REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Automanai, pagalvokite, kuo tėvynės keliai išsiskiria. Aš tik sugalvoju: blogi keliai, korumpuoti policininkai, chuliganiški vairuotojai, golfai. Taip, mano manymu, VW koncerno platininis hitas Golf yra mūsų kelių atributika. Lietuvis jame neįžvelgia nieko išskirtinio, nieko neįprasto - tiesiog automobilis skirtas gręžimui.



Šįkart pažvelgsiu į Golfą kiek kitaip. Radau egzempliorių, kuris išryškina tautos automobilio privalumus. Šis automobilis tapo hitu Lietuvoje ne šiaip sau. Už jo pinigus galima nupirkti kur kas naujesnį Fordą ar Opelį. Taigi, vyrukai iš už Atlanto šiuo projektu išryškino Golfo kūrėjų filosofiją.


Manau, kad kurdami automobilį, norėjo, kad juo mėgautųsi kuo daugiau žmonių. Pirma ir antra serijos buvo platininai hitai. Jų šešėlyje nuo konvėjerio nuriedėjo trečiukas, kuris garsus dėl savo trumpalaikio kokybiškumo ir barškėjimo. Tačiau 1998 metais atkeliavo naujasis Golfas. Nuo tada tęsėsi beveik nesukompromituota šio hečbeko istorija.


Jūsų dėmesiui - nesukompromituotas Golf MK IV. Jei tiksliau, jo išskirtinė versija - R32. Šis simbolių kratinys reiškia ne ką kitą, o greičiausią to meto hečbeką. 3.2 litro variklis, 237 ag ir visi varomi ratai. Nuo jo pristatymo 2003 metais praėjo jau nemažai laiko, todėl šis modelis kiek patobulintas, kad išsiskirtų iš minios. Automobilio savininkas ryškiai prijaučia Stance stiliaus autobilių tiuningui todėl išorėje modifikacijų nedaug - sužeminta važiuoklė ir šiam modeliui specialiai pagaminti devyniolikiai  VIP Modular ratai, bei labaaai sužeminta važiuoklė, taip pat keletas minimalių kėbulo patobulinimų.Visi darbai atilikti kokybškai, todėl praeiviai gali grožėtis išskirtiniu vokiško automobilio projektu.



Automanai, pagalvokite, kuo tėvynės keliai išsiskiria. Aš tik sugalvoju: blogi keliai, korumpuoti policininkai, chuliganiški vairuotojai, golfai. Taip, mano manymu, VW koncerno platininis hitas Golf yra mūsų kelių atributika. Lietuvis jame neįžvelgia nieko išskirtinio, nieko neįprasto - tiesiog automobilis skirtas gręžimui.



Šįkart pažvelgsiu į Golfą kiek kitaip. Radau egzempliorių, kuris išryškina tautos automobilio privalumus. Šis automobilis tapo hitu Lietuvoje ne šiaip sau. Už jo pinigus galima nupirkti kur kas naujesnį Fordą ar Opelį. Taigi, vyrukai iš už Atlanto šiuo projektu išryškino Golfo kūrėjų filosofiją.


Manau, kad kurdami automobilį, norėjo, kad juo mėgautųsi kuo daugiau žmonių. Pirma ir antra serijos buvo platininai hitai. Jų šešėlyje nuo konvėjerio nuriedėjo trečiukas, kuris garsus dėl savo trumpalaikio kokybiškumo ir barškėjimo. Tačiau 1998 metais atkeliavo naujasis Golfas. Nuo tada tęsėsi beveik nesukompromituota šio hečbeko istorija.


Jūsų dėmesiui - nesukompromituotas Golf MK IV. Jei tiksliau, jo išskirtinė versija - R32. Šis simbolių kratinys reiškia ne ką kitą, o greičiausią to meto hečbeką. 3.2 litro variklis, 237 ag ir visi varomi ratai. Nuo jo pristatymo 2003 metais praėjo jau nemažai laiko, todėl šis modelis kiek patobulintas, kad išsiskirtų iš minios. Automobilio savininkas ryškiai prijaučia Stance stiliaus autobilių tiuningui todėl išorėje modifikacijų nedaug - sužeminta važiuoklė ir šiam modeliui specialiai pagaminti devyniolikiai  VIP Modular ratai, bei labaaai sužeminta važiuoklė, taip pat keletas minimalių kėbulo patobulinimų.Visi darbai atilikti kokybškai, todėl praeiviai gali grožėtis išskirtiniu vokiško automobilio projektu.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų