REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Supermini“ – labai taiklus automobilių klasės apibūdinimas, kuriai atstovauja daugelio pamėgti „Volkswagen Polo“, „Ford Fiesta“ ar „Nissan Micra“. Itin kompaktiški hečbekai, kurie kone idealiai patenkina daugelio europiečių poreikius, todėl nenuostabu, jog šioje klasėje konkurencija yra ypatingai arši ir neatleidžianti klaidų.
Per pastarąjį dešimtmetį šioje klasėje atsirado keletas skirtingų, bet labai malonių išimčių. „Ford“ netikėtai perkrovė vertybių sistemą ir nusprendė, jog „Fiesta“ privalo demonstruoti, kokius signalus turi siųsti gerai valdomas hečbekas, „Volkswagen“ tvirtai įsikibo norėdama suteikti solidumo įspūdį tiems, kas iki šiol skeptiškai žiūrėdavo į „Polo“ dydžio mažylius, o prancūzai (bent jau „PSA“ koncernas) ir kai kurie gamintojai iš Japonijos bandydami kopijuoti analogus iš Vokietijos – susimovė.

„Supermini“ – labai taiklus automobilių klasės apibūdinimas, kuriai atstovauja daugelio pamėgti „Volkswagen Polo“, „Ford Fiesta“ ar „Nissan Micra“. Itin kompaktiški hečbekai, kurie kone idealiai patenkina daugelio europiečių poreikius, todėl nenuostabu, jog šioje klasėje konkurencija yra ypatingai arši ir neatleidžianti klaidų.
Per pastarąjį dešimtmetį šioje klasėje atsirado keletas skirtingų, bet labai malonių išimčių. „Ford“ netikėtai perkrovė vertybių sistemą ir nusprendė, jog „Fiesta“ privalo demonstruoti, kokius signalus turi siųsti gerai valdomas hečbekas, „Volkswagen“ tvirtai įsikibo norėdama suteikti solidumo įspūdį tiems, kas iki šiol skeptiškai žiūrėdavo į „Polo“ dydžio mažylius, o prancūzai (bent jau „PSA“ koncernas) ir kai kurie gamintojai iš Japonijos bandydami kopijuoti analogus iš Vokietijos – susimovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Fiesta prieš Volkswagen Polo


Pavyzdžiui, „Peugeot 207“ buvo per didelis, per sunkus ir per brangus. Trečioji „Renault Clio“ karta buvo tokia pat įdomi ir šauni kaip ir troleibuso durys, tačiau viskas apsivertė aukštyn kojom prieš maždaug aštuonis metus. Visapusiškai, kardinaliai pasikeitę „
Peugeot
“ ir „
Renault
“ kompanijų pasiūlymai „Supermini“ segmente leido visiems prisiminti, jog europietiškų automobilių pasiūloje yra ne tik „Volkswagen“, „Škoda“ ar „Fiat“, o ir šis bei tas prancūziško. Velniai rautų, mažyčiai hečbekai visada buvo prancūziškų automobilių gamintojų duona ir sviestas, tad abiejų bendrovių pasiūlymai buvo kaip šviežesnis oro gūsis itin tvankią vasarą.
Galbūt tai buvo tik sutapimas, tačiau „Renault“ ir „Peugeot“ savo naujausias „Supermini“ automobilių klasės interpretacijas pristatė beveik tuo pačiu metu. „Renault“ ir „Peugeot“ taip pat beveik tuo pačiu metu pelnė ne vieną garbingą apdovanojimą, tad dabar, prancūzų gamintojams užėmus kovines pozicijas, jie gali pakilti į kovą su aštriadančiais vokiečiais.

REKLAMA

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line


DIZAINAS


Žodžių kombinacija – „visapusiškai naujas“, automobilių industrijoje naudojamas ypatingai dažnai, tačiau kaip dažnai šią frazę gamintojai naudoja, taip dažnai galima pasakyti, jog tai – tik akių dūmimas. Jeigu tikitės, jog pasakysime „šis kartas išimtis“, jūs būsite visiškai teisūs.
Į mūsų bandymų poligoną už ausų atitempti „Peugeot 208“ ir „Renault Clio“, iš tikrųjų, yra visapusiškai nauji. Platformos, pakabos sistemos, technologijos ir netgi varikliai – visiškai nauji arba labai stipriai modernizuoti. Ir tai, panašu, bus vienintelė stotelė, kurioje vienu metu bus galima sutikti „Peugeot 208“ ir „Renault Clio“, nes po to abiejų kompanijų inžinieriai nusprendė pasukti skirtingomis kryptimis.

REKLAMA
REKLAMA

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line


„Peugeot“, regis, pasirinko kryptį, kuri jiems yra labai artima. Ant sparnų šiuo metu esanti kompanija panoro kardinaliai pakeisti mažojo hečbeko dizainą. Ar tai buvo geras sprendimas? Be abejonės. Jūs tik pasižiūrėkite į jį. Į tas liūto iltis ar galinius žibintus, kurie naktį primena ateivio akis. Tai vienas stilingiausių ir labiausiai vykusių naujų automobilių dizainų, dėl kurio jį akimis palydi net ir tie, kurie didžiuojasi vairuodami Bayerische Motoren Werke sukurtą techniką. Jis nėra panašus nei į vieną iki šiol matytą automobilį, net ir turėdamas porą dizaino elementų, kuriuos „Peugeot“ panaudojo „3008“ ar „508“ modeliuose. Tai yra labai geras pavyzdys ir įrodymas, jog automobilių kompanijos gali turėti užtektinai drąsos ir noro sukurti mašiną, kuri nėra vien tik greitų ir CTRL+C ir CTRL+V komandų rezultatas. Tiesą sakant, pažvelgus į „Peugeot 208“ norisi iškelti retorinį klausimą – „Ką po velnių veikia „Volkswagen“ ar kitų markių dizaineriai?“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line


Šalia santūria poza stovintis „Renault Clio“ yra visiška priešingybė. Vietoje aštrių, grubių formų gaunate išlaižytų ir nuosaikesnių bruožų automobilį. Jis nesistengia kiekvieno praeivio priblokšti ar nustebinti. Jis nespinduliuoja milžinišku dizainerių ego ir nesistengia būt dėmesio centre – atvirkščiai. Tam tikrais aspektais jis atlieka tą pačią funkciją kaip ir „Volkswagen Polo“ – tai nėra šlykštus, atbaidantis automobilis, anaiptol. Jį netgi galima pavadinti netgi gražiu, o su „R.S. Line“ kėbulo apdaila – stilingu, bet jis nėra toks įsimintinas kaip kad „Peugeot 208“. Vis dėlto, saugiai sužaista „Renault“ dizainerių partija turėtų suteikti nemažai naudos ilgalaikėje perspektyvoje, kuomet ši „Clio“ karta pateks į naudotų automobilių rinką, kurioje netrūks dizaino tendencijomis padabintų alternatyvų, atrodančių lyg 40-metė fyfa, bandanti pritapti 12-okų vakarėlyje.












































Vertinimo kriterijus Renault Clio TCe 130 RS-Line Peugeot 208 PureTech 130 GT-Line
Išskirtinumo faktorius 7 balai 9 balai
Interjero dizainas 8 balai 9 balai
Eksterjero dizainas 7 balai 9 balai
Ilgis (mm) 4050 4055
Plotis (mm) 1798 1745
Aukštis (mm) 1440 1430
Ratų bazės ilgis (mm) 2583 2540

REKLAMA

INTERJERAS


Mažas automobilis – taburetė. Didelis automobilis – patogi sofa. Taip daugelis galėtų apibūdinti skirtumus tarp mažo miesto hečbeko ir, tarkim, vidutinės klasės sedano. Juk esant galimybei daugelis pasirinktų penkerių metų senumo „Volkswagen Passat“, o ne naujutėlį „Volkswagen Polo“, ar ne? Ir tiesą sakant, daugelį metų tai buvo tiesa, nes kokybine ir interjero jaukumo prasme „Supermini“ klasės mažyliai labai stipriai atsilikdavo nuo didesnių ir brangesnių ratuočių. Vis dėlto, pastarųjų penkerių metų tendencija aiškiai rodo, jog gamintojai yra linkę mažiems automobiliams suteikti truputėlį daugiau malonių ir džiuginančių savybių, o ne tik kavamalės variklį ir taburetę vietoj normalios sėdynės, tad ką šioje srityje gali pasiūlyti „Renault“ ir „Peugeot“?
Vairuotojams ir keleiviams skirtos erdvės praėjusios „Renault Clio“ ir „Peugeot 208“ kartose buvo ypatingai stipriai kritikuotos ir tikrai ne veltui, bet iki kaulų smegenų įsisenėjusį pigumą buvo galima pateisinti itin maža kaina. Naujas automobilis už mažą kainą, ko dar jūs norite?

