REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tęsiasi Automano taurės slalomo čempionatas. Lapkričio 27 d. slalomo mėgėjai ir profesionalai vėl susikaus Trakų Dvarkiemio aikštelėje. Po pirmojo etapo, čempionato lyderiu buvo Saulius Sirutkaitis ir mes jo klausėme - iš kur toks noras lenktyniauti (
straipsnį rasite čia). Dabar, kai jau įvyko trečias čempionato etapas, turime naują aiškų lyderį pagal pelnytus taškus, nors kova trasoje vyksta dėl dešimtųjų sekundžių dalių. Tuo įdomiau ir dalyviams, ir žiūrovams. Taigi, šiuo metu turėdamas 200 taškų čempionate pirmauja Vytis Pauliukonis. Vytis dalyvavo tik dviejuose iš trijų jau įvykusių etapų ir lenkia antroje ir trečioje vietoje esančius Jaroslavą Ozevič (163 taškai) ir Luką Švedą (160 taškų). Kur ta sėkmės paslaptis ir ką daryti norintiems paragauti auto sporto, klausiame paties Vyčio Pauliukonio.

Kada susidomėjai auto sportu, kokia buvo ta pradžia?
Pirma pažintis su auto sportu įvyko sulaukus 15 metų . Tada, padedant vienam autolenktynininkui, su tėčio Lada pradėjau treniruotis kroso trasose. 16 metų gavau vairuotojo pažymėjimą (tuo metu vairuotojo pažymėjimą buvo galima įgyti nuo 16 metu).
Kur yra tekę dalyvaut? Kokie didžiausi pasiekimai?
Dalyvauti   teko daugelyje Lietuvos bei Vokietijos automobilių sporto renginių. Lyginant su Lietuva,  Vokietijoje daug daugiau slalomo mylėtojų. Daug rimčiau paruošta technika. Žinoma ir trasos greitesnes, praktiškai identiškos Lietuvoje rengiamoms kalnų lenktynėms.
Lietuvoje 2009 metais kartu su T.Bilium tapome Lietuvos automobilių ralio A2000 klasės čempionais,  o 2010 metais Lietuvos automobilių ralio S-2000 klasės čempionais. Taip pat 2010 metais tapau Lietuvos automobilių slalomo čempionu SG-2000 klasėje bei 3 vietos nugalėtoju kalnų lenktynėse. Tačiau Automanų taurėje kovoje dėl prizų daug didesnis varžovų skaičius nei slalomo čempionate. Pastarajame klasėje dalyvavo tik 7dalyviai. Automanų taurėje kova tikrai vyksta dėl kiekvienos sekundes dalies.
Trumpai papasakok apie savo automobilį
Slalome, skirtingai nei ralyje, dalyvauju visiškai standartiniu Honda Civic automobiliu. Jis netgi turi elektra valdomą stoglangį ir veidrodėlius. Salonas taip pat - pilnos komplektacijos, niekas nelengvinta. Vienintelis patobulinimas jame - sužemintos spyruoklės bei kietesni galiniai amortizatoriai. Automobilis 1992 metų laidos, sveria berods 980 kg., o arklių turi 125. Žinoma, stengiuosi naudoti aukštesnės kokybės padangas kurios tiesiogiai įtakoja geresnius rezultatus.
Kas svarbiausia renkantis automobilį tokiems mėgėjiškiems slalomams?
Renkantis automobilį slalomui, manau svarbiausia yra tai, kiek lėšų yra skiriama jo įsigijimui bei techniniam aptarnavimui. Iš pigesnių automobilių, manau tinkami būtų Opel Astra GSI, Honda Civic ar CRX. Taip pat  yra daugybė kitų automobilių, kuriais galima sėkmingai dalyvauti slalomo varžybose. Teko dalyvauti slalomuose ir dyzeliniais automobiliais, tačiau jų bėda tame, kad lyginant su benzininiais varikliais pavarų dėžių perdavimai yra trumpi t.y. daug daugiau tenka perjunginėti pavaras, tuo pačiu prarandant sekundės dalis. Tai pat renkantis automobili vertėtų atkreipti dėmesį padangų kainas. Jei standartiškai Honda R15 padangos BF-Goodrich kainuoja  1 vnt. apie 160 Lt., tai automobilio apauto R17 ar R18 ratais padangų kainos išauga dvigubai ar trigubai (300-500 Lt.).
Ką galėtum patarti norintiems pradėti lenktyniauti, tačiau vis nesiryžtantiems? Nuo ko pradėti?
Pradėti ir reikia būtent nuo tokiu slalomų. Daugelis garsių šiandien lenktynininkų aktyviai dalyvaudavo slalomuose. Pavyzdys Evaldas Čirba, kuris daugelį metu buvo nepavejamas slalomo trasose, o vėliau tapo Lietuvos automobilių ralio čempionu. Taipogi slalomas mažiausiai piniginių investicijų reikalaujanti automobilių sporto šaka. Kur kas daugiau kainuotų debiutuoti ralyje ar žiede.

Tęsiasi Automano taurės slalomo čempionatas. Lapkričio 27 d. slalomo mėgėjai ir profesionalai vėl susikaus Trakų Dvarkiemio aikštelėje. Po pirmojo etapo, čempionato lyderiu buvo Saulius Sirutkaitis ir mes jo klausėme - iš kur toks noras lenktyniauti (
straipsnį rasite čia). Dabar, kai jau įvyko trečias čempionato etapas, turime naują aiškų lyderį pagal pelnytus taškus, nors kova trasoje vyksta dėl dešimtųjų sekundžių dalių. Tuo įdomiau ir dalyviams, ir žiūrovams. Taigi, šiuo metu turėdamas 200 taškų čempionate pirmauja Vytis Pauliukonis. Vytis dalyvavo tik dviejuose iš trijų jau įvykusių etapų ir lenkia antroje ir trečioje vietoje esančius Jaroslavą Ozevič (163 taškai) ir Luką Švedą (160 taškų). Kur ta sėkmės paslaptis ir ką daryti norintiems paragauti auto sporto, klausiame paties Vyčio Pauliukonio.

Kada susidomėjai auto sportu, kokia buvo ta pradžia?
Pirma pažintis su auto sportu įvyko sulaukus 15 metų . Tada, padedant vienam autolenktynininkui, su tėčio Lada pradėjau treniruotis kroso trasose. 16 metų gavau vairuotojo pažymėjimą (tuo metu vairuotojo pažymėjimą buvo galima įgyti nuo 16 metu).
Kur yra tekę dalyvaut? Kokie didžiausi pasiekimai?
Dalyvauti   teko daugelyje Lietuvos bei Vokietijos automobilių sporto renginių. Lyginant su Lietuva,  Vokietijoje daug daugiau slalomo mylėtojų. Daug rimčiau paruošta technika. Žinoma ir trasos greitesnes, praktiškai identiškos Lietuvoje rengiamoms kalnų lenktynėms.
Lietuvoje 2009 metais kartu su T.Bilium tapome Lietuvos automobilių ralio A2000 klasės čempionais,  o 2010 metais Lietuvos automobilių ralio S-2000 klasės čempionais. Taip pat 2010 metais tapau Lietuvos automobilių slalomo čempionu SG-2000 klasėje bei 3 vietos nugalėtoju kalnų lenktynėse. Tačiau Automanų taurėje kovoje dėl prizų daug didesnis varžovų skaičius nei slalomo čempionate. Pastarajame klasėje dalyvavo tik 7dalyviai. Automanų taurėje kova tikrai vyksta dėl kiekvienos sekundes dalies.
Trumpai papasakok apie savo automobilį
Slalome, skirtingai nei ralyje, dalyvauju visiškai standartiniu Honda Civic automobiliu. Jis netgi turi elektra valdomą stoglangį ir veidrodėlius. Salonas taip pat - pilnos komplektacijos, niekas nelengvinta. Vienintelis patobulinimas jame - sužemintos spyruoklės bei kietesni galiniai amortizatoriai. Automobilis 1992 metų laidos, sveria berods 980 kg., o arklių turi 125. Žinoma, stengiuosi naudoti aukštesnės kokybės padangas kurios tiesiogiai įtakoja geresnius rezultatus.
Kas svarbiausia renkantis automobilį tokiems mėgėjiškiems slalomams?
Renkantis automobilį slalomui, manau svarbiausia yra tai, kiek lėšų yra skiriama jo įsigijimui bei techniniam aptarnavimui. Iš pigesnių automobilių, manau tinkami būtų Opel Astra GSI, Honda Civic ar CRX. Taip pat  yra daugybė kitų automobilių, kuriais galima sėkmingai dalyvauti slalomo varžybose. Teko dalyvauti slalomuose ir dyzeliniais automobiliais, tačiau jų bėda tame, kad lyginant su benzininiais varikliais pavarų dėžių perdavimai yra trumpi t.y. daug daugiau tenka perjunginėti pavaras, tuo pačiu prarandant sekundės dalis. Tai pat renkantis automobili vertėtų atkreipti dėmesį padangų kainas. Jei standartiškai Honda R15 padangos BF-Goodrich kainuoja  1 vnt. apie 160 Lt., tai automobilio apauto R17 ar R18 ratais padangų kainos išauga dvigubai ar trigubai (300-500 Lt.).
Ką galėtum patarti norintiems pradėti lenktyniauti, tačiau vis nesiryžtantiems? Nuo ko pradėti?
Pradėti ir reikia būtent nuo tokiu slalomų. Daugelis garsių šiandien lenktynininkų aktyviai dalyvaudavo slalomuose. Pavyzdys Evaldas Čirba, kuris daugelį metu buvo nepavejamas slalomo trasose, o vėliau tapo Lietuvos automobilių ralio čempionu. Taipogi slalomas mažiausiai piniginių investicijų reikalaujanti automobilių sporto šaka. Kur kas daugiau kainuotų debiutuoti ralyje ar žiede.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų