Pirmas 2012 metų F-1 etapas Australijoje

Štai ir visos F-1 komandos, pirmose šio sezono lenktynėse, atvėrė savo „pajėgumo kortas”. Tiek spėliota ir kalbėta, o tiesa šiek tiek kitokia, nei galvota. Pačiose lenktynėse buvo visko. Nemažai lenktynininkų iškrito, kiti patyrė incidentus. Buvo su bolidais nupjautas ne vienas metras žolės. :)  Tačiau šiandien norisi pakalbėti apie komandas ir jų pajėgumus.

Visus gerokai persipjovus McLaren–Mercedes, vienus nustebino kitus ne. Kritikuota dėl bolido priekinės dalies konstrukcinių išskirtinumų, parodė, kad „nosį” reikia keisti kitiems. Kvalifikacijoje abu šios komandos pilotai toli už nugaros paliko konkurentus. O štai lenktynėse, kaip ir pernai, nugalėjo Jensono Buttono šaltakraujiškumas. Lewisas Hamiltonas ir toliau lieka labiausiai „nesubrendęs” pasaulio čempionas.

Praeitų metų lyderė liko antra užėmusi antrą ir ketvirtą vietas. Tačiau aš jei skirčiau 3 pajėgumo vietą. Red Bull–Renault dar toli iki galutinio technikos suderinimo ir tik komandos lenktynininkų ir mechanikų patirtis leido užimti aukštas pozicijas. Ypač skausmingai atrodė tiesiosiose anksti įsijungiantis ribotuvas. Kas bus kitame etape, kur tiesiosios kur kas ilgesnės.

Galite mane „užmėtyti dėvėtomis padangomis”, tačiau antrą komandos pajėgumo vietą atiduočiau Lotus (buvusi Renault) komandai. Nors trečią vietą kvalifikacijoje užėmęs Romainas Grosjeanas lenktynių nebaigė, o 17 vietoje startavęs Kimi Raikkonenas finišą baigė septintas, tačiau jų techninis šuolis milžiniškas. Komanda iš praeito sezono vidutiniokių veržęsi į lyderius. Vienintelis dalykas, kas jiems gali sutrukdyti mirguliuoti McLaren galinio vaizdo veidrodėliuose, tai nesuvaldytas progresas ir nepatyrę lenktynininkai. Nors Kimi nepatyrusiu nepavadinsi, tačiau kartais jo poelgiai švelniai tariant keisti. Kaip ir klausimas mechanikams, kodėl man teisėjai mojuoja mėlynomis vėliavomis?

Ketvirta vieta neabejotinai priklauso Mercedes komandai. Nors Michaelis Schumacheris lenktynių nebaigė, dėl greičių dėžes gedimo, tačiau potencialą ši komanda turi. 12 vietą užėmęs Nico Rosbergas tikrai gali pasiekti aukštesnes pozicijas, ir ko gero taip darys sezono eigoje.

Neabejotini lyderių autsaideriai yra Ferrari. Taisyklė, kad jei geras gatvės automobilis – blogas bolidas, pasiteisino. Sezono priešaušryje savo bolidą vadindami revoliuciniu italai gerokai perspaudė. Tačiau tame tiesos yra. Ko gero pačioje komandoje bręsta revoliucija. Ypač kalbant apie Felipe Massa važiavimą. Darydamas klaidą po klaidos jis baigė tuo, kad vėl rėžėsi į priešininką. Nemanau, ar tokio lygio komanda gali laikyti tokius „bajerius” išdarinėjantį lenktynininką. Su visa pagarba šiam lenktynininkui, labai nustebčiau, jei Massa šioje komandoje važiuotų visą sezoną.

Negalima nepastebėti išsiskyrusių komandų „naujokių” pajėgumų. Nors jos į F-1 atėjo prieš kelis metus, tačiau HRT–Cosworth toliau nesugeba bent įveikti 107 proc. taisyklės ir startuoti lenktynėse. Stabiliai gale važiuoja ir Marussia lenktynininkai. Ko tikrai negalima pasakyti apie Caterham (buvusi Lotus). Nors abu lenktynininkai lenktynių nebaigė, tačiau trasą jie paliko būdami rikiuotės viduryje ir stipriai konkuruodami su tokiais F-1 senbuviais kaip Toro Rosso ir Force India. Manau ateityje juos tikrai nevadins naujokais.

Tai tiek trumpai įspūdžių apie komandų parodytus pajėgumus. Kas dar nežinote rezultatų pateikiame lenktynių protokolo originalą.

Daugiau nuotraukų:

Panašūs įrašai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Back to top button