REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Metų pabaigoje įvykusiuose automano "
Metų geriausiųjų" rinkimuose Šarūno dienoraštis "
Kaip pasigaminti Lotus 7", mūsų skaitytojų buvo pripažintas geriausiu straipsniu. Tad su Šarūnu kalbame toliau šia tema ir klausiame to, apie ką dar nekalbėjome, bet gali būti naudinga, svajojantiems apie panašų projektą.



Kokie motyvai tave paskatino imtis tokio projekto? Labiau domino procesas ar galimybė naudotis rezultatu?
Na, pirmiausia buvo tikslas naudotis tokio tipo automobiliu. O procesas visad yra įdomus. Šiaip, jei jau užsiimi tokiais projektais, procesas niekad nesibaigia, visada rasi, ką perdaryt ar patobulint :)
Pasirinkai Lotus 7 kėbulą. Ar buvo svarstomos kažkokios alternatyvos?
Ne, kitos alternatyvos svarstomos nebuvo. Šią mintį „generavau“ jau seniai. Kodėl būtent Lotus 7 replika, net negaliu objektyviai atsakyt, patinka man šis auto tiek išoriškai, tiek ideologiškai.  Patinka „originalo“ kūrėjo Colino Chapmano frazė – „Greičiui reikia lengvumo“.
Kiek užtruko visas projektas? Gal įsivaizduoji bent apytikriai, kiek valandų praleidai garaže?
Valandų, deja, neskaičiavau, bet sumoje, iki dabartinės būsenos, užtrukau apie du su puse metų. Na, kažkokios „prievolės“ dirbt nebuvo, garaže dirbdavau savaitgaliais, ir tai ne visais. Na, ir kokia savaitėlę – kitą atostogų „sunaudojau“. Na, ir tai dar ne pabaiga ;)


Kas buvo sunkiausia ir pareikalavo daugiausiai laiko, sumanumo?
Neišskiriu. Kartais, dėl visiško menkniekio gali sugaišt visą dieną.
Šiaip, viskas pradžioj baugino, bet reikia elementarios kantrybės ir per daug neskubėti. Kažkaip žingsnis po žingsnio ir viskas atsistojo į savo vietas.  Žinoma, padėjo mano elektronikos žinios, renkant variklio valdymo kompiuterį, ir nemiegojimas per fizikos pamokas :)
Kokius pagrindinius patarimus galėtum pasakyti žmonėms, kurie nori/planuoja imtis tokio projekto (susikonstruoti automobilį pačiam)?
Nesitikėt padaryt iš karto „idealų“ projektą. Realiai paskaičiuot savo technines bei finansines galimybes. Vien entuziazmo čia nepakanka.
Labai liūdina, kai pradėti ir nebaigti projektai, dulka ir rūdyja garažuose.....
Kiek pinigų reiktų turėti kiaulėje taupyklėje, norint susikonstruoti tokį Lotus?
Na, kaip ir sakiau anksčiau, būtina įvertint viską, įskaičiuoti, kad ir padangas su ratlankiais. Žinoma, kiekvieno varžtelio ar švitrinio popieriaus lakšto nepaskaičiuosi, reik pridėt kažkur 20 procentų prie teorinės sąmatos. Mano atveju išlaidos sudarė apie 25.000 Lt.


Kokia būtų kita tavo automaniška svajonė?
Noriu „prikelt“ turimą M401, dar vadinamą „Kremliuku“. Bet kol kas dar šiam projektui nesubrendau, neapsisprendęs, ar noriu padaryt „originalą“, ar vadinamą „Hot Rod“, nupjovęs, pvz., kokio BMW M3 viršų ir uždėjęs Moskvyčiuas kėbulo viršų.



Metų pabaigoje įvykusiuose automano "
Metų geriausiųjų" rinkimuose Šarūno dienoraštis "
Kaip pasigaminti Lotus 7", mūsų skaitytojų buvo pripažintas geriausiu straipsniu. Tad su Šarūnu kalbame toliau šia tema ir klausiame to, apie ką dar nekalbėjome, bet gali būti naudinga, svajojantiems apie panašų projektą.



Kokie motyvai tave paskatino imtis tokio projekto? Labiau domino procesas ar galimybė naudotis rezultatu?
Na, pirmiausia buvo tikslas naudotis tokio tipo automobiliu. O procesas visad yra įdomus. Šiaip, jei jau užsiimi tokiais projektais, procesas niekad nesibaigia, visada rasi, ką perdaryt ar patobulint :)
Pasirinkai Lotus 7 kėbulą. Ar buvo svarstomos kažkokios alternatyvos?
Ne, kitos alternatyvos svarstomos nebuvo. Šią mintį „generavau“ jau seniai. Kodėl būtent Lotus 7 replika, net negaliu objektyviai atsakyt, patinka man šis auto tiek išoriškai, tiek ideologiškai.  Patinka „originalo“ kūrėjo Colino Chapmano frazė – „Greičiui reikia lengvumo“.
Kiek užtruko visas projektas? Gal įsivaizduoji bent apytikriai, kiek valandų praleidai garaže?
Valandų, deja, neskaičiavau, bet sumoje, iki dabartinės būsenos, užtrukau apie du su puse metų. Na, kažkokios „prievolės“ dirbt nebuvo, garaže dirbdavau savaitgaliais, ir tai ne visais. Na, ir kokia savaitėlę – kitą atostogų „sunaudojau“. Na, ir tai dar ne pabaiga ;)


Kas buvo sunkiausia ir pareikalavo daugiausiai laiko, sumanumo?
Neišskiriu. Kartais, dėl visiško menkniekio gali sugaišt visą dieną.
Šiaip, viskas pradžioj baugino, bet reikia elementarios kantrybės ir per daug neskubėti. Kažkaip žingsnis po žingsnio ir viskas atsistojo į savo vietas.  Žinoma, padėjo mano elektronikos žinios, renkant variklio valdymo kompiuterį, ir nemiegojimas per fizikos pamokas :)
Kokius pagrindinius patarimus galėtum pasakyti žmonėms, kurie nori/planuoja imtis tokio projekto (susikonstruoti automobilį pačiam)?
Nesitikėt padaryt iš karto „idealų“ projektą. Realiai paskaičiuot savo technines bei finansines galimybes. Vien entuziazmo čia nepakanka.
Labai liūdina, kai pradėti ir nebaigti projektai, dulka ir rūdyja garažuose.....
Kiek pinigų reiktų turėti kiaulėje taupyklėje, norint susikonstruoti tokį Lotus?
Na, kaip ir sakiau anksčiau, būtina įvertint viską, įskaičiuoti, kad ir padangas su ratlankiais. Žinoma, kiekvieno varžtelio ar švitrinio popieriaus lakšto nepaskaičiuosi, reik pridėt kažkur 20 procentų prie teorinės sąmatos. Mano atveju išlaidos sudarė apie 25.000 Lt.


Kokia būtų kita tavo automaniška svajonė?
Noriu „prikelt“ turimą M401, dar vadinamą „Kremliuku“. Bet kol kas dar šiam projektui nesubrendau, neapsisprendęs, ar noriu padaryt „originalą“, ar vadinamą „Hot Rod“, nupjovęs, pvz., kokio BMW M3 viršų ir uždėjęs Moskvyčiuas kėbulo viršų.



REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų