REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Visi Lietuvos vairuotojai, su gerai išreniruotomis dešinėmis kojomis, pasakius stebuklingą žodį "Caddy!" greitai tą dešinę koją nuo akseleratoriaus permeta ant stabdžio pedalo. Bet šį kartą taip daryti nereikės, šis Caddy, apie kurį kalbėsime "nešaudo", dažniau jis pats būna blyksčių ir objektyvų apsuptyje. Nors galima pagalvoti, kad liaudyje vadinamas "kablukas" neturi jokių šansų būti stilingu ir žaviu, patirtis rodo, jog tai įmanoma, ir dar kaip. Į šį juodajį gražuolį buvo investuota tikrai nemaža pinigų suma, o rezultatą galime įvertinti.
Automobilio šeimininkas Myles Collins norėjo iš savojo automobilio padaryti kažką, kas patrauktų dėmesį, ir tuo pačiu išlaikyti jo įgimtą praktiškumą. Pradžia buvo 19 colių skersmens Rotiform's ratlankiai. Galiniai ratai turėjo gauti šiokį tokį išvirtimą, kad padangos netrintų arkų ir kad galines stumdomas duris būtų galima netrukdomai atidaryti. Juk automobilis vairuojamas kasdieniams reikalams.



Kaip buvo minėta straipsnio pradžioje - į automobilį investuota nemaža pinigų suma. Tai tiems, kas mėgsta skaičius, galime pasakyti, jog ratai buvo gabenami iš Kalifornijos, JAV. Tai buvo naujausias tos firmos modelis ir Myles'ui tai kainavo 5000 svarų sterlingų. Išlaidos, žinoma, čia nesibaigė. RS4 sėdynes taip pat buvo gabenamos iš Amerikos ir buvo persiųtos Lamborghini naudojama oda bei pritaikytos "kedžiui".



Firma KW pagamino visą pakabos komplektą būtent šiam automobiliui. Priekyje įmontuota hidraulinė sistema, kurios pagalba mygtuko paspaudimu galima pakelti arba nuleisti priekinę automobilio dalį penkiasdešimčia milimetrų. Galas buvo sužemintas ir ilgai dirbta bei mąstyta prie ratų išvirtimo, pakabos kietumo bei aukščio, kad būtų kuo daugiau sumažinta ratų trintis į posparnius. Bet rezultatas gavosi geras ir šeimininkas sako, kad nenori nieko keisti.
Artimiausias Caddy savininko planas yra persiųti visą automobilio saloną, o tuomet šturmuoti įvairias parodas, kur, mūsų manymu, šis Caddy tikrai gėdos nei sau, nei savo automobilinei šeimai gėdos nepridarys.






nuotraukos iš slammedia.net



Visi Lietuvos vairuotojai, su gerai išreniruotomis dešinėmis kojomis, pasakius stebuklingą žodį "Caddy!" greitai tą dešinę koją nuo akseleratoriaus permeta ant stabdžio pedalo. Bet šį kartą taip daryti nereikės, šis Caddy, apie kurį kalbėsime "nešaudo", dažniau jis pats būna blyksčių ir objektyvų apsuptyje. Nors galima pagalvoti, kad liaudyje vadinamas "kablukas" neturi jokių šansų būti stilingu ir žaviu, patirtis rodo, jog tai įmanoma, ir dar kaip. Į šį juodajį gražuolį buvo investuota tikrai nemaža pinigų suma, o rezultatą galime įvertinti.
Automobilio šeimininkas Myles Collins norėjo iš savojo automobilio padaryti kažką, kas patrauktų dėmesį, ir tuo pačiu išlaikyti jo įgimtą praktiškumą. Pradžia buvo 19 colių skersmens Rotiform's ratlankiai. Galiniai ratai turėjo gauti šiokį tokį išvirtimą, kad padangos netrintų arkų ir kad galines stumdomas duris būtų galima netrukdomai atidaryti. Juk automobilis vairuojamas kasdieniams reikalams.



Kaip buvo minėta straipsnio pradžioje - į automobilį investuota nemaža pinigų suma. Tai tiems, kas mėgsta skaičius, galime pasakyti, jog ratai buvo gabenami iš Kalifornijos, JAV. Tai buvo naujausias tos firmos modelis ir Myles'ui tai kainavo 5000 svarų sterlingų. Išlaidos, žinoma, čia nesibaigė. RS4 sėdynes taip pat buvo gabenamos iš Amerikos ir buvo persiųtos Lamborghini naudojama oda bei pritaikytos "kedžiui".



Firma KW pagamino visą pakabos komplektą būtent šiam automobiliui. Priekyje įmontuota hidraulinė sistema, kurios pagalba mygtuko paspaudimu galima pakelti arba nuleisti priekinę automobilio dalį penkiasdešimčia milimetrų. Galas buvo sužemintas ir ilgai dirbta bei mąstyta prie ratų išvirtimo, pakabos kietumo bei aukščio, kad būtų kuo daugiau sumažinta ratų trintis į posparnius. Bet rezultatas gavosi geras ir šeimininkas sako, kad nenori nieko keisti.
Artimiausias Caddy savininko planas yra persiųti visą automobilio saloną, o tuomet šturmuoti įvairias parodas, kur, mūsų manymu, šis Caddy tikrai gėdos nei sau, nei savo automobilinei šeimai gėdos nepridarys.






nuotraukos iš slammedia.net

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų