Vis dėlto daugelis lietuvių pasakys, kad tai yra tiesiog atsikalbinėjimas, nes net ir ekstremalesnėmis sąlygomis Lietuviai važinėja su žymiai „žemesnėmis“ mašinomis.
Prispaudus Eriką prie sienos, jaunuolis išsidavė, kad jam šiek tiek dar baisu priglausti prie žemės ką tik restauruotą automobilį. Tačiau tai tik laiko klausimas kada penktukas gaus reguliuojamo aukščio amortizatorius ar orinės pakabos komplektą.
Restauracijos proceso tikrai nepasakosime, nes jis užtruko pakankamai ilgai. Erikas taip pat nėra linkęs prisiminti ilgai trukusio automobilio prikėlimo iš numirusių. Vyrukas dabar nori džiaugtis galutiniu rezultatu, tad kartu su juo pasidžiaukime ir mes.
Garaže tvarkydamas mašinos kėbulą, Erikas iš anksto žinojo, kad šis sedanas privalės mūvėti „BBS RS“ ratlankius ir kėbulo spalva bus mėlyna. Kas liečia kėbulo spalvą, vyras keliavo ne į dažymą kamerą, bet pats plėvelių specialistus, kurie mašinos kėbulą padengė mėlynos spalvos plėvele.
Sekantis žingsnis - išmetimas. Nors šešių cilindrų skleidžiamas garsas glosto ausį, tačiau Erikas norėjo kažko kas padėtų pažadinti kaimynus. Todėl buvo nuspręsta kreiptis į „Roc-Euro“ specialistus. Gaila, kad Erikas neįamžino penktuko skleidžiamo garso.
Kalbant apie „BBS RS“ ratlankius jų išmatavimai : 17x10.5 gale ir 17x9.5 priekyje. Ratlankiai apauti 215/45 dydžio padangomis gale ir 205/45 padangomis priekyje.
Galvojant apie ateitį, Erikas nori pakeisti vieną labai svarbų komponentą - variklį. Vyrukas norėtų dabartinį „M30B28“ iškeisti į „M30B34“. 2.8 litro motorą Erikas šiais metais iškeis į 3.5 litro agregatą, kuris kadaise buvo montuojamas į „535i“ arba „M535i“ modelius.
Tai nėra pats įspūdingiausias projektas, tačiau jis patenka tarp pačių gražiausių.
Parodykite savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą arba apsilankykite specialiai automanams sukurtame socialiniame tinkle:
https://mano.automanas.lt/