REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Nemuno žiedas“ – visiems puikiai pažįstama vieta apie kurią galima pasakyti daugybę dalykų. Retkarčiais blogų, retkarčiais gerų, bet kiekvienas iš mūsų norime, jog „Nemuno žiedas“ klestėtų. 
Istoriniuose šaltiniuose rašoma, jog „Nemuno žiedo“ lenktynių trasa atsirado gana netikėtomis aplinkybėmis.
1960-aisiais Kaune norėta surengti TSRS automobilininkų ralio čempionato varžybas, tačiau vien gražių norų neužteko, nes Kaune ir Lietuvoje tiesiog nebuvo tinkamos vietos, kurioje sportiniai automobiliai galėtų tarpusavyje lenktyniauti. Kadangi lenktynių trasos nesugeba išdygti per vieną ar du mėnesius, malonaus atsitiktinumo dėka buvo nuspręsta varžybas surengti Kauno-Šakių plente ir kelyje, einančiame per Kačerginę. Pasakyta – padaryta.
Automobilių lenktynių dalyviai turėjo startuoti pagrindiniame plente Kauno kryptimi. Po to sekė kairys posūkis į Kačerginę ir vėl posūkis link Kauno. Ir štai – tokiu būdu Lietuvoje gimė 5,4 kilometro ilgio „Nemuno žiedo“ trasa, kuri driekėsi bendro naudojimo keliais.
Pirmoje „Nemuno žiedo“ lenktynių trasos evoliucijoje automobilių (ir ne tik jų) sporto lenktynės vyko pakankamai ilgai – iki maždaug 1966-ųjų metų. Vėliau buvo imtasi įvairiausių priemonių, kurios padidintų lenktynių dalyvių saugumą. Galiausiai buvo pradėta projektuoti dabartinė „Nemuno žiedo“ trasa, kuri iki šiol taip ir neišnaudoja savo tikrojo potencialo.
Žemiau esanti archyvinė medžiaga leis pažvelgti į pirmuosius „Nemuno žiedo“ gyvavimo metus ir leis suprasti kokiomis nuotaikomis gyveno gana didžiulė automobilių sporto bendruomenė.

VIDEO


„Nemuno žiedas“ – visiems puikiai pažįstama vieta apie kurią galima pasakyti daugybę dalykų. Retkarčiais blogų, retkarčiais gerų, bet kiekvienas iš mūsų norime, jog „Nemuno žiedas“ klestėtų. 
Istoriniuose šaltiniuose rašoma, jog „Nemuno žiedo“ lenktynių trasa atsirado gana netikėtomis aplinkybėmis.
1960-aisiais Kaune norėta surengti TSRS automobilininkų ralio čempionato varžybas, tačiau vien gražių norų neužteko, nes Kaune ir Lietuvoje tiesiog nebuvo tinkamos vietos, kurioje sportiniai automobiliai galėtų tarpusavyje lenktyniauti. Kadangi lenktynių trasos nesugeba išdygti per vieną ar du mėnesius, malonaus atsitiktinumo dėka buvo nuspręsta varžybas surengti Kauno-Šakių plente ir kelyje, einančiame per Kačerginę. Pasakyta – padaryta.
Automobilių lenktynių dalyviai turėjo startuoti pagrindiniame plente Kauno kryptimi. Po to sekė kairys posūkis į Kačerginę ir vėl posūkis link Kauno. Ir štai – tokiu būdu Lietuvoje gimė 5,4 kilometro ilgio „Nemuno žiedo“ trasa, kuri driekėsi bendro naudojimo keliais.
Pirmoje „Nemuno žiedo“ lenktynių trasos evoliucijoje automobilių (ir ne tik jų) sporto lenktynės vyko pakankamai ilgai – iki maždaug 1966-ųjų metų. Vėliau buvo imtasi įvairiausių priemonių, kurios padidintų lenktynių dalyvių saugumą. Galiausiai buvo pradėta projektuoti dabartinė „Nemuno žiedo“ trasa, kuri iki šiol taip ir neišnaudoja savo tikrojo potencialo.
Žemiau esanti archyvinė medžiaga leis pažvelgti į pirmuosius „Nemuno žiedo“ gyvavimo metus ir leis suprasti kokiomis nuotaikomis gyveno gana didžiulė automobilių sporto bendruomenė.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų