REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Vienos kompanijos darbuodavosi prie techninių charakteristikų gerinimo, kitos - prie eksterjero aksesuarų. Tuo tarpu „Koenig Specials“ pagerindavo įvairių markių automobilius visais įmanomais būdais.
Šiandien jus supažindinsime su 8 kiečiausiais „Koenig“ kompanijos projektais, kurie pasirodė pačiu tinkamiausiu metu.

BMW M635 CSi


6 serijos „BMW“ buvo vienas mėgstamiausių „Koenig“ dirbtuvėse plušančių specialistų automobilių, todėl nenuostabu, jog devintame dešimtmetyje daugiausiai projektų buvo sukurta 6 serijos „BMW“ pagrindu. Štai šis „Koenig“ projektas atrodo pakankamai kukliai ir santūriai, ypač jeigu jį lyginsime su kitais.

 Vienos kompanijos darbuodavosi prie techninių charakteristikų gerinimo, kitos - prie eksterjero aksesuarų. Tuo tarpu „Koenig Specials“ pagerindavo įvairių markių automobilius visais įmanomais būdais.
Šiandien jus supažindinsime su 8 kiečiausiais „Koenig“ kompanijos projektais, kurie pasirodė pačiu tinkamiausiu metu.

BMW M635 CSi


6 serijos „BMW“ buvo vienas mėgstamiausių „Koenig“ dirbtuvėse plušančių specialistų automobilių, todėl nenuostabu, jog devintame dešimtmetyje daugiausiai projektų buvo sukurta 6 serijos „BMW“ pagrindu. Štai šis „Koenig“ projektas atrodo pakankamai kukliai ir santūriai, ypač jeigu jį lyginsime su kitais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


 

JAGUAR XJS


„Koenig“ specialistai nemėgo vieno dalyko - turbinų. Šių dirbtuvių darbuotojai dievindavo galingus atmosferinius motorus, ypač 8 ir 12 cilindrų jėgos agregatus. Puikus jų meilės įrodymas - „Jaguar XJS“, kuris turėjo 5,3 litro, 380 arklio galių, 12 cilindrų variklį, išskirtinai atrodančias kėbulo detales ir itin aukštą kainą. Iš viso buvo pagaminta 14 modelio vienetų.

REKLAMA

2


MERCEDES BENZ SL


Devinto dešimtmečio pabaigoje „Koenig“ pradėjo labai stipriai domėtis „Mercedes Benz“ automobiliais. Tad, kai atėjo metas į savo dirbtuves atsivežti „Mercedes Benz SL“ ir jį patobulinti - vyrukai nepasikuklino. Sumontavo 7,2 litro, 12 cilindrų motorą, kuris išvystė 580 arklio galių.

3


FERRARI 348


Egzotika, kuri visuomenei buvo pristatyta 1991 metais. V8, 600 arklio galių ir 330 km/val. maksimalus greitis.

REKLAMA
REKLAMA

4


S KLASĖ


Tai greičiausiai žinomiausias ir mėgstamiausias „Koenig“ projektas. Įmonės darbuotojai pasiėmė prabangų sedaną ir jį sumontavo 5,0 litrų, 8 cilindrų, 400 arklio galių išvystantį motorą. Tokios jėgainės užteko norint priversti automobilį iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 6 sekundes.

5


PORSCHE 911


Atidžiai pažiūrėkite į galinę šio automobilio dalį ir pasakykite - Iš kurio automobilio buvo pasiskolinti galiniai žibintai? Kol galvojate apie tai : 3,4 litro, 480 AG ir 550 Nm. Beje, teisingas atsakymas - „Audi 200“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

6


FERRARI TESTAROSSA


Atlikti radikalūs išvaizdos pokyčiai turėjo vieną tikslą - pagerinti automobilio valdymo savybes ir padidinti maksimalų greitį. Jiems tai pavyko su kaupu. Vokietijoje patobulinta „Ferrari“ sugebėdavo pasiekti net 370 km/val. greitį.

7


BMW 850i


„Koenig Specials“ tobulindavo ne visas 8 serijos versijas, bet tik „850i“ ir „850 CSi“. „850i“ modelyje montuoto motoro galia būdavo padidinama iki 450, o „850 CSi“ versijos variklio galia padidėdavo iki 510 arklio galių.

8

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų