
Hamburgo mieste įsikūrusiose „Patina Garage“ dirbtuvėse atgimė vienas mylimiausių ir labiausiai vertinamų modernios „Porsche 911“ eros atstovų. Skirtingai nei daugelis kitų „911“ modelių, atvykusių į „Patina Garage“ dirbtuves, šis dar neseniai priklausė grynakraujams benzingalviams, kurie sportišką kupė naudojo kiekvieną dieną.
Šis konkretus pavyzdys yra įdomus ir dėl kitų, papildomų savybių. Viena iš jų – automobilio kėbulo spalva. Pasirodo, jog jis yra vienas iš nedaugelio, kuris iš gamyklos iškeliavo dėvėdamas „Ragusa Grün“ vardu pavadinta spalva.
Be abejonės – didžiausias šio automobilio išskirtinumas yra rida. 1996 metų, liepos 4-ąją dieną automobilį įsigiję Vokietijos piliečiai „993“ kartos automobilį nuoširdžiai naudojo kone kasdien. Ir tai matyti automobili prietaisų skydelyje – ten šviečia 373 321 kilometro rida. Ir šį atstumą automobilis sugebėjo įveikti su originaliu varikliu.


„Patina Garage“ neslepia, jog daugiausiai dėmesio skyrė automobilio kėbului. Natūralu, jog dešimtmečius trukusios eksploatacijos, „911“ kėbulas buvo rimtai pažeistas korozijos.
Korozijos židinių buvo galima rasti ant langų rėmų, automobilio dugno, slenksčių ir kitų dalių. Korozija netgi paveikė originalius automobilio ratlankius.
Įprastai, korozijos paveiktus ratlankius daugelis nusprendžia utilizuoti, tačiau „Patina Garage“ pasielgė priešingai. Ilgus metus automobilį puošę „BBS Sport Design“ 18 colių ratlankiai buvo išsaugoti.

„Patina Garage“ neslepia, jog jiems didžiausią nuostabą sukėlė išskirtinai gerai išlaikytas automobilio salonas. Išskyrus keletą natūralių nusidėvėjimo požymių ant sėdynių ar smulkių įbrėžimų ant tam tikrų interjero detalių, sėdint „911“ jautiesi lyg jis būtų gerokai naujesnis.
Kadangi automobilio salonas nereikalavo atitinkamų atnaujinimų, „Patina Garage“ atliko tik vieną ryškesnį patobulinimą – pašalino erzinančią gamyklinę signalizaciją, kuri nuolatos veikdavo paralelinėje visatoje.
Žvelgiant iš estetinės pusės, „Patina Garage“ specialistai taip pat pašalino originalius priekinius žibintus, kurių kelio apšvietimo efektyvumas buvo tik vidutiniškas. Nors automobilio atnaujinimu besirūpinę auksarankiai stengėsi surasti geros būklės originalius „Bosch“ žibintus, tačiau jų antrinėje rinkoje praktiškai nėra, tačiau šį kartą į pagalbą atskubėjo „Magnetti Marelli“, kuri gamina visai neblogus originalių žibintų pakaitalus.


„Patina Garage“ specialistai teigia, jog nemažai pastangų buvo įdėta siekiant atnaujinti nusidėvėjusius variklio ir mechaninės pavarų dėžės komponentus, kurie per daugiau nei 370 tūkst. kilometrų ilgio kelionę prarado žiupsnelį galios, tikslumo ir aštrumo, kuriuo pasižymėjo visiškai naujas modelis.
Jeigu variklis ir mechaninė pavarų dėžė išliko originalūs, „Patina Garage“ nepraleido progos šiam „911“ suteikti moderniais sprendimais sukurtų komponentų. Vieni iš jų – „Bilstein PSS10“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai, kurių teigiamas savybes ne vieną kartą įvertino gausus automobilių gamintojų būrys.

Automobiliui atlikus pilnavertę renovaciją norėtųsi, jog „Patina Garage“ specialistai būtų atitinkamai pakoregavę automobilio ridą, tačiau pasak jų, įspūdį kelianti originali „911“ rida yra tarsi prisiminimas ir įrodymas, jog tinkama „Porsche“ automobilių priežiūra leidžia jiems gyvuoti žymiai ilgiau negu mano daugelis automobilių vairuotojų.