REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Savaitgalį Vokietijoje, greta Cunewalde miesto esančioje „Matschenberg Offroad Arena“ trasoje, vyko šiųmetinių Europos automobilių kroso pirmenybių antrojo etapo lenktynės. Puikiai pasirodęs kvalifikaciniuose važiavimuose klaipėdietis Paulius Pleskovas finale į priekį praleido tik du konkurentus ir pakilo į trečią vietą bendroje čempionato įskaitoje.
Pačia greičiausia visoje Vokietijoje tituluojama „Matschenberg Offroad Arena“ trasa yra 820 metrų ilgio, 12-15 metrų pločio, o aukščiausią ir žemiausią jos tašką skiria 30 metrų. Labiausiai patyrę ir galingiausią techniką vairuojantys kroso meistrai ratą apsuka per 32-33 sekundes (trasos rekordas – 31,06 s), lėkdami vidutiniu 95 km/val. greičiu, beveik visus posūkius priversdami automobilį plačiai slysti šonu. Dėl šių ypatumų aplenkti panašiu tempu važiuojančius ir grubių klaidų nedarančius varžovus čia pasiutusiai sunku.

Savaitgalį Vokietijoje, greta Cunewalde miesto esančioje „Matschenberg Offroad Arena“ trasoje, vyko šiųmetinių Europos automobilių kroso pirmenybių antrojo etapo lenktynės. Puikiai pasirodęs kvalifikaciniuose važiavimuose klaipėdietis Paulius Pleskovas finale į priekį praleido tik du konkurentus ir pakilo į trečią vietą bendroje čempionato įskaitoje.
Pačia greičiausia visoje Vokietijoje tituluojama „Matschenberg Offroad Arena“ trasa yra 820 metrų ilgio, 12-15 metrų pločio, o aukščiausią ir žemiausią jos tašką skiria 30 metrų. Labiausiai patyrę ir galingiausią techniką vairuojantys kroso meistrai ratą apsuka per 32-33 sekundes (trasos rekordas – 31,06 s), lėkdami vidutiniu 95 km/val. greičiu, beveik visus posūkius priversdami automobilį plačiai slysti šonu. Dėl šių ypatumų aplenkti panašiu tempu važiuojančius ir grubių klaidų nedarančius varžovus čia pasiutusiai sunku.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11659470_369449523254022_2406513355703675402_n


„Norint užsidirbti daugiau taškų būtina gerai pasirodyti kvalifikacinių važiavimų metu, tiek pusfinaliuose. Ši užduotis pavyko – laimėjau „B“ pusfinalį, tačiau finale startas iš pirmosios eilės negarantavo ramybės. Panašu, kad šiame etape taip pat buvo žaidžiami komandiniai žaidimai ir iš paskos startavę konkurentai čekai, mėgino padėti savo tautiečiams, stovintiems greta, ir taikėsi mane taranuoti. Iššifravęs šiuos ketinimus prie vieno tramplino susiprotėjau nuspausti stabdžius ir mano automobiliui skirtas smūgis teko trasos atitvarams. Viskas baigėsi didele avarija, todėl teisėjai priėmė sprendimą pakartoti finalinį važiavimą. Jo metu pradėjo buksuoti įkaitusi sankaba – tuo pasinaudojęs vienas varžovų iš antrosios eilės prasmuko į priekį. Teko nemažai pavargti, kol šią poziciją susigražinau“, – telefonu iš Vokietijos pasakojo P. Pleskovas.
Beje, jei tarp pirmojo ir antrojo Europos kroso čempionato etapo buvo net 6 savaičių pertrauka, tai trečiasis etapas Čekijoje „Novi Paka“ trasoje vyks jau artimiausią savaitgalį. „Išsilaižyti“ „Ford Focus“ kėbulo žaizdas, pasikeisti sankabą ir patikrinti variklį (po finalo užfiksuotas tepalo slėgio sumažėjimas) Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ mechanikai turės vos trejetą dienų.

10733923_10206971077135403_322567514162939854_o


Etapą „Matschenberg Offroad Arena“ trasoje laimėjo tie patys sportininkai, kaip ir pirmosiose sezono lenktynėse – čekai Vaclavas Fejfaras su „Škoda Fabia“ ir antras likęs Otkaras Vyborny su „Mitsubishi Colt“. Šie kroso meistrai po dviejų etapų surinkę 70 ir 58 taškus.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų