Bandymų trasa

„Peugeot 508 SW“ testas: Prancūziška universalo interpretacija

„Peugeot“ ir vidutinės klasės automobiliai – du labai sunkiai atsiejami poliai. Prancūzijos gamintojas vidutinės klasės ratuočius pradėjo gaminti gerokai anksčiau negu „Volkswagen“ sukonstravo pirmąją „Golf“ kartą, o „BMW“ inžinieriai dar tik pradėjo darbuotis prie kompaniją išgelbėjusio „2002“.

Akivaizdu, jog vidutinės klasės automobiliai „Peugeot“ kompanijai buvo labai svarbūs: nuo Enzo Ferrari sužavėjusio „Peugeot 404“, klasikinės komponuotės „505“ iki daugybę apdovanojimų pelniusių „405“ ar „406“.

Nepaisant spalvingos ir turtingos istorijos, automobilių gamintoja iš Prancūzijos pastaruosius 15 metų negalėjo pasigirti turinti stiprų, išskirtinį ir konkurencingą vidutinės klasės atstovą, kuris galėtų patampyti už ūsų „Opel Insignia“, „Škoda Superb“ ar „Volkswagen Passat“. Taip, tą nuobodžią trijulę, kuri į bet kuriuos savo konkurentus žiūri iškėlę galvą ir nuo alaus putų blizgančiais ūsais.

Iš pagrindų atsinaujinantis gamintojas per praėjusius porą metų pristatė kelis fantastiškus modelius: itin stilingus ir praktiškus „3008“ bei „5008“, stebėtinai civilizuotą „Rifter“ ir kelionėms idealiai tinkantį „Traveller“. Dabar atėjo metas „Peugeot“ kompanijos duonai ir sviestui – vidutinei klasei, kuriai gamintojas nebuvo skyręs tiek dėmesio nuo naujo tūkstantmečio pradžios.

Peugeot 508 SW apžvalga

DIZAINAS

Verdiktas 4

Lietuviai – konservatyvų dizainą mėgstanti tauta. Tai – tiesiog akivaizdu. Užtenka pažvelgti į mūsų šalies automobilių parką, kuriame dominuoja solidumo įspūdį siekianti sukurti vokiška technika, tad kaip ir daugelis prancūziškų automobilių, taip ir šis „Peugeot 508“ buvo kuriamas tiems, kas nenori turėti to ką turi visi. Perdėtai brangių mokasinų, per trumpų džinsų ar technologiškai pažangiausio išmanaus telefono. Jeigu 7 iš 10 su didžiausiu malonumu nešios patrumpintus medžiaginius treningus ir juoksis iš Raimundo Šilansko medinių bajerių, tai „Peugeot 508 SW“ būtų absoliuti  anksčiau išvardintų individų priešingybė.

Ir už šį išskirtinumą reikėtų dėkoti „Peugeot“ dizaineriui – Gilles Vidaliui. Būtent jis gimtosios šalies motyvais grįstą dizaino kalbą pradėjo propaguoti dar 2010 metais. Būtent jo dėka pamatėme kardinalią prancūziškos markės vizualinę transformaciją, kuri turėjo prasidėti iškart po varlę kūdroje priminusio „407“, o ne tik dabar.

Peugeot 508 SW apžvalga

Nauja kryptimi pasukęs „Peugeot“ dizaino departamentas leido sukurti vieną gražiausių pastarojo dešimtmečio universalų. Sakykite ką norite, bet šiuo metu nesurasite nė vieno šios klasės automobilio, kuris paliktų tokį gerą įspūdį, priverstų gatvėje atsisukti, palydėti akimis ir į galvą įgrūsti daugelio vairuotojų tarpe labai retai naudojamą frazę – „Aš norėčiau įsigyti „Peugeot“. O tai yra milžiniškas komplimentas gamintojui, kuris, rodos, buvo paniręs į gilų depresijos liūną.

Nepaisant praktiškai identiškų dizaino elementų, variklių ar interjero detalių, „508“ sedanas buvo kuriamas vairuotojams, kurie prioritetą teikia stiliui ir išskirtinumui – tiems, kurie pirkdami automobilį nori ištarti „velniop tą vaikų vežimėlį!“

Būtent dėl šių priežasčių „508“ nebeatrodo kaip tradicinis sedanas, o turi kupė automobiliams būdingų bruožų: langai be rėmų, nuožulnią ir itin seksualiai atrodančią stogo liniją.

„Peugeot“ atstovai yra įsitikinę, jog „508“ sedanas nėra vienas iš tų, šeimoms naudoti tinkamų automobilių. Na, teoriškai, to daryti Jums niekas nedraudžia, bet tai būtų tiesiog nepatogu ir neracionalu, tad kol sedanas yra skirtas vienišiams, tai „508 SW“ yra skirtas šeimoms.

Peugeot 508 SW apžvalga

Universalai Europoje, nepaisant augančios „SUV“ automobilių paklausos, vis dar išlieka populiarūs. Praėjusiais metais Europoje vidutinės klasės automobilių segmento pardavimai siekė 1,4 mln. vienetų. Didžiąją, o tiksliau – vieną trečiąją šių pardavimų dalį sudarė universalai, todėl nenuostabu, jog „Peugeot“ inžinieriai kurdami praktiškesnę „508“ modelio versiją, iškart atliko kelis neesminius, tačiau didelės svarbos turėjusius pakeitimus. Universalas už sedaną tapo 28 milimetrais ilgesnis (51 milimetru trumpesnis už praėjusios kartos modelį) ir 17 milimetrų aukštesnis (36 milimetrais aukštesnis už praėjusios kartos modelį).

Šie „smulkūs“ pakeitimai inžinieriams leido pašalinti patį didžiausią „508“ sedano trūkumą – galvą lenkiančią interjero erdvės trūkumą sėdintiems ant galinių sėdynių. Jeigu į „508“ sedaną nedrįstumėte pasodinti 190 cm ūgio uošvio, atvykę su „508“ universalu ne tik atidarytumėte galines dureles, bet ir išgirstumėte ne vieną malonų komplimentą. Nors ir mažytis, bet akivaizdžiai juntamas skirtumas sukuria visiškai kitokį erdvės pojūtį. Tiek sėdint už vairo, tiek kiurksojant gale.

Vertinimo kriterijus Peugeot 508 SW GT PureTech 225
Išskirtinumo faktorius 9 balai
Interjero dizainas 9 balai
Eksterjero dizainas 9 balai
Ilgis (mm) 4778 mm
Plotis (mm) 1907 mm
Aukštis (mm) 1420 mm
Ratų bazės ilgis (mm) 2793 mm

INTERJERAS

Verdiktas 4

Daugelį metų itališkų, prancūziškų ar britiškų automobilių gamintojai sugebėdavo pasiūlyti tai, ko negalėdavo pasiūlyti, pavyzdžiui, vokiškų mašinų konstruktoriai – išskirtinį stilių. Retkarčiais jis keldavo susižavėjimą, retkarčiais makaulėje esančius saugiklius priversdavo perdegti, tačiau jie visuomet sugebėdavo palikti gilų prisiminimą.

Pastarąją frazę būtų galima panaudoti siekiant apibūdinti „Peugeot 508 SW“ interjerą. Tai nėra bandymas kopijuoti „Volkswagen“ ar bet kurį kitą gamintoją. Tai sumanių, bet ir keistų sprendimų kratinys, kuris kelia ir susižavėjimą ir pasibjaurėjimą. Na, ne pasibjaurėjimą, bet verčia užduoti klausimą – „Kodėl?“

Peugeot 508 SW apžvalga

Tad nuo ko pradėti? Pradėkime nuo gerų dalykų. Akivaizdu, jog „Peugeot“ siekė sukurti gerą pirmąjį įspūdį, kuris priverstų automobilio vidų fotografuoti, pasakoti bičiuliams ar netgi paskatintų praeivius sustoti ir užmesti akį į šio išsišokėlio svetainę.

Interjero architektūra nėra revoliucinė, nes langų valdymo mygtukai yra ten kur tikitės juos rasti. Posūkių, valytuvų valdymo instrumentai taip pat, tad kas jame sukuria tokį gerą įspūdį?

Visų pirma – interjero dizainas. Jame tūnančių elementų forma ir jame panaudotų interjero elementų kokybė. Ji tiesiog neturi nieko bendro su vidutine klase. Ji, švelniai tariant, priverčia raudonuoti iš gėdos 60 tūkst. kainuojančią C klasės „Mercedes-Benz“ ar „Jaguar XE“.

Peugeot 508 SW apžvalga

Jame, tiesiog malonu būti, nes tai ką matote prieš akis pateisina automobilio kainą. Ypač nuostabios, masažo funkciją turinčios sėdynės, kurių tiesiog nesinori išjungti.

Kadangi tai yra prancūziškas automobilis, jame netrūksta keistų sprendimų, kurie, regis, buvo priimti paskutinę minutę. Pavyzdžiui? Vieta, skirta išmaniajam telefonui, kuri labiau primena ne dėtuvę, o tunelį, esantį po pavarų perjungimo svirtimi.

Peugeot 508 SW apžvalga

Multimedijos valdymas, taip pat kelia įvairiausias emocijas. Ne dėl to, jog „Peugeot“ automobiliuose diegiama multimedija būtų prasta, o dėl to, jog jos valdymas yra šiek tiek komplikuotas ir skatinantis ja naudotis, kai automobilis stovi. Ne dėl to, jog gamintojas yra įdiegęs funkciją, kuri neleidžia to daryti, bet dėl to, jog ja naudotis vairuojant tiesiog nėra labai patogu ar intuityvu. Analogiškame „Volkswagen Passat“ daugelį funkcijų gali atlikti nenukreipiant akių nuo kelio, tuo tarpu šiame „Peugeot“ taip pat elgtis nepavyks.

Vis dėlto, tai nėra tie veiksniai, dėl kurių norėtųsi „Peugeot 508“ kandidatūrą išmesti iš dominančių automobilių sąrašo.

Vertinimo kriterijus Peugeot 508 SW GT PureTech 225
Interjero erdvė 7 balai
Interjero apdailos medžiagos 8 balai
Surinkimo kokybė 8 balai
Ergonomika 8 balai
Matomumas 8 balai
Prietaisų skydelio informatyvumas 9 balai
Daiktams skirtų dėtuvių kiekis ir funkcionalumas 7 balai
Multimedijos sistema 7 balai
Technologijų ir pagalbinių sistemų veikimas 8 balai
Bagažinės tūris (l) 530 / 1780

DINAMIKA

Verdiktas 3.5

Vokiškų automobilių gamintojų daugelį yra pripratinę prie pakankamai elementarios filosofijos. Didelis tūris – daug galios = gerai. Mažas tūris – mažai galios = blogai, tačiau tai tik įrodo vieną faktą. Žmonės yra tiesiog linkę pasirinkti skaičių, kurio reikšmė yra didesnė.

Kadangi „Peugeot“ yra automobilių gamintojas iš Prancūzijos, šios bendrovės požiūris į variklių gamą yra kone geriausias griežtų taršos emisijų atspindys. Nei viename „Peugeot“ modelyje nerasite 6 cilindrų variklių arba benzininio variklio, kurio tūris viršija 2 litrus, nes nepriklausomai nuo modelio, galingiausio benzininio motoro tūris siekia vos 1,6 litro.

Peugeot 508 SW apžvalga

Mes net neabejojame, jog tai jums gali nepatikti, bet šį „Peugeot“ sprendimą galima pagrįsti dėl vienos elementarios priežasties. Daugelyje Europos šalių galiojanti tvarka skatina pirkti automobilius, kuriuose esantys varikliai į aplinką išmeta mažiau teršalų. Tad tiesiog pasižiūrėkime į faktus.

225 arklio galias išvystantis variklis išmeta 122 g/km CO2, o 190 AG galingumo „Škoda“ 2 litrų motoras – 141 g/km CO2. Pavyzdžiui, „Prancūzijoje, „Peugeot 508“ vairuotojas turėtų sumokėti 250 eurų siekiantį taršos mokestį, o „Škoda“ vairuotojas – 1901 euro mokestį. Pajutote skirtumą, ar ne? Ir tai tėra vienintelis pavyzdys. Kitose Europos Sąjungos šalyse galioja panašios taisyklės, tad „Peugeot“ sprendimas nebesiūlyti šelmiškai galingų 4 ar 6 cilindrų benzininių variklių pradeda atrodyti racionaliai, kai pagalvojate kodėl prancūzai vadovaujasi kitais prioritetais.

Tad ką šis mažylis gali pasiūlyti? Teoriškai – nemažai. Keturių cilindrų variklis išvysto 225 arklio galias esant 5500 aps/min. ir 300 Nm sukimo momentą ties 1900 aps/min. padala. Taip, tai tikrai nėra patys įspūdingiausi parametrai, tad iškart turėtumėte susitaikyti su vienu faktu, jog jis nepadės uždominuoti kito eismo dalyvio, bet… Jis suteikia kitokį malonumo pojūtį.

Palyginus su kitais panašumo galingumo benzininiais varikliais, šiame „Peugeot“ įgrūstas motoras veikia pašnibždomis ir sugeba automobiliui suteikti lengvumo įspūdį. Atsižvelgiant, jog automobilis sveria daugiau nei 1400 kilogramų ir mūvi sunkius 19 colių ratlankius, mažutėlis variklis turi užtektinai pajėgumų jį išjudinti iš vietos ar siekiant ką nors aplenkti.

Sklandžiai, bet ne griausmingai, veikiančiam varikliui „Peugeot“ į kompaniją įsūdė „Aisin“ 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė, kuri, tiesą sakant, labai puikiai talkina lengvabūdiškam ir skubėti neskatinančiam automobilio charakteriui.

Peugeot 508 SW apžvalga

Jeigu pečius išrietęs „Peugeot 208“ skatina elgtis impulsyviai, tai su „508“ norisi elgtis priešingai. Švelniai, tiksliai ir nesiekiant priversti priekinius ratus išslysti iš posūkio, o tai – šiek tiek keista, nes automobilio pakabos galimybės yra gerokai didesnės negu variklio siūloma dinamika. Galbūt šią problemą pavyktų išspręsti užsisakius modelį su hibridine pavara? Galbūt.

Tolygi ir pasišiaušti plaukų neverčianti akceleracija yra ne tik šio „Peugeot“, bet visų prancūziškų automobilių gamintojų išskirtinumas, nes tokio paties galingumo benzininis variklis „Renault Talisman“ modelyje kelia labai panašias emocijas, kai „Škoda Superb“ arba „Volkswagen Passat“ automobiliuose randami 2 litrų benzininiai motorai siūlo mažyti, bet širdį džiuginantį sprogstamąjį užtaisą, tad galutinį nuosprendį reikėtų skirti tik atsižvelgus į konkretaus vairuotojo poreikius.

Vertinimo kriterijus Peugeot 508 SW GT PureTech 225
0 – 100 km/val. (gamintojo/mūsų užfiksuotas laikas) 7,3 sekundės / 7,5 sekundės
60 – 100 km/val. („Auto“ režimu) 4 sekundės
80 – 120 km/val. („Auto“ režimu) 5 sekundės
Variklio išvystoma galia 225 AG esant 5500 aps/min.
Didžiausias sukimo momentas 300 Nm esant 1900 aps/min.
Maksimalus greitis 248 km/val.
Degalų sąnaudos testo metu (mieste/užmiestyje/greitkelyje) 10,7 / 6,2 / 7,5
Degalų bako talpa 62 litrai
Taršos emisijos klasė Euro 6D
Su pilnu baku nuvažiuosite ~ 750 kilometrų

VALDYMAS

Verdiktas 3.5

Vairavimo malonumas – sąvoka, kurią kiekvienas iš mūsų suprantame skirtingai. Vis dėlto, vairavimo smagumas, vairo mechanizmo tikslumas ir stabilumas važiuojant didesniu greičiu bei sugebėjimas nepriekaištingai keisti važiavimo trajektoriją yra tai, dėl ko galima įsimylėti net ir keletą reikšmingų trūkumų turinčią mašiną.

„Peugeot 508 SW“ bendrame, pilkų universalų, kontekste atrodo kaip atvykėlis iš kitos planetos. Pavyzdžiui, „Škoda Superb“ keliu rieda stabiliai, bet neįsimintinai. Tą patį galima pasakyti ir apie „Volkswagen Passat“ ar „Opel Insignia“. Tuo tarpu „Peugeot 508 SW“ bando įsisprausti kažkur tarp „Audi A4“ ir „Renault Talisman“.

Peugeot 508 SW apžvalga

Visų pirma, automobilis sugeba sukurti sportiškumo įspūdį. Tokį įspūdį suteikia ne tik „508“ eksterjero dizainas ar gerokai žemesnė vairuotojo pozicija, į kurią reikia įkristi, o ne įlipti. Sportiškumo įspūdį sukuria ir netradicinis, bet labai patogus, Kaziuko mugėje nusipirkto riestainio dydžio vairas bei standesnė pakabos konfigūracija, kurios darbą būtų galima įvertinti dvejopai.

Mūvėdamas itin gražius 19 colių skersmens ratlankius ir žemo profilio padangas bei riedėdamas nedideliu greičiu, automobilio pakaba bando nuslopinti grubaus ar duobėto paviršiaus sukeliamą diskomfortą, bet parodykite kitą šios klasės automobilį, kuris dėvėdamas 19 colių skersmens ratlankius šimtą kartų lopytą didmiesčio gatvę įveiktų, lyg slystų per sviestą? Šioje klasėje toks automobilis yra tik vienas – „Renault Talisman“ su „Initiale Paris“ įrangos lygiu.

Peugeot 508 SW apžvalga

Jeigu siekiate pasitenkinti prancūzišku komfortu, iškart atsisakykite 19 colių skersmens ratlankių, o vietoje jų užmaukite ne tokius išvaizdžius 17 ar 18 colių analogus su gerokai aukštesne padanga, kuri turės užtektinai „mėsos“ suvalgyti tai ką pasiūlys Lietuvos keliai.

O kaip gi – sportiškumas? Kaip žinote, standžios spyruoklės ir amortizatoriai į automobilius montuojami tam, jog džiugintų tą vairuotoją, kuris vertina stabilumą, įvairiausiose situacijose. Nesvarbu ar tai būtų vaizdingas kelias palei Nemuną ar siekis kuo greičiau įveikti 200 kilometrų atkarpą.

Peugeot 508 SW apžvalga

Su šiomis užduotimis „Peugeot“ susitvarko gerai, netgi pagirtinai. Perkopus 60 km/val. padalą, tuomet susidaro įspūdis, jog pakabos dalys bei pakankamai didelio skersmens ratlankiai sugeba nugludinti aštrius kampus ir leidžia tiesiog skristi. Būtent – skristi, ir tai jis daro labai gerai. Net tik prancūziškų automobilių standartais, o vokiškų automobilių standartais.

Skirtumas tik tas, jog už analogišką „Audi A4“ prancūziškas universalas akivaizdžiai yra vikresnis, manevringesnis ir šiek tiek paklusnesnis, kai Jūsų sėdimoji reikalauja greičiausio maršruto namo.

Vertinimo kriterijus Peugeot 508 GT PureTech 225
Pakabos suteikiamas komfortas 7 balai
Stabilumas posūkiuose ir važiuojant didesniu greičiu 8 balai
Manevringumas 8 balai
Stabdžių sistemos efektyvumas 8 balai
Triukšmo lygis 7 balai
Padangų išmatavimai bandytame modelyje 235/40 R19

EKSPLOATACIJA

Verdiktas 4

Visuotinis technologinis progresas, panašu, labai gerai atsispindi kiekvieno naujutėlio automobilio kainoraštyje. Norite paprastumo? Žvalgykitės į „Dacia“ ar „Fiat“ pusę, bet jeigu norite pajusti modernaus automobilio dvasią, tuomet būkite malonūs už tai sumokėti.

Kaip ir daugelis „Peugeot 508 SW“ konkurentų, taip ir šis prancūziokas priklauso dviems automobilių tipams: įperkamo ir brangaus.

Tiesiog pažvelkime į porą pavyzdžių. Pigiausias „508 SW“ universalas Lietuvoje kainuoja nuo 27 700 eurų – labai neblogai, nes už šią sumą gaunate 180 AG benzininį motorą, automatinę pavarų dėžę, šūsnį saugumo sistemų, galinius atstumo daviklius, šildomas sėdynes ir netgi dviejų zonų klimato kontrolę.

Peugeot 508 SW Active

Tuo tarpu mūsų bandytasis egzempliorius, tas, apie kurį svajojame visi, buvo įkainotas 45 900 eurų suma. Daugokai? Daugokai, bet tik iš pradžių, nes už šią sumą gaunate viską. Literaliai. Vienintelę varnelę, kurią norėsite pažymėti bus ties pratęsta automobilio garantija iki 6 metų arba 200 000 kilometrų.

Peugeot 508 SW apžvalga

Vis dėlto, didžiausią pyktį kelia ne automobilio kaina, kurią galima pateisinti įvairiausiais būdais. Didžiausią pyktį kelia faktas, jog 225 arklio galias išvystantis motoras siūlomas tik su „GT“ įrangos lygiu, dėl kurio „Peugeot 508 SW PureTech 225“ versijos kaina startuoja nuo 39 900 eurų.

Šis sprendimas mus glumina, nes galingiausias dyzelis galimas ne tik su „GT“, bet ir su kuklesniais „GT-Line“ bei „Allure“ įrangos lygiais. Daug kas su mielu noru susitaikytu su mažesniu komforto įrangos sąrašu už galimybę turėti labai sklandžiai veikiantį, 225 arklio galias išvystantį variklį. Jeigu „Volkswagen“ grupė siūlo tokią kombinaciją, kodėl to negali padaryti „Peugeot“?

Vertinimo kriterijus Peugeot 508 SW GT PureTech 225
Pigiausio modelio kaina 27 700 eurų
Bandyto modelio kaina 45 900 eurų
Papildomas įrangos pasirinkimas ir kaina 8 balai
Standartinė garantija 5 metų / 100 000 kilometrų
Išlaidos planiniams aptarnavimams 100 000 km 629 eurai
Prognozuojama išliekamoji vertė po 5 metų, nuvažiavus 100 000 km 32%
Atstovybių tinklas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje

Antros kartos Peugeot 508 SW GT universalas

Retkarčiais, bet tik retkarčiais, ne keliems, bet daugumai įperkami automobiliai gali būti įdomūs ir tiesiogine žodžio prasme – išskirtiniai. Būtent toks ir yra „Peugeot 508 SW“ – išskirtinis. Tiek dėl gerų, tiek dėl blogų savybių. 

Verdiktas 4

Baimė susimauti – štai ko bijo kiekvienas automobilių gamintojas. Būtent dėl šios priežasties matome tiek mažai įdomių, netradicinių eksperimentų ir labai daug automobilių, kurie, lyg ir, skirtingi, bet tuo pačiu labai panašūs. Ir tai – užknisa, tad renkantis automobilį su kuriuo norėtųsi važinėti kiekvieną dieną ir juo džiaugtis, daugelis vis dažniau keliauja į „Alfa Romeo“, „Audi“, BMW, „Jaguar“, „Lexus“ ar „Mercedes-Benz“ markių atstovybes, nes gerokai pigesni „Volkswagen“, „Kia“ ar „Opel“ yra tiesiog neįtikėtinai nuobodūs. „Peugeot“, regis, sugebėjo pasinaudoti konkurentų paliktomis spragomis ir ją užpildė su kardinaliai pasikeitusiu „Peugeot 508“. Sedanu ir universalu.

Tai nėra vienas iš tų atvejų, kuomet automobilio išvaizda tėra vienintelis veiksnys, dėl kurio „Peugeot 508“ turėtumėte pasirinkti vietoje, kad ir anksčiau minėtų „Volkswagen Passat“ ar „Škoda Superb“. Šis išsišokėlis turi aibę nuostabių savybių, kurių neturi daugelis populiarų analogų, tad galutinį sprendimą reikės priimti atsižvelgus į porą, gan svarbių veiksnių. Ar galite susitaikyti su bagažine, kuri yra truputėlį mažesnė už „Škoda Superb“ ir ar jums netrukdys neįspūdinga erdvė tupint ant galinių sėdynių? Jeigu su šiais „trūkumais“ galite susitaikyti, tuomet net neabejokite ir išlaisvinkite save nuobodybės.

MUMS PATIKO

  • Nuostabus eksterjero ir interjero dizainas
  • „Premium“ klasės automobilių surinkimo kokybė ir technologijos už gerokai mažesnę kainą
  • Paklusnus valdymas
  • Patogus ir komfortiškas važiuojant didesniu greičiu
  • Erdvesnis už sedaną
  • Plati ir žema bagažinės pakrovimo anga
  • Rėmų neturintys langai – nepraktiška, bet šiais laikais ši savybė ypatinga
  • Nuostabios, masažo funkciją turinčios sėdynės
  • Net ir galingiausias benzininis variklis – ekonomiškas, 100 kilometrų užmiestyje pareikalaujantis 6-7 litrų benzino
  • Galimybė pratęsti garantiją iki 200 000 kilometrų

MUMS NEPATIKO

  • 45 tūkst. už „Peugeot“. Ar ne per daug?
  • Automatinei pavarų dėžei nepatinka kai siekiate jai diktuoti savo sąlygas
  • Multimedijos sistemos valdymas nuolatos reikalauja atitraukti akis nuo važiuojamosios dalies
  • Stori priekiniai ir galiniai statramsčiai riboja matomumą
  • Galingiausias benzininis variklis siūlomas tik su aukščiausia įrangos komplektacija
  • Eismo juostos palaikymo sistemą reikia išjungti kiekvieną kartą užvedus variklį

GALERIJA

Back to top button