Naujienos

Pirmąjį elektrinį SUV gaminsianti „Lotus“ žada pribloškiančias dinamines savybes

Dar šių metų pradžioje debiutavęs „Lotus Eletre“ elektrinis visureigis sulaukė įvairiapusiškų įvertinimų. Ištikimiausi bendrovės garbintojai elgėsi taip pat, kaip ir „Porsche“ entuziastai pirmą kartą išvydę „Cayenne“, tačiau britiškų automobilių gamintojos atstovai „Eletre“ pristatymo metu labai aiškiai pasakė, jog norint tęsti sportinių automobilių gamybą, SUV atsiradimas yra tiesiog neišvengiamas.

„Lotus“ deda daug vilčių į šį modelį. Bendrovė prognozuoja, kad, pradėjus gamybą, „Eletre“ pardavimai sieks dešimtis tūkstančių. Tai didžiulis augimas bendrovei, kuri 2021 m. nepardavė daugiau nei 2 000 automobilių.

Nors iš pradžių gamintojas apie būsimą modelį pateikė tik esminę informaciją, tačiau dabar „Lotus“ paviešino daugiau techninių charakteristikų, kurios leis pilnavertiškai įvertinti elektrinio SUV galimybes.

„Lotus“ skelbia, jog automobilio pirkėjai galės rinktis iš trijų versijų: „Eletre“, „Eletre S“ ir „Eletre R“.

Standartinė ir pati pigiausia modelio versija – „Eletre“ – turės 603 arklio galias ir 710 Nm sukimo momentą išvystančią elektros pavarą. Tuo tarpu pati pajėgiausia modelio versija džiugins 905 arklio galių ir 726 Nm sukimo momentą generuojančia jėgaine.

Lotus Eletre SUV
Lotus Eletre SUV

Teoriškai, „Eletre R“ versija iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 2,95 sekundės ir pasieks maksimalų 265 km/val. greitį. Silpnesnės ir pigesnės versijos iki 100 km/val. įsibėgės truputėlį lėčiau – per 4,5 sekundės. Kita vertus, būtent pastarosios versijos pasižymės didžiausiu nuvažiuojamu atstumu – iki 600 kilometrų, kai tuo tarpu „Eletre R“ su pilnai įkrauta baterija galės įveikti iki 490 kilometrų atstumą, nors visuose modeliuose bus montuojama 112 kW talpos baterija, kuri, naudojant greitojo įkrovimo stotelę, nuo 10 iki 80 proc. įsikraus per maždaug 20 minučių.

Vienintelis dalykas, kurio bendrovė dar nepatvirtino, yra krosoverio svoris, kuris greičiausiai priblokš „Lotus“ gerbėjus. Šios markės elektrinis sportinis automobilis „Evija“ 1680 kg, todėl neabejojama, kad naujasis SUV bus ženkliai sunkesnis. Kita vertus, „Lotus“ ne vieną kartą pabrėžė, jog jie siekia, kad automobilio svoris neviršytų 2000 kg.

Lotus Eletre SUV
Lotus Eletre SUV

Iš pradžių Kinijoje gaminamas „Lotus Eletre“ bus siūlomas tik šioje šalyje, tačiau vėliau pasirodys Jungtinėje Karalystėje, kitose Europos šalyse, kol galiausiai pasieks ir kitas pasaulio rinkas.

„Lotus“ teigia, jog iš pradžių automobilis bus siūlomas su šešiomis kėbulo spalvomis bei siūlys pirkėjams rinktis iš šešių unikalių interjero apipavidalinimo variantų. Britai tvirtina, jog interjere panaudotos medžiagos yra 100 proc. perdirbtos ir 100 proc. perdirbamos.

Bent jau Jungtinėje Karalystėje, „Lotus“ elektrinis SUV kainuoja nuo 89 500 svarų arba maždaug 101 tūkst. eurų.

Back to top button