REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis dažniau ir dažniau pasigirsta skambūs pareiškimai, kuriais siekiama visiems pranešti, jog netolimoje ateityje nebegalėsime įsigyti automobilių, kurie turės vidaus degimo variklį. Juos turėsime pakeisti kitais analogais, kurie yra varomi elektra arba vandeniliu. 
Jungtinė Karalystė siekia naujų automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą uždrausti dar 2030-aisiais. Apie panašius draudimus yra paskelbusios ir kitos šalys, tad jeigu šiuo metu turite mylimą automobilį, turintį vidaus degimo variklį, ar jau turite ruoštis dienai, kai turėsite atsisakyti nuostabiai skambančio V8 ar aukštasūkio japoniško variklio?

Vis dažniau ir dažniau pasigirsta skambūs pareiškimai, kuriais siekiama visiems pranešti, jog netolimoje ateityje nebegalėsime įsigyti automobilių, kurie turės vidaus degimo variklį. Juos turėsime pakeisti kitais analogais, kurie yra varomi elektra arba vandeniliu. 
Jungtinė Karalystė siekia naujų automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą uždrausti dar 2030-aisiais. Apie panašius draudimus yra paskelbusios ir kitos šalys, tad jeigu šiuo metu turite mylimą automobilį, turintį vidaus degimo variklį, ar jau turite ruoštis dienai, kai turėsite atsisakyti nuostabiai skambančio V8 ar aukštasūkio japoniško variklio?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Porsche 911 GT2 RS Clubsport


Sprendžiant iš „Porsche“ markės vadovo pasisakymų, senus, istorinius, klasikinius automobilius gamintojui turėtų padėti išgelbėti nauja kuro rūšis.
„Mes manome, jog sintetinių degalų gamyba iš 100% atsinaujinančių šaltinių turi didžiulį potencialą“, – savo nuomonę išsakė „Porsche“ generalinis direktorius.

REKLAMA

Porsche 911


Nors šis projektas dar yra ankstyvoje stadijoje, tačiau „Porsche“ vadovas atskleidė, jog naujoji kuro rūšis būtų išgaunama į pagalbą pasitelkiant anglies dioksido konversijos katalizatorių, kuris, trumpai tariant, anglies dioksidą gali paversti į metaną. Pastarasis vėliau pavirstų į benzino pakaitą.
Vis dėlto, kaip ir daugelis naujų, masiškai nenaudojamų technologijų, taip ir sintetiniai degalai turi vieną trūkumą – aukštą kainą. Šiuo metu litras sintetinio benzino kainuoja daugiau nei 8 eurus, tačiau „Porsche“ generalinis direktorius yra įsitikinęs, jog bendrovei pavyks vieno litro kainą sumažinti iki maždaug 1,6 euro už litrą.

REKLAMA
REKLAMA

Aukcione parduodamas Porsche 911 GT2 (993 kartos)


Didžiausias sintetinių degalų privalumas yra tas, kad norint jį transportuoti ir platinti nereikia naujos infrastruktūros. Tad jeigu viskas eisis pagal numatytąjį planą, sintetinis kuras degalinėse galėtų pasirodyti dar šiame dešimtmetyje.
„Porsche“ generalinis direktorius taip pat atskleidė, jog naujasis sintetinis kuras kuo puikiausiai veikia su senesniais varikliais: „Šiuo metu atliekame bandymų programą, skirtą „993“ kartos „Porsche 911“ modeliams. Mūsų džiaugsmui – bandymų programos rezultatai yra labai geri“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antros kartos Porsche 911 Turbo S


Atnaujinta Porsche 911 Turbo 3.3


Nepaisant džiuginančių rezultatų, „Porsche“ vis dar ieško partnerių, kurie padėtų garantuoti, jog naujoji kuro rūšis nesukeltų neigiamų padarinių jau pagamintiems vidaus degimo varikliams.
Tad kol daugelis ateitį sieja su elektromobiliais, nereikėtų užmiršti ir kitų alternatyvų, kurių dėka pavyks išsaugoti senesnius automobilius. Juk ne kiekvienas nori seną „Porsche“ paversti tyliai veikiančiu elektromobiliu, ar ne?

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų