Paskelbtas (Ne)oficialus „Alfa Romeo Giulia“ variklių gamos sąrašas

Iki šiol, visi interneto platybėse pasirodę gandai apie „Alfa Romeo Giulia“ pasitvirtino su kaupu. Automobilis iš tikrųjų buvo sukurtas ant naujos platformos, turės galinių ir visų keturių varančiųjų ratų pavarą, naujus variklius ir „Giulia QV“ modifikaciją, kuri turėtų išperti kailį pasipūtusiems vokiečiams.
Šį kartą interneto platybėse pasirodė naujosios „Alfa Romeo Giulia“ variklių gamos sąrašas. Nors „Alfa Romeo“ iki šiol apie variklių gamą kalbėjo nenoriai, tačiau buvo žinoma, jog kuklesnės „Giulia“ modelio versijas į priekį varys keturių cilindrų turbo-benzininiai ir dyzeliniai varikliai.
Pagal (ne)oficialų variklių gamos sąrašą, naujasis „Alfa Romeo“ modelis bus komplektuojamas su devyniais, skirtingo galingumo varikliais. Ilgai visiškai naujo „Alfa Romeo“ modelio laukę pirkėjai galės rinktis iš penkių dyzelinių ir keturių benzininių variklių.
Priklausomai nuo pasirinktos versijos, automobilis turės šešių laipsnių mechaninę arba aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžes. Standartiškai „Giulia“ bus komplektuojama su galinių varančiųjų ratų pavara, tačiau pačios brangiausios sedano modifikacijos turės visų keturių varančiųjų ratų pavarą.
Modelis / Motoras | Galia | Pavarų dėžė | Varomieji ratai |
Alfa Romeo Giulia | |||
2.2 JTDM | 150 AG | Mechaninė, 6 laipsnių | Galiniai varomieji ratai |
2.2 JTDM | 150 AG | Automatinė, 8 laipsnių | Galiniai varomieji ratai |
2.2 JTDM | 180 AG | Mechaninė, 6 laipsnių | Galiniai varomieji ratai |
2.2 JTDM | 180 AG | Automatinė, 8 laipsnių | Galiniai varomieji ratai |
2.2 JTDM | 210 AG | Automatinė, 8 laipsnių | Keturi varomieji ratai |
Alfa Romeo Giulia | |||
2.0 GME T4 | 200 AG | Automatinė, 8 laipsnių | Galiniai varomieji ratai |
2.0 GME T4 | 280 AG | Automatinė, 8 laipsnių | Galiniai varomieji ratai |
2.0 GME T4 | 280 AG | Automatinė, 8 laipsnių | Keturi varomieji ratai |
2.0 GME T4 | 250 AG | Automatinė, 8 laipsnių | Keturi varomieji ratai |
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio | |||
2.9 T V6 | 500 AG | Dvigubos sankabos, 7 laipsnių (DCT) | Galiniai varomieji ratai |
2.9 T V6 | 500 AG | Mechaninė, 6 laipsnių | Galiniai varomieji ratai |
2.9 T V6 | 490 AG | Automatinė, 8 laipsnių | Galiniai varomieji ratai |
Nenustebtume, jeigu variklių gama metams bėgant būtų atnaujinama ir nuolatos pildoma. Ateityje tikrai turėtume išvysti benzininio ir mechaninės pavarų dėžės kombinaciją. „Alfa Romeo Giulia“ variklių gamoje taip pat turėtų atsirasti silpnesnį dyzeliniai ir benzininiai motorai, kurie leistų itališkam sedanui patekti į įmonių auto-parkus.
[nqspoll id=”238″]