REKLAMA

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line


Abiejų bendrovių inžinieriai, panašu, į daugelio išsakytą kritiką sureagavo žaibiškai. Ypatingai „Renault“, kuri šioje porelėje pasižymi didžiausią įspūdį keliančiu kokybiniu šuoliu. Ne visuomet pasitikėjimo keliančią surinkimo kokybę pakeitė asociacijos su „Volkswagen“. Ir tai nėra vienintelė sritis, kurioje „Clio“ kelia asociacijas su „Volkswagen“.
Prietaisų išdėstymas, ergonomika ir vairuotojo pozicija yra verta tik pačių aukščiausių balų. Santūrumas, vėlgi, panašu buvo ta kryptis, kurios „Renault“ stengėsi laikytis ir neprašovė. Išskyrus skaitmeninį prietaisų skydelį ar naujos kartos multimedijos sistemą, „Renault Clio“ suteikia truputėlį senamadiško, bet absoliučiai jokio streso nekeliančio interjero jausmą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line


Tuo tarpu „Peugeot“, eilinį kartą, puikiai išnaudoja išsišokėlio kortą, kuri mums yra netgi labai priimtina, nes tokie automobiliai kaip „Peugeot 208“ privalo būti įdomus, jaunatviški, sugebantys patraukti dėmesį ir išsiskirti. Būtent tokius žodžius norisi naudoti siekiant apibūdinti būseną sėdint už „Peugeot 208“ vairo.

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line


„Peugeot“ taip pat akivaizdžiai sieks perauklėti kiekvieną vairuotoją, kuri iki šiol yra pratęs į prietaisų skydelį žiūrėti pro vairą. Tuo tarpu patogią poziciją už „Peugeot“ vairo atrasite tik vairo poziciją užfiksavę taip, jog į prietaisų skydelį žiūrėtume ne pro, o virš vairo. Tai labai neįprasta, bet sumani koncepcija, kuri tikrai nepatiks labai aukštiems vairuotojams, nes mažytis vairas didžiuliuose delnuose atrodys kaip pusrytinis riestainis meškos letenose.
„Peugeot“ siūlo dar vieną sprendimą, prie kurio reikės tikrai priprasti – tai multimedijos ir svarbiausių prietaisų valdymas. „Renault“ susiprato, jog, pavyzdžiui, oro kondicionavimo sistemos valdymą reikia palikti greitai ir intuityviai valdomiems ratukams. Su „Peugeot“ tas pačias funkcijas turėsite reguliuoti minkydami ekraną, o tai blaško. Netgi labai blaško. Žinoma, galite oro kondicionieriaus veikimo parametrus nustatyti į „Auto“ režimą ir nesukti dėl to galvos, bet net ir tai nėra išeitis. Ypač, kai iš dangaus pila kaip iš kiauro kibiro, o „Auto“ režimas nesusitvarko su rasojančiais langais.

REKLAMA

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line


Mūsų dėmesį blaškė ir naujoviškas, dar niekur nepanaudotas trimatis prietaisų skydelis, kuris daugelį privertė ištarti vieną ir tą pačią frazę – vau, bet vietoj naujoviško sprendimo mes mieliau pasirinktume sklandžiai veikiančią grafinę sąsają prietaisų skydelyje. Kiekvienas bandymas pakeisti prietaisų skydelio išvaizdą ar bet kurį kitą parametrą buvo palydimas strigimais, kurie 2020-aisiais tiesiog nėra priimtini, bet tai, ko gero, yra programinės įrangos, o ne automobilyje esančių fizinių komponentų problema. Visgi, tai – mažytės smulkmenos. „Peugeot“ akivaizdžiai siekia save atskirti nuo kitų, masėms skirtų analogų ir bando pateikti naujovišką interjero architektūrą, kuri pirmuosius kartus kelia dviprasmiškas mintis, ypač persėdus iš vienas, du, trys, aš žinau, kaip viskas veikia „Renault Clio“, bet tai turėtume laikyti privalumu. Bet koks netradicinis sprendimas šiais laikais yra pakankamai retas reiškinys, tad jeigu dėl originalumo reikės susitaikyti su prastesne ergonomika ar sklandžiai neveikiančia prietaisų skydelio grafine sąsaja – tą ir padarysime.



























































Vertinimo kriterijus Renault Clio TCe 130 RS-Line Peugeot 208 PureTech 130 GT-Line
Interjero erdvė 7 balai 6 balai
Interjero apdailos medžiagos 7 balai 6 balai
Surinkimo kokybė 8 balai 8 balai
Ergonomika 8 balai 6 balai
Matomumas 7 balai 7 balai
Prietaisų skydelio informatyvumas 8 balai 8 balai
Daiktams skirtų dėtuvių kiekis ir funkcionalumas 8 balai 7 balai
Multimedijos sistema 8 balai 6 balai
Technologijų ir pagalbinių sistemų veikimas 8 balai 8 balai
Bagažinės tūris (l) 391 311

REKLAMA

DINAMIKA


Trečiasis raundas. Itin svarbus raundas, į kurį „Peugeot 208“ ir „Renault Clio“ įžengia demonstruodami bent truputėlį panašią filosofiją. Pagaliau. Mėlynais žandais nuspalvinti prancūziški hečbekai į mūsų testą pateko turėdami mažo tūrio, 130 arklio galių išvystančius benzininius motorus, kurie iš gamyklos išrieda turėdami išskirtinai automatines pavarų dėžes. Lygios jėgos? Ne visai.
„Peugeot“ į „208“ montuoja tik trijų cilindrų benzininius agregatus, kurių pajėgumo kreivė yra pakankamai plati, tačiau į mūsiškį bandomąjį triušį buvo įgrūstas 1,2 litro, 130 arklio galių ir 230 Nm sukimo momentą gebantis išvystyti motoriukas. Didžiausias sukimo momentas, mūsų džiaugsmui, į akceleratorių pradeda stuksenti ties 1750 aps/min. padala, o sparčiai įsikarščiavusį variklį suvaldyti padeda visuose „Peugeot“ modeliuose naudojama 8 laipsnių „Aisin“ transmisija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line


„Renault“ tuo tarpu panašias technines charakteristikas išvysto į pagalbą pasitelkusi truputėlį kitokius metodus. Visų pirma, „Renault“ motoras turi ne tris, o keturis cilindrus, o jo tūris yra čiut čiut didesnis – 1,3 litro. „Clio“ variklis taip pat išvysto 10 Nm daugiau ties 2000 sūkių riba. Ir galiausiai – ši „Clio“ versija naudoja 7 laipsnių, „Getrag“ inžinierių sukurtą, dvigubą sankabą turinčią pavarų dėžę. Tad kaip matote, techninės charakteristikos panašios, bet įrankiai, kurie leidžia pasiekti galutinį tikslą – absoliučiai skirtingi.
Skirtingos receptūros, kaip ir tikėjotės, automobiliams suteikia skirtingas dinamines savybes. Didesnį sukimo momentą platesniame sūkių diapazone išvystantis variklis, turintis pavilkti lengvesnį automobilį turėtų demonstruoti geresnes dinamines savybes ir mažesnį apetitą kurui... Vadovaujantis šiais kriterijais, „Peugeot 208“ turėtų būti dinamiškai pranašesnis už „Renault Clio“, ar ne? Tiesą sakant – ne.

REKLAMA

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line


Didesnį ir labiau juntamą sprogstamąjį užtaisą siūlo papildomą cilindrą turintis „Clio“. Šiame automobilyje sumontuotas variklis veikia sklandžiau, sugeba įtikinamiau užmaskuoti turbinos vėlavimą, o ir pavarų dėžė daugelyje situacijų sugeba lengviau patenkinti akceleracijos ištroškusio vairuotojo poreikius, kurie tokiame mažame automobilyje atsiranda ypatingai dažnai. Net ir nuolatinėse ir varginančiose kelionėse nuo vienos sankryžos iki kitos, „Clio“ sumontuota dėžė veikia sklandžiau ir išvengia grubių trukčiojimų, kurių „Peugeot“ naudojamas agregatas negali nuslėpti. Ypač sumažinus greitį iki maždaug 10 km/val. ir atleidus stabdžių pedalą – automobilis tiesiog šokteli į priekį. Kodėl ir kokiu tikslu? Sunku suprasti.
Apskritai – automatinė dėžė „Peugeot“ modelyje yra silpniausias atributas, kuris tempia į dugną labai smagų ir žvalų benzininį variklį. Susidaro įspūdis, jog „Aisin“ agregatas ir ją valdantis algoritmas yra kaip medinės klumpės atletui, bandančiam kuo greičiau įveikti 100 ar 200 metrų distanciją.



























































Vertinimo kriterijus Renault Clio TCe 130 RS-Line Peugeot 208 PureTech 130 GT-Line
0 - 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas) 9 / 8,8 8,7 / 8,9
60 - 100 km/val. („Auto“ režimu) 4,7 5,2
80 - 120 km/val. („Auto“ režimu) 6,2 6,8
Variklio išvystoma galia 130 AG 130 AG
Didžiausias sukimo momentas 240 Nm 230 Nm
Maksimalus greitis 200 km/val. 208 km/val.
Degalų sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje) 7,8 / 5,2 / 6,5 8,1 / 5,3 / 6,6
Degalų bako talpa 42 litrai 44 litrai
Taršos emisijos klasė Euro 6 Euro 6
Su pilnu baku nuvažiuosite ~ 650 kilometrų ~ 650 kilometrų

REKLAMA

VALDYMAS


Sulaužytoms ir nelygioms, gulinčių policininkų perpildytoms miestų gatvėms sukurti „Peugeot 208“ ir „Renault Clio“, teoriškai, turėtų pasiūlyti tai ko trokšta daugelis – komfortą. Patogias sėdynės užpakaliui, vienu pirštu sukiojamą vairą ir garsą izoliaciją, kuri sugertų pro šalį važiuojančio autobuso gaudesį.
Atsižvelgiant į šiuos tris pagrindinius kriterijus, „Renault Clio“ yra tas, kuris šią kovą laimėtų net be didesnių pastangų. Ne dėl to, jog „Peugeot“ į „208“ sumontavo taburetę – taip tikrai nėra, „208“ turi ypatingai patogius, prancūziškai malonius krėslus. Pagrindinė „208“ problema – pernelyg standi galinė pakaba, kuri skaičiuoja kiekvieną įmanomą nelygumą, o rimtesnės duobės ar aštrūs sujungimai palydimi nelabai maloniu kratymusi. „Peugeot“, kuris rieda kiečiau negu vokiečiai? Kažkas neįtikėtino ir sunkiai suvokiamo.

REKLAMA
REKLAMA

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line


Vis dėlto, kartu su kietasprandiška pakaba gaunate šiokį tokį privalumą. Miklumą ir apsukrumą ten, kur jo reikia labiausiai – miesto gatvių raizgalynėse. Mažytis vairas suteikia įspūdį, jog vairuojate ypatingai mažą automobilį, o greitas, bet automobilio pulso neleidžiantis užčiuopti vairo mechanizmas leidžia su automobiliu smagiai nardyti iš vienos siauros gatvės į kitą, tad galite tik įsivaizduoti, ką galima nuveikti prekybos centro aikštelėje ar atradus vingiuotesnį užmiesčio kelią.
„Renault Clio“ yra visiška „Peugeot 208“ priešingybė. Jis tas pačias atkarpas įveikia ypatingai paklusniai, lyg būtų aukštesnės klasės automobilis. Bent jau mūsų  bandytoji „R.S. Line“ sugeba kiekvieną nelygumą nuslopinti, lyg bandytų atkartoti „Volkswagen Golf“ judesius. Tą patį galima pasakyti ir apie automobilio suteikiamą komforto pojūtį važiuojant didesniu greičiu, užmiestyje ar riedant tipiniu lietuvišku vieškeliu. Net ir nusprendus pasinaudoti beviltiškai atrodančiu „Sport“ važiavimo režimu „Clio“ nenuvilia, o tvirtai išlaiko savo poziciją ant kelio ir ... tiesiog važiuoja. Visai kaip „Volkswagen Golf“.







































Vertinimo kriterijus Renault Clio TCe 130 RS-Line Peugeot 208 PureTech 130 GT-Line
Pakabos suteikiamas komfortas 8 balai 6 balai
Stabilumas posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu 8 balai 8 balai
Manevringumas 8 balai 9 balai
Stabdžių sistemos efektyvumas 8 balai 8 balai
Garso izoliacija 8 balai 7 balai
Padangų išmatavimai bandytame modelyje 205/45 R17 205/45 R17

REKLAMA

EKSPLOATACIJA


Kaina. Be abejonės, vienas pagrindinių kriterijų perkant bet kokį automobilį, tačiau šių hečbekų pirkėjai kainai yra ypatingai jautrūs, tad neteisingai pasirinkta kainodaros strategija gali padėti išpopuliarinti arba pražudyti tam tikrą modelį.
„Peugeot 208“ tikrai nėra pats pigiausias šios klasės automobilis, ypač jeigu norėsite tokio, kurį matėte šiose nuotraukose: su galingiausiu benzininiu varikliu, „GT-Line“ komplektacija ir keliais priedais, šis prancūziokas kainuos 24 490 eurų. Daugoka? Tik ne tada, jeigu svarstote apie automobilį, kuris būtų varomas elektra – pridėję dar maždaug 4000 eurų (už 28 900 eurų) galėsite įsigyti elektrinę „Peugeot 208“ versiją.

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line


Tuo tarpu „Renault Clio“ yra visiškai kitoje kainų lygoje. Lietuvoje naujos kartos „Clio“ kainuoja nuo 10 987 eurų („Peugeot“ – nuo 12 900 eurų), tačiau ar kas nors nori įsigyti bazinę modelio versiją? Tikrai ne.
Jūsų nuostabai, visiems gyvenimo atvejams tinkamas „Renault Clio“ gali kainuoti TIK 14 726 eurus. Už šią, pakankamai mažą sumą, gausite 100 arklio galių benzininį variklį bei keletą naudingų privalumų: šildomas sėdynes, LED priekinius žibintus (ne dienos šviesų, o pilnaverčius LED žibintus), oro kondicionierių, multimedijos sistemą su „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ palaikymu, 16 colių lengvojo lydinio ratlankius bei automatinę greičio palaikymo sistemą. Kone idealiai racionalių vairuotojų poreikius atitinkanti mašinėlė.
Tuo tarpu mūsų bandytasis modelis buvo gerokai šauniau sukomplektuotas ir patiks tiems, kam norisi visuomet turėti geriausią telefoną, geriausius sportbačius ir vairuoti geriausios komplektacijos automobilį. „RS-Line“ būtent toks ir yra – geriausia versija „Clio“ modelių gamoje, kuri kainuoja vos 18 495 eurus, o mūsų bandyta – šiek tiek daugiau nei 20 tūkst. eurų.












































Vertinimo kriterijus Renault Clio TCe 130 RS-Line Peugeot 208 PureTech 130 GT-Line
Pigiausio modelio kaina 10 987 eurai 12 900 eurų
Bandyto modelio kaina 20 033 eurai 24 490 eurų
Papildomos įrangos pasirinkimas ir kaina 8 balai 7 balai
Standartinė garantija 5 metų / 100 000 5 metų / 100 000
Planinių aptarnavimų dažnumas Kas 30 tūkst. kilometrų Kas 15 tūkst. kilometrų
Išlaidos planiniams aptarnavimams nuvažiavus 90 000 kilometrų  1228 eurai  1885 eurai
Atstovybių tinklas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Alytuje Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje

REKLAMA

Peugeot 208 GT-Line ir Renault Clio RS-Line
Vairuotojų palankumo trokštantys „Peugeot 208“ ir „Renault Clio“ priklauso automobilių klasei, kurioje konkurencija ypatingai aštri. Be to, būtent kompaktiški hečbekai yra vienas iš tų žanrų, kurį prancūzai labai mėgsta, tad turėtumėte patys suprasti kokią didžiulę reikšmę ši automobilių klasė turi „Peugeot“ ir „Renault“ kompanijoms.
Įprastai, sulig nauju modeliu į priekį sugeba įsiveržti tai vienas, tai kitas automobilių gamintojas. Pavyzdžiui, jeigu „Volkswagen“ sukuria ypatingai šaunų modelį, praktiškai visi gamintojai seka tomis pačiomis pėdomis ir stengiasi tai atkartoti. Tik ne šį kartą.
„Peugeot“ ir „Renault“ nusprendė, jog jiems atsibodo kurti „Volkswagen Polo“ kopijas ir kompaktišką hečbeką sukūrė vadovaudamiesi savo skirtingomis receptūromis ir, ačiū dievui, jie tikrai neprašovė, o pataikė tiesiai į dešimtuką.
Dabar ši porelė yra vienu arba dviem laipteliais aukščiau už bet kurį savo konkurentą visose įmanomose srityse ir tai turėtų priversti sunerimti pralaimėjimų nemėgstančios „Volkswagen“ grupės atstovus, tad jeigu šiuo metu reikėtų sudaryti geriausių „Supermini“ klasės automobilių trejetuką, mes net nedvejoję pirmąją vietą skirtume ne vienam, bet dviems modeliams: „Renault Clio“ ir „Peugeot 208“.
„Renault Clio“ yra bene geriausia „Volkswagen Polo“ alternatyva: solidžiai atrodantis, kokybiškai ir tvirtai suręstas bei leidžia įveikti didžiulius atstumus nesiskundžiant savo keleiviui ar draugams per „Instagramą“. Tuo tarpu „Peugeot 208“ yra visų, absoliučiai visų šios klasės automobilių priešingybė. Gerąja prasme.
Jis siūlo visas pamatines savybes, kurios rūpės tiems, kas ieško pigiai eksploatuojamo, išvaizdaus ir ekonomiško automobilio, tačiau paaukojus truputėlį daugiau europietiškų kupiūrų,„Peugeot 208“ tampa savotišku aksesuaru, pareiškimu aplinkiniams, jog nenorite susilieti su minia. Tai lyg jaunatviškas maksimalizmas su keturiais ratais. Toks, koks ir turi būti mažas automobilis.

REKLAMA

Peugeot 208 GT-Line


MUMS PATIKO



  • Fantastiškas dizainas. Tiek išorės, tiek vidaus

  • Patogios sėdynės

  • Mažytis vairas sukuria įspūdį, jog vairuojate kartingą

  • Gausi komforto įranga

  • Trijų cilindrų variklio skleidžiamas garsas


MUMS NEPATIKO



  • Pakaba galėtų būti mažumėlę minkštesnė

  • Erdvė ant galinių sėdynių

  • Su trukdžiais veikiantis skaitmeninis prietaisų skydelis

  • Dėmesį blaškantis multimedijos valdymas

  • Bagažinės tūris galėtų būti didesnis

  • Galinio vaizdo kameros raiškos norėtųsi aukštesnės

  • Garso izoliacija pasiekus 110 km/val. greitį



Renault Clio RS-Line


MUMS PATIKO



  • Puikų įspūdį keliančios apdailos medžiagos

  • Komforto lygis važiuojant dideliu greičiu

  • Ekonomiškas ir dinamiškas benzininis variklis

  • „Bose“ garso sistema

  • Pavyzdinis kainos ir komforto įrangos santykis

  • Žiauriai greitai įšylančios šildomos sėdynės


MUMS NEPATIKO



  • Jautriai veikianti eismo juostos palaikymo sistema

  • Bagažinės pakrovimo anga per aukšta

  • Nepatogioje vietoje sumontuotas bagažinės atidarymo mygtukas

  • Prastas galinis matomumas

  • Jokios įtakos galutiniam rezultatui neturintys važiavimo režimai


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų