REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių sporto karalienė - Formulė 1, pastaraisiais metais sulaukia milžiniškos kritikos ne tik iš šios sporto šakos gerbėjų, bet ir čempionate dalyvaujančių komandų, kurioms trūksta ryžtingesnių pokyčių, leidžiančių sukurti konkurencingesnius bolidus.
Šiais metais Formulės 1 čempionatą laimėjęs Lewisas Hamiltonas 2016 m. sezonui gali ruoštis būdamas pakankamai ramus, nes vargu ar čempionate atsiras bent viena komanda galinti su „Mercedes“ varžytis kaip lygus su lygiu.
Vis dėlto, didžiausi pokyčiai mūsų visų laukia 2017 metais. Nors naujasis reglamentas dar nėra oficialiai patvirtintas, tačiau daugelis komandų jau pradėjo ruoštis 2017 metų sezonui. Sezonui, kuriame įsigalios naujos taisyklės, kurių dėka bolidai turėtų pagreitėti net penkios sekundėmis.
Jeigu naujasis reglamentas įsigaliotų dabar, nuo 2017 metų bolidai pasižymėtų 10% geresne aerodinamika, kėbulo detalės pasižymėtų 30% didesne prispaudžiamąja jėga. Tai pasiekti padės padidėję bolidų išmatavimai. Lenktynių trasoje skriejantys bolidai pailgėtų nuo 1.8 iki 2 metrų.
Pakeitimų bus ir dar daugiau. Įsigaliojus naujoms taisyklėms bolidus konstruojantys inžinieriai galės džiaugtis leidimu sumontuoti didesnį galinį difuzorių, platesne priekine ašimi, žymiai didesniu priekiniu spoileriu. Taip pat turėtų pasikeisti padangų pločio išmatavimai. Priekinių padangų plotis padidės nuo 245 mm iki 300 mm, galinių - nuo 325 mm iki 400 mm.
Naujus pakeitimus kuo puikiausiai parodo žemiau esantis vaizdo klipas, kuriame galėsite pamatyti kaip skiriasi 2015 metų naudotas ir 2017 metų sezonui ruošiamas „Mercedes“ komandos bolidas.

Automobilių sporto karalienė - Formulė 1, pastaraisiais metais sulaukia milžiniškos kritikos ne tik iš šios sporto šakos gerbėjų, bet ir čempionate dalyvaujančių komandų, kurioms trūksta ryžtingesnių pokyčių, leidžiančių sukurti konkurencingesnius bolidus.
Šiais metais Formulės 1 čempionatą laimėjęs Lewisas Hamiltonas 2016 m. sezonui gali ruoštis būdamas pakankamai ramus, nes vargu ar čempionate atsiras bent viena komanda galinti su „Mercedes“ varžytis kaip lygus su lygiu.
Vis dėlto, didžiausi pokyčiai mūsų visų laukia 2017 metais. Nors naujasis reglamentas dar nėra oficialiai patvirtintas, tačiau daugelis komandų jau pradėjo ruoštis 2017 metų sezonui. Sezonui, kuriame įsigalios naujos taisyklės, kurių dėka bolidai turėtų pagreitėti net penkios sekundėmis.
Jeigu naujasis reglamentas įsigaliotų dabar, nuo 2017 metų bolidai pasižymėtų 10% geresne aerodinamika, kėbulo detalės pasižymėtų 30% didesne prispaudžiamąja jėga. Tai pasiekti padės padidėję bolidų išmatavimai. Lenktynių trasoje skriejantys bolidai pailgėtų nuo 1.8 iki 2 metrų.
Pakeitimų bus ir dar daugiau. Įsigaliojus naujoms taisyklėms bolidus konstruojantys inžinieriai galės džiaugtis leidimu sumontuoti didesnį galinį difuzorių, platesne priekine ašimi, žymiai didesniu priekiniu spoileriu. Taip pat turėtų pasikeisti padangų pločio išmatavimai. Priekinių padangų plotis padidės nuo 245 mm iki 300 mm, galinių - nuo 325 mm iki 400 mm.
Naujus pakeitimus kuo puikiausiai parodo žemiau esantis vaizdo klipas, kuriame galėsite pamatyti kaip skiriasi 2015 metų naudotas ir 2017 metų sezonui ruošiamas „Mercedes“ komandos bolidas.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų