REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penkias dienas Ispanijos pietuose surengto FIA pasaulio taurės „Andalucia Rally“ greičio ruožais lėkęs „Agrorodeo“ komandos pilotas Vaidotas Žala pasiekė finišą. Nors lenktynininkas neslėpė, kad diena buvo pakankamai sunki, o kovoti teko ne tik su dulkėmis, tačiau ir praleisti nenorinčiais dalyviais. Vis dėlto, ji komandai buvo sėkminga – preliminariai jiedu su šturmanu Paulo Fiuza sekmadienį finišą pasiekė pirmi. Ispanas Carlosas Sainzas šią dieną finišavo 4-oje pozicijoje, o katarietis Nasseras Al-Attiyah – 5-oje.

Penkias dienas Ispanijos pietuose surengto FIA pasaulio taurės „Andalucia Rally“ greičio ruožais lėkęs „Agrorodeo“ komandos pilotas Vaidotas Žala pasiekė finišą. Nors lenktynininkas neslėpė, kad diena buvo pakankamai sunki, o kovoti teko ne tik su dulkėmis, tačiau ir praleisti nenorinčiais dalyviais. Vis dėlto, ji komandai buvo sėkminga – preliminariai jiedu su šturmanu Paulo Fiuza sekmadienį finišą pasiekė pirmi. Ispanas Carlosas Sainzas šią dieną finišavo 4-oje pozicijoje, o katarietis Nasseras Al-Attiyah – 5-oje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasiekęs paskutiniojo „Andalucia Rally“ greičio ruožo finišą V. Žala neslėpė, kad šios varžybos buvo kur kas didesnis iššūkis nei tikėjosi


Kovoti teko ir su dulkėmis, ir su dalyviais
Finišą pasiekęs Vaidotas Žala pasakojo, kad diena buvo ne iš lengvųjų, mat dėl vakarykščio gedimo,
kai trūko generatoriaus dirželis, komanda penktajame greičio ruože startavo iš 23-os pozicijos, dėl ko turėjo kovoti tiek su dulkėmis, tiek su kitais ekipažais.
„Pirma greičio ruožo dalis buvo labai nervinga, nes startavome serpantinuose, už nemažai lėtesnių ekipažų, dėl ko lekiant siaurais keliukais dar teko kovoti ir su dulkėmis. Buvo labai pavojinga, o ir nė vienas dalyvis nenorėjo mūsų praleisti, todėl reikėjo pasistengti juos aplenkti tokiomis sąlygomis, kokios buvo. Vėliau, kai išvažiavome į laukus jau buvo kur kas geriau, o ir kiti pasivyti ekipažai praleido kur kas geranoriškiau. Šiaip viskas praėjo sklandžiai, tik važiuojant dulkėse truputį užkaitinau stabdžius, užvirė stabdžių skystis, todėl visą likusį greičio ruožą stabdžio pedalas buvo šiek tiek minkštas“, – pasakojo Vaidotas Žala.

REKLAMA

Pasiekęs paskutiniojo „Andalucia Rally“ greičio ruožo finišą V. Žala neslėpė, kad šios varžybos buvo kur kas didesnis iššūkis nei tikėjosi


„Agrorodeo“ komandos lyderis teigė, kad viso greičio ruožo metu teko aplenkti net 6 ar 7 ekipažus, o kai pašalinių trukdžių buvo mažiau, nusprendė pasidžiaugti likusiais kilometrais bei automobiliu ir palaikė maksimalų tempą.
„Artėjant finišui norėjau atsikvėpti ir važiavau taip greitai kaip gavosi. Galvojau, kad paskutinę dieną reikia pasidžiaugti šiuo raliu ir automobiliu, dėl to truputį „pasidraskėm“, – aiškino lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA

Pasiekęs paskutiniojo „Andalucia Rally“ greičio ruožo finišą V. Žala neslėpė, kad šios varžybos buvo kur kas didesnis iššūkis nei tikėjosi


Kitoks iššūkis nei tikėtasi
Pasiekęs paskutiniojo „Andalucia Rally“ greičio ruožo finišą Vaidotas Žala neslėpė, kad šios varžybos buvo kur kas didesnis iššūkis nei tikėjosi. Lenktynininkas teigė, kad prieš startą tikėjosi, jog greičio ruožai bus labiau artimi klasikiniam raliui, tačiau realybė buvo kitokia.
„Buvo pakankamai sunku, nes greičio ruožai buvo tikrai sudėtingi – siauri, klastingi ir riboto matomumo. Tai kaip aklas ralis, tik čia dar vietomis tenka važiuoti įvairiais grioviais, upių kirtimais bei kovoti su kitomis netikėtomis kliūtimis. Pavyzdžiui, ūkininkai šalia dirbamų laukų sukrauna akmenis. Maniau, kad turėsime kažką panašaus į klasikinį ralį, tačiau šio renginio specifika visai kitokia. Žinoma, paskutiniųjų greičio ruožų metu prie tokių trasų pripratau ir jau pradėjau nujausti, ko galima tikėtis“, – aiškino Vaidotas Žala.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasiekęs paskutiniojo „Andalucia Rally“ greičio ruožo finišą V. Žala neslėpė, kad šios varžybos buvo kur kas didesnis iššūkis nei tikėjosi


Pasibaigus varžyboms „Agrorodeo“ komandos pilotas teigė, kad „Andalucia Rally“ greičio ruožuose padarė viską, kad rezultatas būtų kuo aukštesnis, tačiau neslėpė, kad grįžęs į Lietuvą bandys spręsti ir technikos klausimą, kad kitų varžybų metu komanda galėtų būti dar konkurencingesnė.

Pasiekęs paskutiniojo „Andalucia Rally“ greičio ruožo finišą V. Žala neslėpė, kad šios varžybos buvo kur kas didesnis iššūkis nei tikėjosi


„Kas priklauso nuo manęs, aš padariau viską, ką galėjau, o klausimus dėl technikos spręsime toliau. Tai kintantis procesas, žinau, kad reikia pokyčių ir manau, kad atėjo laikas radikaliems pokyčiams, kad Dakare būtume konkurencingi ne viename ar dviejuose greičio ruožuose, bet visų varžybų metu. Žinoma, kokie bus tie pokyčiai, ir kokios bus mūsų galimybės, paaiškės šiek tiek vėliau“, – pasakojo Vaidotas Žala.
Per penkias varžybų dienas dalyviai greičio ruožuose turėjo įveikti 1086 kilometrus. Absoliučios įskaitos rezultatai bus atnaujinti vėliau.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų