“ iki 100 km/val. įsibėgės per maždaug 6 sekundes ir pasieks 250 km/val. maksimalų greitį.
Tuo tarpu 210 arklio galių ir 470 Nm sukimo momentą išvystantis dyzelinis agregatas iki 100 km/val. įsibėgės per 6,5 sekundės ir pasieks 250 km/val. maksimalų greitį. Gamintojo atstovai didžiuojasi, jog vidutinės šio jėgos agregato sąnaudos siekia vos 4,9 litro dyzelino 100 kilometrų.
„Alfa Romeo Giulia Veloce“ su dyzeliniu varikliu daugelyje Europos šalių kainuos nuo 50 tūkst. eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų