Štai ši porelė galėtų būti labai geru pavyzdžiu, nes tiek vienas, tiek kitas modelis po kapotu turi 6 cilindrų benzininius variklius, tačiau jų pajėgumas yra žymiai didesnis negu standartinių variklių.
Pradėkime nuo juodos spalvos „Audi S4“. Šis vokiškas sedanas buvo aprūpintas „Audi R8 GT“ vairu, „H&R SuperSport“ spyruoklėmis, „Stoptech“ 380 mm stabdžių diskais priekyje, „Caractere“ priekiniu buferiu, europinio modelio priekiniais žibintais, „Enales“ bagažinės spoileriu ir „Enales“ difuzoriumi.
Ne ką prastesnis, pilkos spalvos modeliukas dėvi 20 colių „AG M510“ ratlankius. Tiek priekyje, tiek gale sumontuoti ratlankiai yra 10 colių pločio. Automobilio kėbulas buvo nudažytas „Lamborghini Verde Ithaca“ spalva, standartines spyruokles pakeitė „H&R“ firmos komponentai, priekyje buvo sumontuoti „Stoptech“ 380 mm stabdžių diskai.
Tęsiant modifikacijų sąrašą, automobilis turi „AWE“ išmetimo sistemą, „AWE“ išmetimo kolektorių, perprogramuotą kompiuterį ir pralaidesnius purkštukus. Bagažinės dangtis buvo pagamintas iš anglies pluošto.