REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Praeitą savaitgalį Maskvoje vyko išskirtinis ralio renginys. Čia praūžė kasmetinis
Rally Masters Show, kuriame rusai surinko pačias garsiausias rytų Europos ralio žvaigždes vienoje vietoje, ir pasiūlė jiems susirungti nedidelėje ralio trasoje, viename iš miesto parkų. Šiame renginyje dalyvavo lietuviškas Dominyko Butvilo ir Renato Vaitkevičiaus ekipažas. Ką tik grįžusį į Lietuvą Dominyką pakalbino Automanas.



Tokio formatų lenktynių Lietuvoje nėra. Koks šio šou formatas, kuo jis skiriasi nuo standartinių lenktynių?
Na tai nelabai buvo šou. Tai panašiau į mini ralį - trumpos, kompaktiškos lenktynės. Aišku, per vieną dieną galima nuvažiuoti gerokai daugiau, tačiau miesto centre padaryti ralį - labai didelis iššūkis.
Kiek ir kokie buvo greičių ruožai, kaip skyrėsi vairavimo sąlygos?
Buvo keturi greičio ruožai toje pačioje trasoje. Du į vieną pusę, du į kitą. Danga trasoje keitėsi nuolat, nes pravažiuojančios mašinos kirsdamos kampus užnešdavo vis naujos žemės ant kelio. Oras nekito, todėl didelių permainų važiavime nebuvo.


Teko iš arti pamatyti visą rytų Europos ralio elitą vienoje vietoje. Kaip tai atrodo iš arti? Žmonės, technika, automobilių aptarnavimas ir t.t.
Matosi, kad yra rusų komandų, kurios tiesiog gyvena ralyje. Komandos atsiveža ne po kelis serviso automobilius, kemperius kuriuose gyvena mechanikai, net savo žurnalistus. Nepaisant to, yra ir daug mėgėjiško lygio ralistų, kurie į ralį atvažiuoja savo malonumui. Bendrai paėmus, ten jautėmės gerai, per didelio skirtumo nuo įprasto ralio nebuvo matyti ir nesijautėme prastesni ar geresni už visus kitus. Ten važiavome pasitikrinti kaip atrodome bendrame kontekste ir rezultatu nenusivylėm!


Rezultatu ko gero patenkinti, ar buvo kalima pasiekti daugiau? Kas sutrukdė?
Rezultatu esame patenkinti, nors visada reikia galvoti, kad galime daugiau! Iki pirmos vietos klasėje pritrūko vos kelių sekundžių. Yra keletas dalykų, kas galėtų padėti - treniruotės ir technika. Jei būčiau turėjęs galimybę išbandyt automobilį ant asfalto ir pasitreniruoti, tuomet ralio metu pirmus greičio ruožus važiuočiau su didesniu užtikrintumu, gal kiek aštriau, ir tas padėtų rezultatui. Taip pat, reikėtų pilnai paruošti automobilį - įdėti didelius "asfaltinus" stabdžius ir "asfaltinius" amortizatorius.
Ar kitais metais važiuosite laimėti? Ar tai su Jūsų resursais įmanoma?
Žinoma, tačiau esu tikras, kad kitais metais pasiruošti reikės dar rimčiau.


Daugiau įspūdžių iš renginio rasite svetainėje
domas.lt



Praeitą savaitgalį Maskvoje vyko išskirtinis ralio renginys. Čia praūžė kasmetinis
Rally Masters Show, kuriame rusai surinko pačias garsiausias rytų Europos ralio žvaigždes vienoje vietoje, ir pasiūlė jiems susirungti nedidelėje ralio trasoje, viename iš miesto parkų. Šiame renginyje dalyvavo lietuviškas Dominyko Butvilo ir Renato Vaitkevičiaus ekipažas. Ką tik grįžusį į Lietuvą Dominyką pakalbino Automanas.



Tokio formatų lenktynių Lietuvoje nėra. Koks šio šou formatas, kuo jis skiriasi nuo standartinių lenktynių?
Na tai nelabai buvo šou. Tai panašiau į mini ralį - trumpos, kompaktiškos lenktynės. Aišku, per vieną dieną galima nuvažiuoti gerokai daugiau, tačiau miesto centre padaryti ralį - labai didelis iššūkis.
Kiek ir kokie buvo greičių ruožai, kaip skyrėsi vairavimo sąlygos?
Buvo keturi greičio ruožai toje pačioje trasoje. Du į vieną pusę, du į kitą. Danga trasoje keitėsi nuolat, nes pravažiuojančios mašinos kirsdamos kampus užnešdavo vis naujos žemės ant kelio. Oras nekito, todėl didelių permainų važiavime nebuvo.


Teko iš arti pamatyti visą rytų Europos ralio elitą vienoje vietoje. Kaip tai atrodo iš arti? Žmonės, technika, automobilių aptarnavimas ir t.t.
Matosi, kad yra rusų komandų, kurios tiesiog gyvena ralyje. Komandos atsiveža ne po kelis serviso automobilius, kemperius kuriuose gyvena mechanikai, net savo žurnalistus. Nepaisant to, yra ir daug mėgėjiško lygio ralistų, kurie į ralį atvažiuoja savo malonumui. Bendrai paėmus, ten jautėmės gerai, per didelio skirtumo nuo įprasto ralio nebuvo matyti ir nesijautėme prastesni ar geresni už visus kitus. Ten važiavome pasitikrinti kaip atrodome bendrame kontekste ir rezultatu nenusivylėm!


Rezultatu ko gero patenkinti, ar buvo kalima pasiekti daugiau? Kas sutrukdė?
Rezultatu esame patenkinti, nors visada reikia galvoti, kad galime daugiau! Iki pirmos vietos klasėje pritrūko vos kelių sekundžių. Yra keletas dalykų, kas galėtų padėti - treniruotės ir technika. Jei būčiau turėjęs galimybę išbandyt automobilį ant asfalto ir pasitreniruoti, tuomet ralio metu pirmus greičio ruožus važiuočiau su didesniu užtikrintumu, gal kiek aštriau, ir tas padėtų rezultatui. Taip pat, reikėtų pilnai paruošti automobilį - įdėti didelius "asfaltinus" stabdžius ir "asfaltinius" amortizatorius.
Ar kitais metais važiuosite laimėti? Ar tai su Jūsų resursais įmanoma?
Žinoma, tačiau esu tikras, kad kitais metais pasiruošti reikės dar rimčiau.


Daugiau įspūdžių iš renginio rasite svetainėje
domas.lt

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų