REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šį savaitgalį Vokietijoje, Ašafenburge vykusiame pasaulio krautuvų vairuotojų meistriškumo čempionate mūsų šalies atstovai aplenkė keturias komandas, o vienu metu jiems buvo pavykę pakilti į 4 vietą. Dvyliktą kartą organizuotose varžybose lietuviai dalyvavo septintą kartą. Pasaulio čempionais šįmet tapo olandai, antrąją vietą užėmė Vokietija, trečią – Italija.
Krautuvai – technika, be kurios sustotų logistika, statybos, gamyklos ir parduotuvės. Tačiau kartą per metus jų vairavimas tampa profesionaliu sportu.
Krautuvų vairuotojų varžybos, kaip rašo jų organizatoriai Vokietijoje, rengiamos siekiant atkreipti dėmesį į saugumą darbe. Lietuvos vairuotojų komandą atrinko UAB „Alwark“, tradiciškai kasmet organizuojanti mūsų šalies atstovų kelionę į varžybas.
„Darbas su krautuvu yra vienas labiausiai atsakingumo reikalaujančių darbų pramonės srityje. Šios varžybos organizuojamos skatinant požiūrį, jog svarbiausia vairuojant techniką yra visai ne greitis, o tikslumas: visos rungtys reikalauja susikaupimo, už kiekvieną klaidą, kliudymą prarandami taškai“, – apie varžybas pasakoja Eimantas Bražinskas, „Linde“ ženklo technikos padalinio vadovas.

Šį savaitgalį Vokietijoje, Ašafenburge vykusiame pasaulio krautuvų vairuotojų meistriškumo čempionate mūsų šalies atstovai aplenkė keturias komandas, o vienu metu jiems buvo pavykę pakilti į 4 vietą. Dvyliktą kartą organizuotose varžybose lietuviai dalyvavo septintą kartą. Pasaulio čempionais šįmet tapo olandai, antrąją vietą užėmė Vokietija, trečią – Italija.
Krautuvai – technika, be kurios sustotų logistika, statybos, gamyklos ir parduotuvės. Tačiau kartą per metus jų vairavimas tampa profesionaliu sportu.
Krautuvų vairuotojų varžybos, kaip rašo jų organizatoriai Vokietijoje, rengiamos siekiant atkreipti dėmesį į saugumą darbe. Lietuvos vairuotojų komandą atrinko UAB „Alwark“, tradiciškai kasmet organizuojanti mūsų šalies atstovų kelionę į varžybas.
„Darbas su krautuvu yra vienas labiausiai atsakingumo reikalaujančių darbų pramonės srityje. Šios varžybos organizuojamos skatinant požiūrį, jog svarbiausia vairuojant techniką yra visai ne greitis, o tikslumas: visos rungtys reikalauja susikaupimo, už kiekvieną klaidą, kliudymą prarandami taškai“, – apie varžybas pasakoja Eimantas Bražinskas, „Linde“ ženklo technikos padalinio vadovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasaulio krautuvų vairavimo čempionatas


Pavyzdžiui, pirmoje užduotyje reikėjo krautuvo šakėmis balansuoti plokštę, atsargiai ją pervežti taip, kad nenukristų ant žemės. Pasibaigus šiai rungčiai, rezultatų lentelėje Lietuvos komanda buvo 4 vietoje.
Antrojoje – labai siaurame plote kartu su kitais dviem vairuotojais manevruoti perkeliant skirtingų spalvų dėžes. Būtent prarasta minutė atliekant šią užduotį lėmė, kad Lietuvos komanda nepateko į finalą, nors varžybų pradžioje ir buvo laikoma viena stipresnių komandų. Finale komandos rungėsi ant krautuvo šakių perduodamos padangą ir statydamos bokštą iš figūrų.
Varžybose Lietuvai atstovavo 3 krautuvų vairuotojai: Giedrius Malakauskas ir Pavel Balionis, Tomas Žilaitis.
„Nustebino, kad varžybos atrodė taip oficialiai, kaip profesionaliame sporte: pamatėme tikrą vokišką požiūrį. Varžybose koją pakišo jaudulys – techniškai visi manevrai išmokstami, bet čia reikėjo labai didelio tikslumo“, – sakė P. Balionis, turintis 10 metų krautuvo vairavimo stažą.
E. Bražinsko manymu, varžybos demonstruoja, kad į darbą su technika įmonės turėtų žiūrėti atsakingai. „Tokios varžybos pirmiausiai parodo aukštą požiūrį į darbo kultūrą. O komanda šiais metais buvo tikrai stipri – kitais metais ketiname daugiau treniruotis kartu ir stiprinti komandinį darbą“, – teigė jis.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų