REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių kompanijose dirba tūkstančiai žmonių, kurie rūpinasi, jog dienos šviesą išvystų dažais kvepiantys, pažangūs, saugūs ir jums patinkantys modeliai.
Kiekvienoje kompanijoje dirba daugybę talentingų žmonių, tačiau ne visi tampa tokiais specialistais iš kurių įkvėpimo semiasi ne tik kolegos, bet ir konkurentai.
Nesuklysime pasakę, jog „Mercedes Benz“ savo personale turi daugiausiai talentingų specialistų, kurie pluša prie naujų technologijų, variklių, transmisijų, pakabos komponentų. Tuo tarpu automobilių eksterjero dizaino departamente daugelį metų spindėjo Peterio Pfeifferio žvaigždė.

Automobilių kompanijose dirba tūkstančiai žmonių, kurie rūpinasi, jog dienos šviesą išvystų dažais kvepiantys, pažangūs, saugūs ir jums patinkantys modeliai.
Kiekvienoje kompanijoje dirba daugybę talentingų žmonių, tačiau ne visi tampa tokiais specialistais iš kurių įkvėpimo semiasi ne tik kolegos, bet ir konkurentai.
Nesuklysime pasakę, jog „Mercedes Benz“ savo personale turi daugiausiai talentingų specialistų, kurie pluša prie naujų technologijų, variklių, transmisijų, pakabos komponentų. Tuo tarpu automobilių eksterjero dizaino departamente daugelį metų spindėjo Peterio Pfeifferio žvaigždė.

REKLAMA
REKLAMA

Peteris - Mercedes Benz (1)


1943 metais gimęs specialistas, būdamas dar mažas vaikas žavėjosi dizainerio profesija, todėl nenuostabu, jog tik pabaigęs vidurinę mokyklą jis įstojo į dizaino universitetą, kuriame jam buvo įskiepyti visi pagrindai.
1963 metais vyro gyvenime įvyko lūžis. Vaikinas netikėtai atsidūrė „Ford“ markės gamykloje, Kelno mieste. Viešėdamas automobilių gamykloje, Peteris susipažino su tuometiniu „Ford“ markės vyriausiuoju dizaineriu Wesley Dahlbergu. Praleidęs popietę su žmogumi, kuris visą gyvenimą kūrė automobilius, jaunasis Peteris nepasikuklino ir paklausė - „Ar šioje kompanijoje yra laisvų darbo vietų?“
Kaip bebūtų keista, tačiau Peterio klausimas buvo užduotas pačiu laiku. Wesley Dahlbergas kaip tik tuo metu ieškojo žmonių, kurie galėtų papildyti „Ford“ dizaino departamento komandą. Noras tapti automobilių pramonės dalimi atsipirko su kaupu, nes Peteris į „Ford“ buvo priimtas ir šioje kompanijoje išdirbo iki 1967 metų. Jeigu ne Peterio universiteto draugas Josephas Gallisendorferis, vyras greičiausiai būtų likęs dirbti „Ford“, tačiau 1967 metų pavasarį jis sužinojo, jog jo draugas įsidarbino į tik ką įkurtą automobilių dizaino departamentą „Daimler Benz“ koncerne.

REKLAMA

Peteris - Mercedes Benz (2)


Iš pradžių Peteris dvejojo ir galvojo ar dabar yra tinkamas metas pakeisti darbovietę, tačiau pasikalbėjęs su savo draugu Josephu, kuris jau dirbo „Daimler Benz“ koncerne, visos abejonės pradingo. Netrukus Peteris ne tik pradėjo dirbti naujame „Daimler Benz“ skyriuje, bet ir 1978 metais tapo automobilių dizaino departamento vadovu. Peteris buvo atsakingas už visų lengvųjų ir komercinių automobilių eksterjero dizainą.
Peteris Pfeifferis buvo atsakingas už daugybės populiarų „Mercedes Benz“ modelių dizainą : „Mercedes Benz Sprinter“, „Vito“, „W169“ kartos A klasė, visi C klasės modeliai iki pat „W205“ kartos, „W208“ kartos „CLK“ kupė ir kabrioletas, „W164“ kartos M klasės visureigis, „W220“ ir „W221“ kartos S klasė, „Maybach 57“ ir „Maybach 62“, „SLR McLaren“ ir dar daugelis kitų.
Specialisto teigimu, pats mėgstamiausias jo kūrinys yra „R230“ kartos „Mercedes Benz“, kurį jis sukūrė kartu su savo kolegomis Bruno Sacco ir Steve Mattinu.
Profesionalaus dizainerio posto Peteris atsisakė 2008 metais. Atšventęs 65-erių metų, vienas svarbiausių „Daimler“ koncerno dizainerių išėjo į pensiją.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų