Pavyzdžiui, pirmoje užduotyje reikėjo krautuvo šakėmis balansuoti plokštę, atsargiai ją pervežti taip, kad nenukristų ant žemės. Pasibaigus šiai rungčiai, rezultatų lentelėje Lietuvos komanda buvo 4 vietoje.
Antrojoje – labai siaurame plote kartu su kitais dviem vairuotojais manevruoti perkeliant skirtingų spalvų dėžes. Būtent prarasta minutė atliekant šią užduotį lėmė, kad Lietuvos komanda nepateko į finalą, nors varžybų pradžioje ir buvo laikoma viena stipresnių komandų. Finale komandos rungėsi ant krautuvo šakių perduodamos padangą ir statydamos bokštą iš figūrų.
Varžybose Lietuvai atstovavo 3 krautuvų vairuotojai: Giedrius Malakauskas ir Pavel Balionis, Tomas Žilaitis.
„Nustebino, kad varžybos atrodė taip oficialiai, kaip profesionaliame sporte: pamatėme tikrą vokišką požiūrį. Varžybose koją pakišo jaudulys – techniškai visi manevrai išmokstami, bet čia reikėjo labai didelio tikslumo“, – sakė P. Balionis, turintis 10 metų krautuvo vairavimo stažą.
E. Bražinsko manymu, varžybos demonstruoja, kad į darbą su technika įmonės turėtų žiūrėti atsakingai. „Tokios varžybos pirmiausiai parodo aukštą požiūrį į darbo kultūrą. O komanda šiais metais buvo tikrai stipri – kitais metais ketiname daugiau treniruotis kartu ir stiprinti komandinį darbą“, – teigė jis.
Šį savaitgalį Vokietijoje, Ašafenburge vykusiame pasaulio krautuvų vairuotojų meistriškumo čempionate mūsų šalies atstovai aplenkė keturias komandas, o vienu metu jiems buvo pavykę pakilti į 4 vietą. Dvyliktą kartą organizuotose varžybose lietuviai dalyvavo septintą kartą. Pasaulio čempionais šįmet tapo olandai, antrąją vietą užėmė Vokietija, trečią – Italija.
Krautuvai – technika, be kurios sustotų logistika, statybos, gamyklos ir parduotuvės. Tačiau kartą per metus jų vairavimas tampa profesionaliu sportu.
Krautuvų vairuotojų varžybos, kaip rašo jų organizatoriai Vokietijoje, rengiamos siekiant atkreipti dėmesį į saugumą darbe. Lietuvos vairuotojų komandą atrinko UAB „Alwark“, tradiciškai kasmet organizuojanti mūsų šalies atstovų kelionę į varžybas.
„Darbas su krautuvu yra vienas labiausiai atsakingumo reikalaujančių darbų pramonės srityje. Šios varžybos organizuojamos skatinant požiūrį, jog svarbiausia vairuojant techniką yra visai ne greitis, o tikslumas: visos rungtys reikalauja susikaupimo, už kiekvieną klaidą, kliudymą prarandami taškai“, – apie varžybas pasakoja Eimantas Bražinskas, „Linde“ ženklo technikos padalinio vadovas.
Šį savaitgalį Vokietijoje, Ašafenburge vykusiame pasaulio krautuvų vairuotojų meistriškumo čempionate mūsų šalies atstovai aplenkė keturias komandas, o vienu metu jiems buvo pavykę pakilti į 4 vietą. Dvyliktą kartą organizuotose varžybose lietuviai dalyvavo septintą kartą. Pasaulio čempionais šįmet tapo olandai, antrąją vietą užėmė Vokietija, trečią – Italija.
Krautuvai – technika, be kurios sustotų logistika, statybos, gamyklos ir parduotuvės. Tačiau kartą per metus jų vairavimas tampa profesionaliu sportu.
Krautuvų vairuotojų varžybos, kaip rašo jų organizatoriai Vokietijoje, rengiamos siekiant atkreipti dėmesį į saugumą darbe. Lietuvos vairuotojų komandą atrinko UAB „Alwark“, tradiciškai kasmet organizuojanti mūsų šalies atstovų kelionę į varžybas.
„Darbas su krautuvu yra vienas labiausiai atsakingumo reikalaujančių darbų pramonės srityje. Šios varžybos organizuojamos skatinant požiūrį, jog svarbiausia vairuojant techniką yra visai ne greitis, o tikslumas: visos rungtys reikalauja susikaupimo, už kiekvieną klaidą, kliudymą prarandami taškai“, – apie varžybas pasakoja Eimantas Bražinskas, „Linde“ ženklo technikos padalinio vadovas.